quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
dag lieve schatten tot morgen![]()
![]()
ik ga P&W kijken
Trusten Elizaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
ik ga P&W kijken
![]()
ik ga P&W kijken
![]()
ik ga P&W kijken
Over 2 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Over een aantal uur kiezen de heren jocks de nieuwe Megahit.. Nou, er zijn toch echt voldoende platen uit die volgens mij de moeite waard zijn om Megahit te worden. Franz zal het niet worden, maar Lily Allen geef ik nog steeds een goede kans.
Ik gun het Lily Allen met Fearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Over een aantal uur kiezen de heren jocks de nieuwe Megahit.. Nou, er zijn toch echt voldoende platen uit die volgens mij de moeite waard zijn om Megahit te worden. Franz zal het niet worden, maar Lily Allen geef ik nog steeds een goede kans.
uuhhm zou best kunnen hoorquote:
Denk de jocks ook want ik hoor toch aardig wat jocks positief praten over de plaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik gun het Lily Allen met Fear
Ilse als Megahit zou niet goed zijn, dan vullen we twee topics alleen metquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm zou best kunnen hoor. Even op Internet gekekeken en de plaat lijkt officieel eind januari uit te komen. Geloof dat de single van Ilse al wel officieel uit is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse als Megahit zou niet goed zijn, dan vullen we twee topics alleen metIlse
![]()
Trusten Noortjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. mompelt iets met 3fmfan.nl en dat ze gaat slapen...
trusten popquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef Noortje. het volgende:
Dank je. Zou niet weten hoe ik het had kunnen herstellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Hans, dat eerste deel van de zin was een hint richting jou. Heb het inmiddels rechtgezet.
Heel simpel eigenlijk, topic toevoegen op 3fmfan.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je. Zou niet weten hoe ik het had kunnen herstellen.
3voor12 in de huidige opzet is echt een genot om naar te luisteren. Sowieso was de stelling (jammer dat het toch weer terugkomt) vrij kansloos, maar met Andrew was het gewoon erg irritant. Ik ben blij dat de goede muziek nu weer centraal staat. 3voor12 is samen met MoveYourAss toch wel mijn 2 favo muziekprogramma's op 3FM.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
ELBOW, moet zeggen hem mij heerlijk vermaakt met 3fm vanavond
*knikt*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
ELBOW, moet zeggen hem mij heerlijk vermaakt met 3fm vanavond
Tot morgen Timoooooquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef Timo20 het volgende:
Morgen toch eens uitproberen:
http://obamiconme.pastemagazine.com/
ben ervandoor, tot morgenavond![]()
Volgens mij komt de stelling weer terug, maar dan met Sharid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3voor12 in de huidige opzet is echt een genot om naar te luisteren. Sowieso was de stelling (jammer dat het toch weer terugkomt) vrij kansloos, maar met Andrew was het gewoon erg irritant. Ik ben blij dat de goede muziek nu weer centraal staat. 3voor12 is samen met MoveYourAss toch wel mijn 2 favo muziekprogramma's op 3FM.
Koester je boek, het is de eerste drukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef Timo20 het volgende:
Morgen toch eens uitproberen:
http://obamiconme.pastemagazine.com/
ben ervandoor, tot morgenavond![]()
Die ik persoonlijk minder irritant vind, maar goed het hele stelling gebeuren hoeft van mij niet. Voor dergelijke "discussies" luister ik wel naar radio 1, oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij komt de stelling weer terug, maar dan met Sharid.
Werd toch ook gemeld dat ze een vaste aanstelling kreeg ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij komt de stelling weer terug, maar dan met Sharid.
Ook Terustenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |