Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:22 schreef Proximo het volgende:
Geslaagd, bij het BNOR![]()
Zonder noemenswaardige foutjes, wat een verademing in vergelijking met het CBR, eindelijk op mijn gemak in de auto
De relaxte sfeer denk ik, ik voelde me in ieder geval net zoals tijdens een rijles en niet de gebruikelijke stress waar ik bij het CBR iedere keer mee zatquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:
Gefeliciteerd Proximo,
Wat was nu eigenlijk voor jou het grote verschil waarom het hier wel lukte en bij het CBR niet?
Wow das snel, ik was ook toen ongeveer begonnen, maar ik ben nog steeds niet klaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik ben 17 september begonnen met lessen, heb ongeveer 36 uur les gehad en ben 5 december in 1 keer geslaagd
Zou je 1 of meer vragen kunnen inscannen en hier plaatsen? Ben er best benieuwd naar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef YPrue het volgende:
maar er zitten dingen tussen waar ik zoiets heb van
Succesquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week woensdag praktijkexamen! (eerste keer overigens)
Succes, de 1e keer is IMO het makkelijkstquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week woensdag praktijkexamen! (eerste keer overigens)
Yup, ik zal morgen of overmorgen wat scans plaatsen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou je 1 of meer vragen kunnen inscannen en hier plaatsen? Ben er best benieuwd naar!
Dankje, haha hopen dat ik hem in één keer haal danquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:01 schreef Proximo het volgende:
[..]
Succes, de 1e keer is IMO het makkelijkst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |