Dat dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t met je vriendin danen hoezo is de opleiding niet haalbaar? ik had t idee dat je die met 2 vingers in de neus deed ?
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik had t idee dat je die met 2 vingers in de neus deed ?
Juh dat welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Krijg je wel de mogelijkheid om eventueel op stage te gaan?
ja zij is samen met mijn motor, het enige wat mij plezier brengtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t met je vriendin danen hoezo is de opleiding niet haalbaar? ik had t idee dat je die met 2 vingers in de neus deed ?
Feesten, eten, slapen, zonnen en soms naar collegequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
wat ga je dan in italie doen eigelijk yas
En ijsjes etenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Feesten, eten, slapen, zonnen en soms naar college
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik was een vette baas in mijn pak, heb echt veel complimentjes gekregen. Ging er verschrikkelijk nerveus, maar toch zelfverzekerd heen. Kan dat?
Anyway, gesprek verliep errug lekker. Een paar foutjes gemaakt, maar het kon de pret niet drukken, iig niet van mijn kant. Ik kreeg zelfs letterlijk te horen dat ik een erg goede indruk gemaakt had. Volgens mij gaat het wel goedkomen.
Nope. Helaas bij ons wel, en gezien de vorm van de opleiding is dat ergens ook wel wenselijk, vind ik. Het idee staat me alleen zo tegen: je bent een gratis arbeidskracht en bedrijven/organisaties buiten je zoveel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er op WO ook aan stages gedaan werd. Is dat bij alle studies? Nee toch?
Misschien je aandacht dan wat meer op je wiskunde richten ipv je vriendin/motor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja zij is samen met mijn motor, het enige wat mij plezier brengtik zit met men wiskunde... en dat is een groot deel er van. Projectdeel is wel leuk, maargoed dat is maar een onderdeel.
dat hangt er van af... of ''mag je al lang blij zijn als je een stageadres hebt''?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Mikkie het volgende:
je bent een gratis arbeidskracht en bedrijven/organisaties buiten je zoveel mogelijk uit.
Mens, ga alsjeblieft op stage. Hoe meer hoe beter! Werkelijk, je wilt niet weten hoeveel voordeel je daar uit haalt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat welMaar met Internationaal en Europees MOET je minstens 3 maanden aan een buitenlandse uni studeren
das ook aardig tof!
iets met motivatie/concentratie/vergeetachtigheid/vermoeidheidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien je aandacht dan wat meer op je wiskunde richten ipv je vriendin/motor.
En niet zo snel opgeven
Ja. Pak was echt anderhalf maandsalaris. Zelfs de stropdas kan ik twee weken van uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel jammer dat je nu failliet bent door je pak
. Ik moet binnenkort ook. Wilde gaan sparen vanaf deze maand, maar de eerste studiereistermijn wordt afgeschreven over anderhalf week
. Dat pak ga ik echt van m'n spaarrekening betalen ofzo
.
/care.quote:Nope. Helaas bij ons wel, en gezien de vorm van de opleiding is dat ergens ook wel wenselijk, vind ik. Het idee staat me alleen zo tegen: je bent een gratis arbeidskracht en bedrijven/organisaties buiten je zoveel mogelijk uit.
Is daar dan niet wat aan te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
iets met motivatie/concentratie/vergeetachtigheid/vermoeidheid
Je hebt m'n nummer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee want dan wil je me niet meer als ik terug kom
Juh! de handoek in de ring gooien is dan de beste oplossing! Daar krijg je lator ook een baan mee die je wel zint.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
iets met motivatie/concentratie/vergeetachtigheid/vermoeidheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |