Kan die ook niet even langs de oplicht-lul van Janneke.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
de oplicht-slet op nl1 word nu even goed te grazen genomen...zal dr leren
Ouwe fifaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Blur - Song 2tof nummer EN iedereen die fifa ( 98 ? 99 ?) speelde moet dat nummer kennen
wat mis ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan die ook niet even langs de oplicht-lul van Janneke.
was het niet 99 ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Blur - Song 2tof nummer EN iedereen die fifa ( 98 ? 99 ?) speelde moet dat nummer kennen
Hmm ik luister zo goed als alles! met toch wel de neiging naar een beetje indie/britpop. En alles wat dan wel weer als pop zou kunnen beschouwd worden maar net wat anders isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van last.fm zou ik het niet zeggen
Janneke is toch ook opgelicht op marktplaats, wel betaald niet leveren en niet meer reagerenquote:
enige toffe game van fifa waren die 2 vond ikquote:
Chumbawamba - Tubthumping is ook zo'n Fifa plaatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enige toffe game van fifa waren die 2 vond ikdaarna is de serie alleen maar kutter geworden
Dan zijn de komende 3 uur , wel jouw stokpaardje qua 3fm betreftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hmm ik luister zo goed als alles! met toch wel de neiging naar een beetje indie/britpop. En alles wat dan wel weer als pop zou kunnen beschouwd worden maar net wat anders is
ofzo
Nee. Mijn muziekkennis is meer dan voldoende om Volbeat te kennen.quote:
Toen was er nog geen PES dus ja ook ik heb het vroegah heul vaak gespeeld.quote:
Duffy op fifa 2009quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Chumbawamba - Tubthumping is ook zo'n Fifa plaat
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Janneke is toch ook opgelicht op marktplaats, wel betaald niet leveren en niet meer reageren
en nu weer die wii aanbieden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeft....
Hahaha, geniaal
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
Er zitten geluiden in dat nummer dat me doen denken aan Mr. Yummy van muisje_eliza.
"Oké, Erica Terpstra, 40 kilo kwijt."quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeft....
Hahaha, geniaal
Jaaaa, die koeien-bus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn buik!!
![]()
Ken je een cylindervormig ding met gaatjes aan de bovenkant, en als je het langzaam heen en weer kantelt dat het dan *mmmwwwooooaaaaahhhhhh* zegt? daar moet ik aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |