Tot straksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Douchen gaat , tot straks nog even na 00:00
Dat is bij (te) veel platen 't geval. Beetje jammer. Zo moeilijk is 't toch nog niet om dat goed in te voeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Sersjee het volgende:
Waarom staat deze in het "Now playing" venster als "Going nowhere"? Zo heet ie niet.
Dat zou je denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is bij (te) veel platen 't geval. Beetje jammer. Zo moeilijk is 't toch nog niet om dat goed in te voeren?
Mwa, ben verder niet zo'n liefhebber van zijn muziek, maar de plaat van net kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eén van de vele. Ik vind z'n muziek echt geweldig.
Ik zie op de last.fm-account van StuBru ook veel van die fouten. Blijkbaar is 't toch wel erg lastig.quote:
Tja. Ze mogen me inhuren om de database langs te lopen, ze hebben vast m'n nummer wel ergensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zie op de last.fm-account van StuBru ook veel van die fouten. Blijkbaar is 't toch wel erg lastig.
Hehehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. Ze mogen me inhuren om de database langs te lopen, ze hebben vast m'n nummer wel ergens
Zal geen tijd/geld mogen kostenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is bij (te) veel platen 't geval. Beetje jammer. Zo moeilijk is 't toch nog niet om dat goed in te voeren?
half dalet geschoond en vervangen door mooier werkquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe!
Gooi dan ook gelijk maar wat baggerplaten uit die computer.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal geen tijd/geld mogen kosten
Robbert-Jan had het erover dat hij de hele week te horen is, behalve donderdag-op-vrijdag (dan is Roos).quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Weet iemand de planning voor de komende nachten? De komende twee nachten Guis, en de laatste Roos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |