Kom ik net uit, kan voor geen meter in slaap komen . . .quote:
Dan ga ik het ook maar eens proberen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kom ik net uit, kan voor geen meter in slaap komen . . .![]()
Poging nummer 2 maar proberen, terustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Dan ga ik het ook maar eens proberen...
Truste!![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Cee het volgende:
Zou Veenstra gisteravond iedereen ondergesnotterd hebben en ligt alles ziek op bed?
Ik zie Giel gewoon met z'n kop de webcam...quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef muisje-eliza het volgende:
tis dit...waar is Giel en waar is Rob
Ik zit nu nog steeds "Lal La La Laaaaa, Ulysseeeeee"quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:03 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de super plaat van Franz gemist (grom).
En zeker ook half mee te deinen op de vette beats van de plaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Ik zit nu nog steeds "Lal La La Laaaaa, Ulysseeeeee"!!
Mooi was datquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:36 schreef Sirolf het volgende:
Giel heeft weer eens ruzie...
Mja, 5 minuten wansmaak = 5 minuten wansmaak.
quote:
quote:Hakkend... Zagend.. Ros de week doormidden!
Charly Lownoise & Mental Theo - Next to me
Tokyo Ghetto Pussy - I kiss your lips
Hakkuhbar - Gabbertje
uuuhhm niet echt een heel spannend blok, imhoquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Cosmick presents the kissing the bald edition
[..]
Tokio ghetto pussy moet winnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuuhhm niet echt een heel spannend blok, imho.
Super plaat he de nieuwe van Lilly Allen. Ik hoop dat ze die vandaag kiezen als de nieuwe Megahitquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Christiaan het volgende:
Ik zag net op MTV pas voor het eerste de nieuwe Lilly, briljant nummer, ik snap dat jullie die als Megahit wilden. Sowieso alles beter dan Kings of Faal, maar dit.
Dat krijgen we dan pas vrijdag te weten toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat he de nieuwe van Lilly Allen. Ik hoop dat ze die vandaag kiezen als de nieuwe Megahit.
Jup, maar vandaag kiezen de jocks altijd de nieuwe Megahit die inderdaad vrijdag bekend wordt gemaaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:12 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat krijgen we dan pas vrijdag te weten toch?
Rabbering heeft zichzelf weer overtroffen met een van de meest trieste lijstjes allertijdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Cosmick presents the kissing the bald edition
[..]
1 minuut gepaste stilte en toen champagne en lekkere hapjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef on_air het volgende:
Hoe is het nieuws dat Leaf per direct niet meer bestaat gevierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |