Thesis schrijven mag vaak bij een bedrijfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er op WO ook aan stages gedaan werd. Is dat bij alle studies? Nee toch?
Damn wat kutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
mja het is een R&P topic waard, ware het niet dat ik er geen zin in heb
Ik wil die ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat een heerlijk knopje
[ link | afbeelding ]
.
Coolquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef Sander het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die twee quotes plakken bij mij tegen de muur, achter mijn scherm. Misschien zijn ze cliché, misschien zijn ze een beetje onwaar, maar ik heb ze nodig. Ik heb ook de aardige oorlogsverhalen achter de rug dus ik weet misschien wel een beetje wat je bedoelt. In mijn geval helpen ze.
Vooral dat voordat je stopt, zoveel mensen die stoppen en 't dan eigenlijk nog niet weten. Ga dan iig door, je steekt er allicht wat van opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef LastRequest het volgende:
Het lijkt me slim om dan voordat je stopt serieus eens een plan op papier te zetten. Waar wil je heen en hoe ga je dit bereiken... Ik lijk m'n vader welMaar dat soort dingen werken wel echt.
Waarom stopte je vorig jaar ook alweer?
And I said, I don't care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I'm, I'm quitting, I'm going to quit. And, and I told Don too, because they've moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were married, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn't bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire...quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, ik voel me net Milton uit Office Spaceze hebben mn bureau en pc wéééér gemoved
geen idee al n tijd niet gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:09 schreef morgane het volgende:
Swarma, waar is Heronimus eigenlijk? Hij staat nog altijd in de OP.
Vrijdag en ik hoef nog maar 3 hoofdstukken te lerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer heb je je volgende tentamen?
Ze heeft een nieuw vriendje maar die blijkt een Ierse klootzak te zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Sander het volgende:
zit hier een mokkel in de trein... Al 15m nonstop te praaaaaaten. Echt, en het gaat al een kwartier over hetzelfde ;')
Je sais, maar dan krijg ik nog steeds bagger kwaliteit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan in word 2007 opslaan als pdf, met LateX kan 't ook.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuw vriendje maar die blijkt een Ierse klootzak te zijn?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prison Break is trouwens gecancelled.
quote:"Het verhaal is uit. Op een gegeven moment bereik je het punt waarop er niets meer te vertellen is. We willen de serie goed laten eindigen", aldus Fox-baas Kevin Reilly.
De heren en dames hebben nog vier afleveringen op de plank liggen en ze gaan er nog een paar maken, maar dan is de koek op.
Compressie instellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Je sais, maar dan krijg ik nog steeds bagger kwaliteit.
Spap zal wel iets verkeerds hebben gedaan, mag ik t weer fixen.
[..]
Ik ben net thuis. Gelukkig het alarm precies gemistquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ontruiming Arnhem Centraal Station
Ik weet niet waar je in de trein zit of zat.
[..]
Zolang ze je nietmachine maar niet afpakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, ik voel me net Milton uit Office Spaceze hebben mn bureau en pc wéééér gemoved
Haha, één en al liefde!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |