abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65303291
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat je terminale pancreas vergifiging hebt met een daaraan gekoppeld SARS probleem.
Je gaat dood, sorry.

Ga naar een dokter
Dat dacht de vader van mijn collega ook ...3 maanden gelee..
Die hebben ze vandaag begraven
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_65304751
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat je terminale pancreas vergifiging hebt met een daaraan gekoppeld SARS probleem.
Je gaat dood, sorry.

Niet leuk! Je wilt het niet eens weten.
pi_65304765
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef prupke het volgende:

[..]

Dat dacht de vader van mijn collega ook ...3 maanden gelee..
Die hebben ze vandaag begraven
Sterkte
pi_65336965
TS is dood? Al een week niet meer online geweest
pi_65337118
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:53 schreef kissa het volgende:

[..]

Sterkte
dank je

ik zal het overdragen aan mijn collega
pi_65490771
Iiiieeh dit is wel een open einde! TS kheb precies dezelfde klachten - stekende pijn tussen mijn ribben, precies onder de rechter behabeugel... Doet vooral pijn als ik diep inadem, lach, nies of hoest. Ben ook 24, maar ben al een paar weken terug gestopt met hoesten na de griep. Ben heel benieuwd naar wat je huisarts zei, dus khoop dat je nog een berichtje plaatst! Alvast heel erg bedankt!
The speed of time is one second per second.
pi_78614401
Ik heb zelf sinds kort hevige pijn in mijn borstkas aan de rechterkant. Het zit aan de zijkant onder mijn beugel van mijn BH onder/tegen mijn rib aan. Het is er niet constant, maar voornamelijk wanneer ik slaap wordt ik er wakker van. Ook heb ik veel pijn in mijn schouder door uitstraling achterlanks via mijn rug.

Ik heb geen koorts. Er is wel een te traag werkende schildklier bij mij geconstateerd en van ontstekingen heb ik heel erg veel last (afgelopen 10 jaar 6 blaasontstekingen, 1 nierbekkenontsteking, 3 keelntstekingen, 1 longontsteking, 1 slijmbeursontsteking in mijn rechter schouder etc.)
Ook heb ik continute lage bloeddruk en vitamine b12 tekort.

Kan iemand mij vertellen wat de pijn in mijn borstkas misschien kan zijn?

Gezien mijn huisarts op vakantie is (en ik ook eigenlijk niet meer naar de huisarts wil gezien ik al zoveel heb gehad en ze me weer zien aankomen) zou ik op deze manier graag een antwoord krijgen.
Alvast bedankt.
pi_78619084
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef move1000 het volgende:
Ik heb zelf sinds kort hevige pijn in mijn borstkas aan de rechterkant. Het zit aan de zijkant onder mijn beugel van mijn BH onder/tegen mijn rib aan. Het is er niet constant, maar voornamelijk wanneer ik slaap wordt ik er wakker van. Ook heb ik veel pijn in mijn schouder door uitstraling achterlanks via mijn rug.

Ik heb geen koorts. Er is wel een te traag werkende schildklier bij mij geconstateerd en van ontstekingen heb ik heel erg veel last (afgelopen 10 jaar 6 blaasontstekingen, 1 nierbekkenontsteking, 3 keelntstekingen, 1 longontsteking, 1 slijmbeursontsteking in mijn rechter schouder etc.)
Ook heb ik continute lage bloeddruk en vitamine b12 tekort.

Kan iemand mij vertellen wat de pijn in mijn borstkas misschien kan zijn?

Gezien mijn huisarts op vakantie is (en ik ook eigenlijk niet meer naar de huisarts wil gezien ik al zoveel heb gehad en ze me weer zien aankomen) zou ik op deze manier graag een antwoord krijgen.
Alvast bedankt.
pijn in borstkas : je beugel van je bh ? geen idee
blaasontsteking en lage bloeddruk en te weinig aan b12 ja dat is op te lossen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')