cadeautje van Dannyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
Heuh, post Giel hier ook tegenwoordig?
Hij wil goodwill kweken denk ik...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
Heuh, post Giel hier ook tegenwoordig?
zo! die mensen mogen echt met naam en toenaam op tv EN in de krantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd.
altijd zo triest als ze zeggen dat ze er geen camera bij willen![]()
Kan die ook niet even langs de oplicht-lul van Janneke.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
de oplicht-slet op nl1 word nu even goed te grazen genomen...zal dr leren
Ouwe fifaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Blur - Song 2tof nummer EN iedereen die fifa ( 98 ? 99 ?) speelde moet dat nummer kennen
wat mis ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan die ook niet even langs de oplicht-lul van Janneke.
was het niet 99 ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Blur - Song 2tof nummer EN iedereen die fifa ( 98 ? 99 ?) speelde moet dat nummer kennen
Hmm ik luister zo goed als alles! met toch wel de neiging naar een beetje indie/britpop. En alles wat dan wel weer als pop zou kunnen beschouwd worden maar net wat anders isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van last.fm zou ik het niet zeggen
Janneke is toch ook opgelicht op marktplaats, wel betaald niet leveren en niet meer reagerenquote:
enige toffe game van fifa waren die 2 vond ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |