Je kan natuurlijk ook gewoon de kachel hoger zettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een pot zoethout thee neer.
misschien krijg ik t daarmee wel warm
hoe is t met je dansplaat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook geen Wii. Maar ik wil er wel eentje![]()
Maar ik ken mezelf, duuuuuuus.
dat gaat nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon de kachel hoger zetten
Waarom denk je dat ik geen Wii mag?quote:
Pluk een deken van je bed?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen Wii mag?
Wij hebben ook niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook geen Wii. En nu dus ook geen DS
Mijn leven is zinloos
t lijkt wel of ik ziek benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Pluk een deken van je bed?
Ik heb fleece dekentjes en ik zweer bij die dingen. Heerlijk
Och jee. Niet ziek zijn hoor. Daar is niks aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
t lijkt wel of ik ziek ben
trui aan deken om de benen heen, pot thee erbij, kruik ligt bed al voor te warmen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Och jee. Niet ziek zijn hoor. Daar is niks aan.
hier nu bijna n jaarquote:Mijn vriend zit al een week ziek thuis.
quote:Ik word er flauw van
Maar jij hebt ............ eeuhhhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook geen Wii. En nu dus ook geen DS
Mijn leven is zinloos
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar jij hebt ............ eeuhhh
euhhh ...
vast wel iets toch????
Ok, je hebt gelijk .... zinloos Een Saar
ikkequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Een jaar!? Wat heeft ie dan? (als ik vragen mag?)
Ik heb een dikke roze huisdekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Pluk een deken van je bed?
Ik heb fleece dekentjes en ik zweer bij die dingen. Heerlijk
Och shit. Dat wist ik helemaal niet. Dat is ronduit klote.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke
autoongeluk gehad, depressie/burnout erbij en nu langzaam aan t opkrabbelen
Oh Gatver. Dat is wel heel ranzig hoor..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een dikke roze huisdekenEn daar liggen we 's avonds vaak onder, want m'n flat is bijna niet warm te stoken, het tochthol. Laatst viel me al op dat dekie nogal naar cheese-onionchips begon te meuren, en gisteren hoorde ik vanaf de bank: "Hee. Die deken he. Kun je die ook wassen?"
Dan moet het toch wel stinken wil een man het ruikenMorgen maar in de was doen, als lief het vandaag niet al gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een dikke roze huisdekenEn daar liggen we 's avonds vaak onder, want m'n flat is bijna niet warm te stoken, het tochthol. Laatst viel me al op dat dekie nogal naar cheese-onionchips begon te meuren, en gisteren hoorde ik vanaf de bank: "Hee. Die deken he. Kun je die ook wassen?"
Dan moet het toch wel stinken wil een man het ruikenMorgen maar in de was doen, als lief het vandaag niet al gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Och shit. Dat wist ik helemaal niet. Dat is ronduit klote.
Dat hoop ik van harte. Heb je nog blijvend letsel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maakt ook niets, t komt allemaal wel weer goed...
Ik ben dan ook niet degene die die chips eet en z'n handen aan die deken schoonmaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh Gatver. Dat is wel heel ranzig hoor..
Ik heb er 2 en die gaan maandelijks in de was.
Je moet je vriend beter opvoedenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die die chips eet en z'n handen aan die deken schoonmaakt![]()
Mijn fleecjes waste ik wel vaker, deze is een stuk dikker en GROOT, dus ik ben benieuwd of ie wel droogt.
ligt aan t merk, dan ruiken ze nog lekker ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef moussy het volgende:
[..]
pak billendoekjes naast zn zak chips leggen
Nou... zij heeft een luchtkussen voor in de tuin...Dat noem ik toch niet zinloos.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar jij hebt ............ eeuhhh
euhhh ...
vast wel iets toch????
Ok, je hebt gelijk .... zinloos
En d'r oudste 2 zijn niet boeiend ofzow?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zij heeft een luchtkussen voor in de tuin...Dat noem ik toch niet zinloos.
Oh, en een Saartje! Vergeet die niet!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef texelonia het volgende:
Owjah over series gesproken zijn er hier nog mensen die Desperate Housewives volgen? Vinden jullie het ook zo irritant dat het *ineens* 5 jaar later is?
zo bedoel ik t niet, maar dr word steeds geroepen dat er OUD-users zijn die Saar wel willen hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
En d'r oudste 2 zijn niet boeiend ofzow?
Ik snap wel dat het zo niet bedoeld wordt maar als je erover nadenkt klinkt het wel een beetje lullig voor dr andere kinderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo bedoel ik t niet, maar dr word steeds geroepen dat er OUD-users zijn die Saar wel willen hebben
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
En d'r oudste 2 zijn niet boeiend ofzow?
Uhm nee dat bedoelde ik niet. Bedoelde er eigenlijk niks mee viel me alleen op dat het altijd over Saartje gaat en niet over de oudste 2. Maar bedoelde het niet zo zwaar als dat het inmiddels wrs overkomtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Dat zijn jongens en die zijn maar stom.
En ze zijn al oud en dus allang niet schattig meer. Kom nou... Jongens... tssss... En al helemaal jongens ouder dan 1 jaar en een paar weken, daar is toch niks aan.
Wat een rare opmerking. Je snapt volgens mij prima wat er bedoeld wordt.
Ik heb oudste en middelste nog nooit hier mee zien lezen, dus zo lullig voor die jongens is het niet volgens mij. Bedoel je niet stiekem dat het niet leuk is voor alle andere ouders met ook onwijs leuke kindertjes?
w00tquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
En freecell, jouw jongetje is nog niet ouder dan 1 jaar en een paar weken, dus die valt nog in de categorie ubercute!![]()
Oja, een luchtkussenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zij heeft een luchtkussen voor in de tuin...Dat noem ik toch niet zinloos.
Oh, en een Saartje! Vergeet die niet!
yay voor zinvolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja, een luchtkussen![]()
Who needs a Wii als je een luchtkussen hebt
en ook nog strand in de buurt
en een Saartje
en een J & T (Tnog steeds hoor
)
Kijk Maneki, wij maken in een mum van tijd zinloos zinvol
Er is toch ook vaak genoeg gepraat over die illegale kaartjes voor de DS? Ik dacht dat je alleen niet met linkjes aan mocht komen waar je die illegale dingen vandaan haalt maar dat heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Lois het volgende:
Een WII bankje(waarbij ik nog even zeg dat wat ik net in het vorige topic las over downloaden etc hartstikke illegaal is en dus niet op fok mag enzo
)
Wij hebben geen WII, maar wel 2 mooie banken
heb jij een tuinbank dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
tijd voor een beetje zon zo te lezen...
Misschien één van onze Belgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef snoopy het volgende:
Hee, ik dacht dat elk nieuw bankje met een lekkere man zou beginnen?![]()
Heeft iemand een Wii te koop? Een bank heb ik al
Jaaa, ik ben voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
tijd voor een beetje zon zo te lezen...
Hier 'slechts' een gesprongen waterleiding, net onder de geiser. Is inmiddels verholpen...mijn gang en slaapkamer stonden blankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Asyniur het volgende:
Nou hier is de schade door bevriezing gelukkig beperkt gebleven...![]()
De waterstop/slot (?) van de wasmachine is gescheurd en er was een 'knietje' los gegaan in een waterleiding boven de grond (is inmiddels al gesoldeerd). Dus grote opluchting hier!!![]()
En ik kan dus eindelijk weer wassen
Ja. Ik heb het expres niet gezegd want ik wist dat ik het veel te druk zou hebben om wat af te spreken. En ik zeg niet graag nee. Bovendien had ik Lucie niet bij mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Was jij in Gbridge? En ik wist het niet?!!!!
Wii Fit, Wii Sportsquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
mogge
iemand nog een goede tip voor een leuk wii spel?
en dan wel graag eentje waar je mee moet bewegen.
Die was ik al heel snel zat met al dat gezwaai en gedoequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Noli. het volgende:
We hebben ook een keer Mario&Sonic op de Olympische Spelen van vrienden te leen gehad. Die was ook best heftig, van alleen al een stuk zwemmen en kogelslingeren kreeg ik al spierpijn in mijn arm.![]()
Wii Karts is tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:24 schreef Noli. het volgende:
Kart ishet idd helemaal![]()
M racet vaak via internet, Wilyan is er erg goed in, ik kan het zelfs en Hanne kan ook al netjes op de weg blijven.
Hoe vaak ik die wel niet heb moeten spelen om te winnen en ik moest en zou winnen want ik wilde iets vrijspelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wii Karts is tof![]()
Alleen in die ene rotte route in de ruimte, ik knal steeds het heelal in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |