Hehe vandaar ook dik gedrukt, moest er nog wel om lachenquote:
Nee toen wonnen we met 3-0.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Thuis tegen de 'kleintjes' (Calimeeeero) hebben jullie het soms ook best lastig. Volgens mij hebben we 2 jaar terug zelfs nog een puntje uit de ArenA gehaald
Klopt, focking veel kansen gemist toen, De Jong toen nog 2x alleen voor de keeper als ik t goed hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Thuis tegen de 'kleintjes' (Calimeeeero) hebben jullie het soms ook best lastig. Volgens mij hebben we 2 jaar terug zelfs nog een puntje uit de ArenA gehaald
Dat is al meer dan 3 jaar geleden zelfsquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, focking veel kansen gemist toen, De Jong toen nog 2x alleen voor de keeper als ik t goed hebOf was t 3 jaar geleden?
Klopt:quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 3 jaar geleden zelfs
Papa Yannisquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt:
15 oktober 2005: Amsterdam Arena, Amsterdam.
Toeschouwers: 47.650.
Scheidsrechter: Tom van Sichem
Scoreverloop: 0-0
Opstelling:
Maarten Stekelenburg
Hatem Trabelsi
Zdenek Grygera
Tomás Galásek
Urby Emanuelson
Nigel de Jong
Olaf Lindenbergh
Wesley Sneijder
Mauro Rosales
Markus Rosenberg (59. Yannis Anastasiou)
Nourdin Boukhari(59. Ryan Babel)
Lindenbergh
Die is tegenwoordig international met zaalvoetbal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh die was ook alweer vergeten
Iddquote:
Die assist met zijn borst in zijn eerste wedstrijd tegen PSVquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Idddaarom mocht 'ie toen toch een jaar blijven?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Hehehe gunstige reeks tegen Volendam, Heracles, Vitesse en Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |