Dat zijn de betere gesprekken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
michael] 25 januari naar Sydney FC - Newcastle FC!!!!! zegt:
OK
[-....-] Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
..)
[michael] 25 januari naar Sydney FC - Newcastle FC!!!!! zegt:
OK
OK
[-....]Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
OK
OK
[-.....-] Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
OK
OK
[-....-] Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
BOA OK
OK
BOA
[-.....-] Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
OK
OK
OK
Dan zullen ze Florian_ moeten missen op de meet, want ik kom niet. Mijn minderjarige vriendin kan niet mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Als BobbyB en Zotheid naar de meet komen kom ik ook
Bedankt voor deze interessante mededelingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
michael] 25 januari naar Sydney FC - Newcastle FC!!!!! zegt:
OK
..)
OK
OK
[-....]Wake me up before I change again! Remind me the story that I won´t get insane! zegt:
OK
OK
OK
OK
BOA OK
OK
BOA
OK
OK
OK
Dat siert jullie. Het is immers complexe materie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En het allebei nog snappen ook he?
Moet ze naar de ortho??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zullen ze Florian_ moeten missen op de meet, want ik kom niet. Mijn minderjarige vriendin kan niet mee.
Van wie is de msn naam met lyrics van Infected Mushroom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
---
Nee, na Sesamstraat naar bed.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van wie is de msn naam met lyrics van Infected Mushroom?
Ten eerste laat ik geen windjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah!
[..]
We zijn niet allemaal zo dik als jij.
De optie om alleen te komen was natuurlijk nog niet in je opgekomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zullen ze Florian_ moeten missen op de meet, want ik kom niet. Mijn minderjarige vriendin kan niet mee.
GEEN WINDKES, WHEHE, DEN HELE KOT STONK NOAR BUTquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ten eerste laat ik geen windjes.
Ten tweede ben ik niet dik maar heb ik geen 3 persoonsbed![]()
Tenzij je je om mij heen kan kronkelen, dan past het wel
Ik durf toch niet alleen naar een meet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De optie om alleen te komen was natuurlijk nog niet in je opgekomen
quote:
Ben benieuwd wie het eerste bij MED staatquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wie het eerste bij MED staat
Dat was m'n huisgenootquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
GEEN WINDKES, WHEHE, DEN HELE KOT STONK NOAR BUT![]()
Sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
Kwal, tief eens op met je gebagger, kutlul.
van hunquote:
Ik kan kronkelen als de beste.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ten eerste laat ik geen windjes.
Ten tweede ben ik niet dik maar heb ik geen 3 persoonsbed![]()
Tenzij je je om mij heen kan kronkelen, dan past het wel
50 centquote:
hoe gaat het met jou eigenlijkquote:
Als je hem dan ook gelijk ontmaagd, zijn we ook van dat gezeik afquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan kronkelen als de beste.
Je bent in de war met konkelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan kronkelen als de beste.
bweheh is ritsel ook nog maagdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je hem dan ook gelijk ontmaagd, zijn we ook van dat gezeik af
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je hem dan ook gelijk ontmaagd, zijn we ook van dat gezeik af
Concert van The Backstreet Boys en half KLB SC gaat erheen.quote:
Ik zie geen flikker...quote:
Boh, als NSYNC zou komen zou ik sowieso gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Concert van The Backstreet Boys en half KLB SC gaat erheen.
Nu wel!!11!111!!quote:
Het gaat uitstekend met mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou eigenlijk
wat zijn je drijfveren
hoe zitten ze?
Zoek zelf maar opquote:
heyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend met mij
Mijn drijfveren zijn legio en divers.
Maar ik zal ze hier niet nader toelichten.
quote:
moeten we LSD gaan uitdelen voordat we de kroeg in gaan. Gegarandeerd plezierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey
het lijkt me
tof als iedereen
op de meet ook
zo gaat praten
met elkaar
Bt, jij konkelfoezelaar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
complotteren, intrigeren, konkelfoezen, kuipen, scharrelen, smoezen
mag wel hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend met mij
Mijn drijfveren zijn legio en divers.
Maar ik zal ze hier niet nader toelichten.
wrom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet allang gedaan heb.
Paar paddo's meequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
moeten we LSD gaan uitdelen voordat we de kroeg in gaan. Gegarandeerd plezier![]()
Nee die mogen niet meerquote:
coole kwallen, thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
van hun
ook terug aan jou!
http://www.nederlandsesoorten.nl/get?site=nlsr&view=nlsr&page_alias=conceptcard&cid=0AHCYSI14513
is te doen weet jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey
het lijkt me
tof als iedereen
op de meet ook
zo gaat praten
met elkaar
er mag zoveel niet.quote:
Tja, en de OP is ook al verneuktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Cyberzone het volgende:
Is het iedereen trouwens opgevallen dat we op nummer 440 van de KLB zitten![]()
groen + geelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
moeten we LSD gaan uitdelen voordat we de kroeg in gaan. Gegarandeerd plezier![]()
die gaat elke week zo'n 200 achteruit, zitten we niet al op de 1000 ofzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Cyberzone het volgende:
Is het iedereen trouwens opgevallen dat we op nummer 440 van de KLB zitten![]()
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
I will keep it in mind, Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
groen + geel
en weinig in maag
en geen 80s
dan kan....
gr
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry schat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Maak me niet zo belachelijk.
Jij wil mijn algemene drijfveren (die in mijn leven dus) hier lezen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
mag wel hoor
naast al die pics van schoon
nu jij
doe maar
ik steun je wel
kus
MiVer doet tenminste nog een poging tot een gesprek op niveau.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wil mijn algemene drijfveren (die in mijn leven dus) hier lezen?
Nah.Why should I?
ik ben visueel ingesteldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wil mijn algemene drijfveren (die in mijn leven dus) hier lezen?
Nah.Why should I?
Niveau...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MiVer doet tenminste nog een poging tot een gesprek op niveau.
True, wat ik ook waardeer, maar dingen delen op het internet heeft ook zo z'n grenzen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MiVer doet tenminste nog een poging tot een gesprek op niveau.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Kent hier ook niemand Vrolijke Toon ofzo?
en nu moest ik lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Niveau...![]()
Volgens mij zit niemand op zijn niveau
Hmm, wat mij drijft? En dat in een plaatje... Het is niet te vangen in een plaatje. Of het moet een uiterst clichématig plaatje zijn en daar hou ik niet van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben visueel ingesteld
wil het plaatje
van het wonder
van jou
..zoiets dus
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |