Je komt niet positief over iig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. En zo negatief ben ik nu ook weer niet. Ik ben al veel positiever dan voorheen. Maar ik zou inderdaad wel positiever kunnen zijn.
quote:Oh en ik dacht dat je naam van Q-music kwam.
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:50 schreef Lixi het volgende:
Sommige paiqers...ik geniet nu al 5 minuten van een monoloog over Chris Cornell
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
Je zou eens met Q. moeten daten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't niet![]()
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Seks èn een eerste date? Leuke context![]()
Sorry, don't mind me, ik ben nogal visueel
Als ze leuk isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
Zou jij seks hebben na de eerste date met iemand?
De wereld moet wel heel erg bewegen, wil dat mij overkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
JAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het leven positiever in te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Na de eerste date?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat je fan van mij bent, schat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
That must be it!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Helemaal niets voor mij, ik was eerst!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik realiseer mij nu pas dat Q ook uit James Bond kan komen. Misschien iets voor jou?
Met zn 2en onder de douche vind ik ook ernstig overrated, vrouwen hebben het altijd te warm terwijl ik het water op 500 graden wil hebben. Huid heb je gekregen om er af te branden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Goed, deze gal gespuugd hebbende ga ik eens onder de douche opwarmen... ALLEEN ja...
Zorg je er wel voor dat je een hele koude douche neemt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
het is geheel oftopic, maar ik kom net zeiknat binnen, regent als een mongool buiten en ik mis gewoon het feit dat er niemand is hier in huis. Niemand om samen nat mee te zijn, of iemand die eerder thuis was en de kachel al aan had gezet (en een wijsneuzen een kloktermostaat met een gaskachel gaat niet!)
En ja het is fout om iemand te missen, maar fuck... ik wil erg graag iemand om voorlopig weer een poosje verder mee te gaan, en als het even mee zit iemand voor nog langer.
Klaag niet, ik constateer. En bedenk me ook dat er vrij weinig aan te veranderen is behalve gewoon proberen normaal sociaal te functioneren en de deur klein beetje op een kiertje te zetten.
Goed, deze gal gespuugd hebbende ga ik eens onder de douche opwarmen... ALLEEN ja...
Tuurlijk, ik doe ook aan ONS, dus zou het vreemd zijn als ik niet neuk na 1 date.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen douchen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zn 2en onder de douche vind ik ook ernstig overrated, vrouwen hebben het altijd te warm terwijl ik het water op 500 graden wil hebben. Huid heb je gekregen om er af te branden..
Tuurlijkquote:
Als je het zo bekijkt, ben ik na 9 maanden vrijgezel zijn wel uitgekeken op mezelf inderdaad! Ik ken mezelf als zo lang dat ik precies weet wat ik denk, hoe ik denk en hoe ik reageer. Plus de discussie met mezelf win ik ook altijd ;')quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je een hele koude douche neemt?![]()
Het staat nergens dat het fout is om iemand te missen. Het betekent wellicht misschien dat je niet helemaal gek bent op je eigen gezelschap. Eenzaamheid is het missen van de ander, alleen zijn is het in gezelschap zijn van jezelf
ONSquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe ook aan ONS, dus zou het vreemd zijn als ik niet neuk na 1 date.
Geloof me, dat probleem ga je hier niet hebben. Ik douche dermate warm dat de koude kraan bij de geiser hier nauwelijks open gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Samen douchen?
(Ik heb t probleem dat mannen altijd te koud douchen)
Ja hoor, geen probleem!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
One Night Stand, aka consumptieneukenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geloof me, dat probleem ga je hier niet hebben. Ik douche dermate warm dat de koude kraan bij de geiser hier nauwelijks open gaat.
En kun je jezelf ook vermaken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Als je het zo bekijkt, ben ik na 9 maanden vrijgezel zijn wel uitgekeken op mezelf inderdaad! Ik ken mezelf als zo lang dat ik precies weet wat ik denk, hoe ik denk en hoe ik reageer. Plus de discussie met mezelf win ik ook altijd ;')
Die afkorting kende ik nog niet. WOPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
One Night Stand, aka consumptieneuken
ik corrigeer je even schatjequote:
Tegelijk? Is dat niet krap?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga douchen met jou en Q.
Q is good for you!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:11 schreef MNR het volgende:
Nu gaat het op de radio over vrouwen die direct seks met je willen (Q-music)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |