Je komt niet positief over iig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. En zo negatief ben ik nu ook weer niet. Ik ben al veel positiever dan voorheen. Maar ik zou inderdaad wel positiever kunnen zijn.
quote:Oh en ik dacht dat je naam van Q-music kwam.
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:50 schreef Lixi het volgende:
Sommige paiqers...ik geniet nu al 5 minuten van een monoloog over Chris Cornell
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
Je zou eens met Q. moeten daten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't niet![]()
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Seks èn een eerste date? Leuke context![]()
Sorry, don't mind me, ik ben nogal visueel
Als ze leuk isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
Zou jij seks hebben na de eerste date met iemand?
De wereld moet wel heel erg bewegen, wil dat mij overkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
JAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het leven positiever in te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Na de eerste date?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat je fan van mij bent, schat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
That must be it!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Helemaal niets voor mij, ik was eerst!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik realiseer mij nu pas dat Q ook uit James Bond kan komen. Misschien iets voor jou?
Met zn 2en onder de douche vind ik ook ernstig overrated, vrouwen hebben het altijd te warm terwijl ik het water op 500 graden wil hebben. Huid heb je gekregen om er af te branden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Goed, deze gal gespuugd hebbende ga ik eens onder de douche opwarmen... ALLEEN ja...
Zorg je er wel voor dat je een hele koude douche neemt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
het is geheel oftopic, maar ik kom net zeiknat binnen, regent als een mongool buiten en ik mis gewoon het feit dat er niemand is hier in huis. Niemand om samen nat mee te zijn, of iemand die eerder thuis was en de kachel al aan had gezet (en een wijsneuzen een kloktermostaat met een gaskachel gaat niet!)
En ja het is fout om iemand te missen, maar fuck... ik wil erg graag iemand om voorlopig weer een poosje verder mee te gaan, en als het even mee zit iemand voor nog langer.
Klaag niet, ik constateer. En bedenk me ook dat er vrij weinig aan te veranderen is behalve gewoon proberen normaal sociaal te functioneren en de deur klein beetje op een kiertje te zetten.
Goed, deze gal gespuugd hebbende ga ik eens onder de douche opwarmen... ALLEEN ja...
Tuurlijk, ik doe ook aan ONS, dus zou het vreemd zijn als ik niet neuk na 1 date.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen douchen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zn 2en onder de douche vind ik ook ernstig overrated, vrouwen hebben het altijd te warm terwijl ik het water op 500 graden wil hebben. Huid heb je gekregen om er af te branden..
Tuurlijkquote:
Als je het zo bekijkt, ben ik na 9 maanden vrijgezel zijn wel uitgekeken op mezelf inderdaad! Ik ken mezelf als zo lang dat ik precies weet wat ik denk, hoe ik denk en hoe ik reageer. Plus de discussie met mezelf win ik ook altijd ;')quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je een hele koude douche neemt?![]()
Het staat nergens dat het fout is om iemand te missen. Het betekent wellicht misschien dat je niet helemaal gek bent op je eigen gezelschap. Eenzaamheid is het missen van de ander, alleen zijn is het in gezelschap zijn van jezelf
ONSquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe ook aan ONS, dus zou het vreemd zijn als ik niet neuk na 1 date.
Geloof me, dat probleem ga je hier niet hebben. Ik douche dermate warm dat de koude kraan bij de geiser hier nauwelijks open gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Samen douchen?
(Ik heb t probleem dat mannen altijd te koud douchen)
Ja hoor, geen probleem!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
One Night Stand, aka consumptieneukenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geloof me, dat probleem ga je hier niet hebben. Ik douche dermate warm dat de koude kraan bij de geiser hier nauwelijks open gaat.
En kun je jezelf ook vermaken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Als je het zo bekijkt, ben ik na 9 maanden vrijgezel zijn wel uitgekeken op mezelf inderdaad! Ik ken mezelf als zo lang dat ik precies weet wat ik denk, hoe ik denk en hoe ik reageer. Plus de discussie met mezelf win ik ook altijd ;')
Die afkorting kende ik nog niet. WOPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
One Night Stand, aka consumptieneuken
ik corrigeer je even schatjequote:
Tegelijk? Is dat niet krap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga douchen met jou en Q.
Q is good for you!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:11 schreef MNR het volgende:
Nu gaat het op de radio over vrouwen die direct seks met je willen (Q-music)
Die afkorting is hier anders al vele honderden malen voorbij gekomen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom gebruikt iedereen weer andere afkortingen? Zo weet niemand toch waar je het over hebt.
Wel met mes en vork hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
One Night Stand, aka consumptieneuken
ja hoor erg goed zelfs, ik zoek ook geen babyzitter voor mezelf, of entertainment service. Verveel me zelden tot nooit eigenlijkquote:
Dan heb ik daar zeker over heen gelezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die afkorting is hier anders al vele honderden malen voorbij gekomen hoor.
Neuj! Ik houd niet van mensen die er direct op springenquote:
Dat hoeft niet je mag ook gewoon met je handen eten.quote:
Okay, klinkt goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja hoor erg goed zelfs, ik zoek ook geen babyzitter voor mezelf, of entertainment service. Verveel me zelden tot nooit eigenlijkNet ook vanaf uurtje of 6 tot ongeveer half 10 even wat wezen eten in de stad, drankje gedaan. Prima vermaakt en mogelijk ook wat nieuwe contacten voor mijn netwerkje van mensen opgedaan
![]()
Maar dat maakt het missen van iemand thuis niet minder, gewoon iemand waar van je weet dat die op je wacht, er is voor je. Maar die ook weet dat jij er ook voor haar bent, en niet als mijn laatste ex vond dat ik dus wel de avond entertainment was.
Na 9 maanden vrijgezel zijn al?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, ben ik na 9 maanden vrijgezel zijn wel uitgekeken op mezelf inderdaad! Ik ken mezelf als zo lang dat ik precies weet wat ik denk, hoe ik denk en hoe ik reageer. Plus de discussie met mezelf win ik ook altijd ;')
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj! Ik houd niet van mensen die er direct op springen![]()
Klakkeloze, zweterige seksquote:
Dat was een erg korte relatie van maandje of 4 in totaal en daarvoor was ik iets langer vrijgezel, zeg een jaar of hrmm 2 misschien wel 3 zelfs. Deels omdat ik gewoon geen vertrouwen meer had in mensen, en deels omdat een kale kerel van 150 kilo nou niet echt voor een vrouwelijke natte plasser zorgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Na 9 maanden vrijgezel zijn al?
Dringend toe aan een hobby denk ik dan.
Dat klinkt in theorie beter als de praktijk momenteel uitpaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, klinkt goed
Ga je toch lekker daten?
Goed plan. Je vraagt een Fok!ker/Fok!ster die je leuk vindt. Een kennis en nog iemand dat moet toch te regelen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, klinkt goed
Ga je toch lekker daten?
Succes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Feitosa het volgende:
Ok mensen, ik heb zojuist mijn laatste joint aangestoken. Ik ben al gestopt met roken , maar zolang ik niet stop met blowen is dat wel een beetje loos vind ik zelf.
May the force be with me.
Vraag tips aan Mli die is ook gestopt met roken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Feitosa het volgende:
Ok mensen, ik heb zojuist mijn laatste joint aangestoken. Ik ben al gestopt met roken , maar zolang ik niet stop met blowen is dat wel een beetje loos vind ik zelf.
May the force be with me.
Dat is Q. dan ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Lixi denkt dat volgens mij toch al hoor, dat Q. goed is voor haar.
Kerel, als er een klik is dan boeit een paar kilo niets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat was een erg korte relatie van maandje of 4 in totaal en daarvoor was ik iets langer vrijgezel, zeg een jaar of hrmm 2 misschien wel 3 zelfs. Deels omdat ik gewoon geen vertrouwen meer had in mensen, en deels omdat een kale kerel van 150 kilo nou niet echt voor een vrouwelijke natte plasser zorgt.
Heerlijk!quote:
Niets mis met een beetje van de wereld zien.quote:Q., MNR gaat van man tot man, maar niet van bed naar bed
Ik deed mijn ogen open.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt het licht wel gezien of niet? What happend?
Het helpt trouwens ook als je naar het licht toe loopt en niet in cirkels in het donker blijft lopen.quote:
quote:1. Ik vraag me af of hij me opbelt als hij dat belooft. Zoniet, dan weet ik niet of ik hem kan vertrouwen...
2. Wedden dat hij alleen uit is op seks en niet geinteresseerd in een echte relatie?
3. Volgens mij zal hij zich nooit binden, hij heeft al zoveel vrouwen gehad.
In een uiterlijk gedreven maatschappij valt dat behoorlijk tegen kan ik je vertellen. Tuurlijk uitzonderingen bevestigen de regel, maar niet als je in een relatief kleine gemeenschap in zuid/west nederland woont en beetje vreemde eend in de bijt bent. En ja, dat lag ook voor een deel aan mezelf, uiteraard, ben de laatste die dat ontkent. Als je immers zelf niet blij met jezelf bent, mag en kun je niet van iemand anders verwachten dat die dat wel met je zijn. Je leert een hoop als je ouder wordt, dus ik heb goede hoop voor de toekomst. Nu alleen even kijken of ik iemand kan vinden die net zo goed bij mij past als ik bij haar. En bij de laatste date die ik via lexa gescoord heb, viel dat in de praktijk tegen. Mail contact was superleuk, maar de eerste ontmoeting was bij allebij goed merkbaar dat er niet meer in zat als gewoon die avond, dat drankje en klaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kerel, als er een klik is dan boeit een paar kilo niets.
boeiend!... Dus ik ben potentieel goed relatievoer blijkt hier uit, als ik wat beloof doe ik dat ook, tenzij het me onmogelijk gemaakt wordt door het gedrag van de andere partij , ben niet uit op sex maar wel op een gelijkwaardige relatie en heb geen MLI achtige toestanden gedaan met veel vrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef MNR het volgende:
Hahaha, dit is briljant, ik heb zelfs een checklist gevonden van hoe vrouwen een man testen![]()
Voorproefje:
[..]
Je moet eerst leren happy met jezelf te zijn voordat je aan een relatie begint.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In een uiterlijk gedreven maatschappij valt dat behoorlijk tegen kan ik je vertellen. Tuurlijk uitzonderingen bevestigen de regel, maar niet als je in een relatief kleine gemeenschap in zuid/west nederland woont en beetje vreemde eend in de bijt bent. En ja, dat lag ook voor een deel aan mezelf, uiteraard, ben de laatste die dat ontkent. Als je immers zelf niet blij met jezelf bent, mag en kun je niet van iemand anders verwachten dat die dat wel met je zijn. Je leert een hoop als je ouder wordt, dus ik heb goede hoop voor de toekomst. Nu alleen even kijken of ik iemand kan vinden die net zo goed bij mij past als ik bij haar. En bij de laatste date die ik via lexa gescoord heb, viel dat in de praktijk tegen. Mail contact was superleuk, maar de eerste ontmoeting was bij allebij goed merkbaar dat er niet meer in zat als gewoon die avond, dat drankje en klaar.
Je komt haar vanzelf wel tegen. En dat klinkt zooooo cliche, maar het is echt zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
In een uiterlijk gedreven maatschappij valt dat behoorlijk tegen kan ik je vertellen. Tuurlijk uitzonderingen bevestigen de regel, maar niet als je in een relatief kleine gemeenschap in zuid/west nederland woont en beetje vreemde eend in de bijt bent. En ja, dat lag ook voor een deel aan mezelf, uiteraard, ben de laatste die dat ontkent. Als je immers zelf niet blij met jezelf bent, mag en kun je niet van iemand anders verwachten dat die dat wel met je zijn. Je leert een hoop als je ouder wordt, dus ik heb goede hoop voor de toekomst. Nu alleen even kijken of ik iemand kan vinden die net zo goed bij mij past als ik bij haar. En bij de laatste date die ik via lexa gescoord heb, viel dat in de praktijk tegen. Mail contact was superleuk, maar de eerste ontmoeting was bij allebij goed merkbaar dat er niet meer in zat als gewoon die avond, dat drankje en klaar.
Daarom ben ik ergens halverwege vorig jaar ook begonnen met een flink programma om mezelf te verbeteren. En met een behoorlijk succes vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je moet eerst leren happy met jezelf te zijn voordat je aan een relatie begint.
Als je zelf niet happy kan zijn , dan werkt een relatie zeker niet is mijn ervaring.
Nopequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef kwaakvaak het volgende:
klopt ook, en ik ben nu best blij met mezelf eigenlijk. Zit na mijn dip periode van een paar maanden weer goed in mijn vel, dingen beginnen weer te rollen en inspiratie vloeit weer uit mijn pen dus dat stuk zit prima. Klein knauwtje gehad van de laatste relatie, en merk dat ik nu wat terug houdender ben geworden om mensen toe te laten en een heel klein beetje angst heb om weer te gaan daten omdat ik heel diep van binnen nog steeds die veel te zware klootzak was die niemand leuk kon vinden en te streng ben voor mezelf. Perfectionisme is niet altijd een gave![]()
Volgens mij heb jij ook wel eens seks zonder een date. Maar dat is dan weer iets anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Ik kan sex hebben op de eerste date ja
We waren heul niet offtopicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Ik ook wel, zie ook niet waarom niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:51 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
Als er een vrouw langskomt noem ik dat een datequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wel eens seks zonder een date. Maar dat is dan weer iets anders.
Eerst meer vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind iemand leuk. Maar eigenlijk weet ik niet goed hoe ik dit moet aanpakken. De manier waarop ik dit in het verleden aanpakte werkte niet. Wat is de beste manier om zoiets aan te pakken?
vooral jezelf zijn, dat is immers waar je wilt dat ze voor valt, niet voor iemand die net doet of ie iemand anders is. Is leuk, maar je valt toch een keertje door die mandquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind iemand leuk. Maar eigenlijk weet ik niet goed hoe ik dit moet aanpakken. De manier waarop ik dit in het verleden aanpakte werkte niet. Wat is de beste manier om zoiets aan te pakken?
O, ik noem iets met een man alleen een date als ik denk dat er een relatie uit zou kunnen voortkomen, niet eens als ik sex wil/heb...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als er een vrouw langskomt noem ik dat een date
LoL, ik maak het ook niet erg laat vandaag, moet er morgen vroeg uit..!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef MNR het volgende:
[..]
We waren heul niet offtopic![]()
Maar is mooi dat jij hier bent. Nog veel plezier met PF als ze vanavond langskomt. Ik ga hem zo aftaaien. Baai Ado(voetbalvereniging of niet, het bekt lekker
)
Wat wil je weten dan?quote:
Ik doe niet aan toneelspel ik ben geen acteur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vooral jezelf zijn, dat is immers waar je wilt dat ze voor valt, niet voor iemand die net doet of ie iemand anders is. Is leuk, maar je valt toch een keertje door die mand
Ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik noem iets met een man alleen een date als ik denk dat er een relatie uit zou kunnen voortkomen, niet eens als ik sex wil/heb...![]()
Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
LoL, ik maak het ook niet erg laat vandaag, moet er morgen vroeg uit..!
Slaap lekker!![]()
Ben je interessant genoeg? Leuke hobbies? Leuk leven? Genoeg om over te vertellen? Zo nee, zorg dan dat je dat eerst op orde krijgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe niet aan toneelspel ik ben geen acteur.Ik ben wie ik ben en dat is mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |