abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65027610
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe groot is dat uitvak eigenlijk bij Fiorentina? En hoe grrot zal de animo zijn?
Ik hoorde iets van 2400 ofzo. Zat er aan te denken om er heen te gaan met Slavia paar maanden terug. Foeilelijk uitvak. Denk niet dat het uitverkocht raakt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65027621
quote:
14/1/2009 - Munsterman: overstag door vader Wielaert
(Gepost door RvN)

BRON: Telegraaf.nl

Volgens FC Twente voorzitter Munsterman is hij overstag gegaan om de transfer van Robbie Wielaert toch door te laten gaan door een bezoek van de vader van Wielaert, scout van FC Twente. "Hij deed in een gesprek van tweeënhalf uur een dringend beroep op mij om Rob naar Ajax te laten gaan. FC Twente had in de zomer al 'nee' gezegd en dit was voor Wielaert junior een droom, zei zijn vader. Hij heeft de deal gered. Ik heb ingestemd, omdat de zaak onhoudbaar was geworden. Wij hebben niets aan een hevig teleurgestelde aanvoerder."
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:34:58 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65027665
Navigator, zet jezelf eens niet zo voor lul met dat misplaatste hautaine 'kijk mij eens Amsterdammer zijn'-toontje van je.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe groot is dat uitvak eigenlijk bij Fiorentina? En hoe grrot zal de animo zijn?
Volgens mij kan er 2200 man in, maar of het uitverkocht raakt weet ik niet. Verwacht toch wel zeker 1500 man die afreizen.

Leuk artikeltje trouwens in de VI van vandaag, over Suarez/Cvitanich/Sulejmani.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65027669
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef versteegrob het volgende:

[..]

.
-
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:55 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65027706
Haha, versteegrob heeft weer een primeurtje voor ons in petto.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65027725
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
Navigator, zet jezelf eens niet zo voor lul met dat misplaatste hautaine 'kijk mij eens Amsterdammer zijn'-toontje van je.
[..]

Volgens mij kan er 2200 man in, maar of het uitverkocht raakt weet ik niet. Verwacht toch wel zeker 1500 man die afreizen.

Eerste schatting die ik hoorde was ook 1500 ja. Ik ben in ieder geval nog in dubio en kan sowieso pas anderhalve week van te voren iets boeken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65027783
Zou gunstig voor mij zijn als het niet uitverkocht zou raken, weet ik zeker dat ik een kaart kan halen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65027860
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
pi_65027892
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Silenus het volgende:
Haha, versteegrob heeft weer een primeurtje voor ons in petto.
Die man strooit ermee als zwartepiet met zijn pepernoten! Erg vernieuwend altijd wat hij post
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65027941
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Die man strooit ermee als zwartepiet met zijn pepernoten! Erg vernieuwend altijd wat hij post
Is toch handig voor de mensen die te lui zijn om het topic door te lezen? Anders gaan zij ook weer dubbelposten!
pi_65027987
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

pi_65028188
quote:
'Tussentijdse transfer Elia is onbespreekbaar'

De kans dat Eljero Elia deze maand ook naar Ajax verhuist, lijkt klein. Dat meldt manager technische zaken Danny Blind dinsdag in De Telegraaf. Na de transfer van Robbie Wielaert naar de Amsterdammers acht het bestuurslid het niet waarschijnlijk dat ook Elia tussentijds uit Enschede mag vertrekken.

Ajax bood in een eerder stadium al iets meer dan zes miljoen euro. "Twente vindt de verkoop van Elia in de winterstop onbespreekbaar", vertelt Blind in de ochtendkrant. "Als we iets willen, moeten we waarschijnlijk toch aan de zomer denken." Blind bestrijdt dat de jonge aanvaller als onderhandelingstactiek in de zaak-Wielaert is gebruikt. "We hebben het de afgelopen dagen bewust niet over Elia gehad."

Elia wordt al weken gevolgd door de Amsterdammers en is bij FC Twente iedere week een van de grote uitblinkers. Het voormalige jeugdexponent van Ajax staat nog anderhalf jaar onder contract in Enschede. Voorzitter Joop Munsterman lijkt voornemens de 'hoofdprijs' te vragen. Het is niet ondenkbaar dat de preses van de Tukkers tenminste tien miljoen euro wil ontvangen voor de 21-jarige Voorburger.
Vers van de pers.
pi_65028207
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]

Hautain zou ik het niet willen noemen, het was meer een reactie op het mij dom noemen van Daggla. Ik hou er niet zo van als ik dom genoemd word en mezelf blijkbaar voor lul zet enkel en alleen omdat ik een andere mening heb. Beetje jammer.
Ik ben er trouwens erg trots op Amsterdammer te zijn.

Maar goed, als ik om me heen kijk in het stadion is driekwart ook gewoon grijs meeloopvolk wat bij elke willekeurige club kan zitten, dus daar passen deze reacties wel bij.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65028300
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef navigator het volgende:

[..]

Hautain zou ik het niet willen noemen, het was meer een reactie op het mij dom noemen van Daggla. Enkel omdat ik een andere mening/opvatting heb.
Ik ben er inderdaad bijzonder trots op Amsterdammer te zijn.

Ik hou er niet zo van als ik dom genoemd word en mezelf blijkbaar voor lul zet enkel en alleen omdat ik een andere mening heb. Beetje jammer.
Maar goed, als ik om me heen kijk in het stadion is driekwart ook gewoon grijs meeloopvolk wat bij elke willekeurige club kan zitten, dus daar passen deze reacties wel bij.
Jij bent er zeker zo 1tje die op alle scheidsrechters zit te zeiken enzo maar als PSV ergens een mening over heeft ze gelijk calimero's noemt !
pi_65028377
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij bent er zeker zo 1tje die op alle scheidsrechters zit te zeiken enzo maar als PSV ergens een mening over heeft ze gelijk calimero's noemt !
Alle scheidsrechters in de Eredivise zijn per definitie dramatisch slecht dus daar hebben alle club evenveel last van uiteindelijk.
En alle psv´ers zijn inderdaad kutcalimero´s.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')