abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:07:53 #51
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65000715
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef moussie het volgende:

wat is hier mis aan .. ik heb ook liever dat mijn kinderen omgaan met beschaafde mensen ipv met tokkies ..

??

we zijn met zijn alle de maatschappij en dus als er een probleem is bij de lage kant van de bevolking is hier de beschaafde mensen ook mede schuldig aan ...

Want door wie worden ze weggezet als Tokkie of als Aso's ?

niet hun zelf, ze worden dus in hokjes geplaatst door mensen die zich zelf niet kunnen aanpassen aan diverse bevolking groepen ...

Want veel van dat soort lui worden gewoon afgeschreven door de maatschappij die denken dat ze UBER mensch zijn..
Zo ook de oudere, gehandicapten en ga zo nog maar even door ...

Deze verschillende mensen worden door gezonden mensen in een hoek gedrukt omdat ze" anders "zijn ... maar wat nu als je als gezond mens in eens tussen dat volk komt te zitten om dat je leven even iets meer tegen zat dan je zelf gewild had .. dan is het klagen over dat soort mensen in eens heel anders.....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:11:59 #52
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65000863
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef RAVW het volgende:

[..]

??

we zijn met zijn alle de maatschappij en dus als er een probleem is bij de lage kant van de bevolking is hier de beschaafde mensen ook mede schuldig aan ...

Want door wie worden ze weggezet als Tokkie of als Aso's ?

niet hun zelf, ze worden dus in hokjes geplaatst door mensen die zich zelf niet kunnen aanpassen aan diverse bevolking groepen ...

Want veel van dat soort lui worden gewoon afgeschreven door de maatschappij die denken dat ze UBER mensch zijn..
Zo ook de oudere, gehandicapten en ga zo nog maar even door ...

Deze verschillende mensen worden door gezonden mensen in een hoek gedrukt omdat ze" anders "zijn ... maar wat nu als je als gezond mens in eens tussen dat volk komt te zitten om dat je leven even iets meer tegen zat dan je zelf gewild had .. dan is het klagen over dat soort mensen in eens heel anders.....
Het probleem zit dieper, zie ook even mijn vorige reactie onderaan de pagina. Ik denk dat ze niet helemaal het verband zag tussen de twee versen (welke er wel degelijk is).

Nogmaals, dit zijn enkel twee voorbeelden. In de Koran staan massa's van zulke teksten, maargoed. Hopelijk is het een eye opener voor sommige mensen.
pi_65000898
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef damsco het volgende:

[..]

Het probleem zit dieper, zie ook even mijn vorige reactie onderaan de pagina. Ik denk dat ze niet helemaal het verband zag tussen de twee versen (welke er wel degelijk is).

Nogmaals, dit zijn enkel twee voorbeelden. In de Koran staan massa's van zulke teksten, maargoed. Hopelijk is het een eye opener voor sommige mensen.
Ken je wel de Koran ? of verdiep je enkel op google ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:40 #54
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65000967
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ken je wel de Koran ? of verdiep je enkel op google ?
Je hebt wederom niks zinnigs te melden he? Het staat in de Koran, valt voor jou lastig te verdedigen he.
pi_65001012
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef damsco het volgende:
hele verhaal.
Ach, welke religie staat er niet bol van de hypocrisie.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_65001016
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef damsco het volgende:

[..]

Je hebt wederom niks zinnigs te melden he? Het staat in de Koran, valt voor jou lastig te verdedigen he.
Nogmaals ken je de koran of haal je alles van google ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65001028
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik citeerde stukjes uit de Talmoed (die voor orthodoxe joden de onversneden waarheid vormt en een man als Goldstein maaide dan ook Palestijnen neer als honden) om te laten zien dat religieus getinte stukken vaak vrij extrremistisch overkomen.
Ze zijn het vaak ook. Types als Goldstein mogen van mij overigens permanent uit de samenleving verwijderd worden, geen misverstand wat dat betreft.
quote:
Zo ook het handvest van de Hamas; het is een mengeling van filosofie, religie en een beginselverklaring.

Je kunt niet eenvoudig een stukje schrappen zonder blasfemie te plegen. Het citaat uit de Koran dat oproept alle joden achter de bomen vandaan te halen en te doden is nu eenmaal onderdeel van de religie.
Mee eens. De religie hoeft ook niet aangepast te worden, rariteiten horen daarbij.
quote:
Je had het er niet in kunnen zetten, maar het er later uithalen is veel moeilijker.
Ongetwijfeld. Beschuldigingen van verraad etc. zullen niet van de lucht zijn.
quote:
Vergelijk het met de 'Zo waarlijk helpe mij God almachtig' discussie mbt de troonrede of de 'God zij met ons' op de oude munten. Volstrekt achterhaald, maar de christenen stonden op hun achterste benen toen men het wilde schrappen.
Maar: dat zijn tamelijk onschuldige formuleringen.
quote:
Het lijkt mij handiger om te kijken naar het programma ipv het handvest van Hamas en vooral naar de posities die ze praktisch in willen nemen. Men is bereid tot een soort 'leven en laten leven' oplossing: praat dan met ze in plaats van halstarrig te doen. Niemand vraagt de joden de Talmoed te herschrijven; gun Hamas dan dat reli-handvest.
Mee eens, met dien verstande dat Hamas er m.i. goed aan doet achterhaalde en voor de tegenpartij onverteerbare religieuze opvattingen niet tot officiele partijstandpunten te verheffen. Oftewel: van die oproep tot jodenvernietiging moet toch echt afstand genomen worden.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:18:23 #58
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65001110
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef damsco het volgende:

[..]

Hopelijk is het een eye opener voor sommige mensen.
Slapen doen we snachts hoor
Maar ik snap je.

Het is ook heel moeilijk dit soort dingen
Neem maar eens een ongeluk die 100 mensen hebben zien gebeuren , 100 verschillende verhalen en dat kan zo ook met een boek iedereen leest wat van haar of voor hem van toepassing is.

Denk ook dat als je alle oorlogen weg wil nemen uit de wereld niet het geloof moet verbannen maar het Egoïsme van de mensheid.
Dan is alles in een klap opgelost .. samen denken en samen leven ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:15 #59
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65001141
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ach, welke religie staat er niet bol van de hypocrisie.
Daar gaat het even niet om. Het gaat mij erom dat ik gevraagd word een bron te geven, vervolgens de bron aanreik (de Koran nota bene!) en vervolgens twee Moslims letterlijk de tekst teruggeven en het nog niet zien. Vervolgens moet ik, als niet Moslim gaan uitleggen wat er staat.

Als ik een brevet van onvermogen zou mogen uitreiken...
pi_65001368
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef damsco het volgende:

[..]

En daar gaat het nu net om, wanneer word je gedwongen? Je hebt het huis van vrede en het huis van oorlog. Onze maatschappij is het huis van oorlog. Moslims kunnen dit zien als gedwongen zich aanpassen aan de regels van ons, waardoor je dus naar buiten toe anders mag redeneren dan dat je van binnen vindt. Zo ook het liegen, immers Allah zegt dat zolang je maar van binnen het ware geloof koestert dit geoorloofd is.
dat hun een ander uitleg geven aan het woord 'oorlog' komt nog niet eens bij je op .. oorlog betekent voor jou elkaar de koppen slaan, liefst met wapens waarmee je duizenden tegelijk om zeep kan helpen, oorlog betekent voor hun in onvrede leven .. en als ze al een geschil hebben waar de emoties zo hoog oplopen dat je elkaar naar het leven staat, dan deden ze dat tot voor kort nog steeds man tegen man, gewoon met een zwaard, nergens voor nodig om daar buitenstaanders bij te betrekken .. sommige mensen noemen dat barbaars, zo'n man tegen man gevecht, maar ja, zoals ik eerder al eens zei, hoe beschaafd ben je nou echt als je wapens ontwikkeld waarmee je hele volksstammen tegelijk kan vermoorden ..
quote:
Het simpelweg zeggen dat liegen tegen een ongelovige niet mag is simpelweg incorrect zoals ik net aan de hand van deze twee soera's liet zien. Er zijn vele andere soera's welke zulke "verborgen" (immers, op het eerste gezicht valt het veel mensen niet op) boodschappen verpakt. Daarnaast zijn sommige vertalingen van soera's incompleet waardoor de echte boodschap verloren gaat.
aah, de soera zijn incompleet en derhalve moet jouw interpretatie wel kloppen en de mijne niet .. rare logica ..

daarnaast ruk je 2 uitspraken uit hun verband en plaatst ze in een ander verband, zo kan je wel van alles ombuigen naar hetgeen jouw goed uitkomt
quote:
EDIT: ik was vergeten in te gaan op je eerste quote. Wat hier mis aan is? Dat je je broeders moet verkiezen boven de ongelovige. Oftewel, er ontstaat een tweestrijd. Blijf je je broeders trouw in het Midden Oosten, of "capituleer" je met de ongelovige in het Westen. Koppel dit aan het mogen liegen en je ziet dat een Moslim zich vroom kan doen tegenover ons, de Westerling, maar ondertussen in zijn hart zijn broeders in het Midden Oosten steunt en alle gevolgen die hieraan verbonden zijn.
nou zit je je eigen manier van redeneren te projecteren op een ander, en dat dan gebaseerd op wat uit hun verband gerukte quotes uit de koran .. pff
pleased to meet you
pi_65001477
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef damsco het volgende:

Daar gaat het even niet om. Het gaat mij erom dat ik gevraagd word een bron te geven, vervolgens de bron aanreik (de Koran nota bene!) en vervolgens twee Moslims letterlijk de tekst teruggeven en het nog niet zien. Vervolgens moet ik, als niet Moslim gaan uitleggen wat er staat.

Als ik een brevet van onvermogen zou mogen uitreiken...
Strikt genomen heb je gelijk, maar ik vrees dat de meeste religieuze mensen een eigen interpretatie van hun geloof hebben. Kijk alleen maar eens naar alle stromingen bij de christenen en moslims. Wanneer komt deze waanzin nou eens aan zijn einde
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:31:36 #62
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65001627
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef moussie het volgende:

[..]

dat hun een ander uitleg geven aan het woord 'oorlog' komt nog niet eens bij je op .. oorlog betekent voor jou elkaar de koppen slaan, liefst met wapens waarmee je duizenden tegelijk om zeep kan helpen, oorlog betekent voor hun in onvrede leven .. en als ze al een geschil hebben waar de emoties zo hoog oplopen dat je elkaar naar het leven staat, dan deden ze dat tot voor kort nog steeds man tegen man, gewoon met een zwaard, nergens voor nodig om daar buitenstaanders bij te betrekken .. sommige mensen noemen dat barbaars, zo'n man tegen man gevecht, maar ja, zoals ik eerder al eens zei, hoe beschaafd ben je nou echt als je wapens ontwikkeld waarmee je hele volksstammen tegelijk kan vermoorden ..
[..]

aah, de soera zijn incompleet en derhalve moet jouw interpretatie wel kloppen en de mijne niet .. rare logica ..

daarnaast ruk je 2 uitspraken uit hun verband en plaatst ze in een ander verband, zo kan je wel van alles ombuigen naar hetgeen jouw goed uitkomt
[..]

nou zit je je eigen manier van redeneren te projecteren op een ander, en dat dan gebaseerd op wat uit hun verband gerukte quotes uit de koran .. pff
Jij beweerd dat ze uit hun verband zijn gerukt, dat is wel een erg simpele dooddoener. Deze twee soera's zijn meer aan elkaar gelieerd dan jij wil voordoen.

Daarnaast doe je aannames wat ik onder oorlog zou verstaan, hoe kom je aan deze wijsheid? Je legt mij woorden in de mond welke ik nooit gezegd hebt.
pi_65001764
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef moussie het volgende:
sommige mensen noemen dat barbaars, zo'n man tegen man gevecht, maar ja, zoals ik eerder al eens zei, hoe beschaafd ben je nou echt als je wapens ontwikkeld waarmee je hele volksstammen tegelijk kan vermoorden
Zit wat in, de menselijke beschaafdheid is slechts als een dun laag je chroom, daaronder zit een hele lelijke roestplek.
quote:

[..]

Dit doen alle religieuze mensen, als je ziet hoelang theologen al wel niet kunnen neuzelen over de betekenis en context van geschriften
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:45:57 #64
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65002248
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Nogmaals ken je de koran of haal je alles van google ?
Staat dit in de koran of niet?
Trotse papa van Eden
pi_65002345
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zit wat in, de menselijke beschaafdheid is slechts als een dun laag je chroom, daaronder zit een hele lelijke roestplek.
[..]

Dit doen alle religieuze mensen, als je ziet hoelang theologen al wel niet kunnen neuzelen over de betekenis en context van geschriften
precies .. en als je dan dingen ook nog eens uit hun directe verband rukt en in een ander verband plaatst, omdat een paar woorden overeenkomen, is het eind helemaal zoek
pleased to meet you
pi_65002590
Zometeen in Netwerk: Worden Palestijnse burgers (of specifiek kinderen, dat hoorde ik niet goed) als menselijk schild gebruikt?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:55:04 #67
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65002649
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ze zijn het vaak ook. Types als Goldstein mogen van mij overigens permanent uit de samenleving verwijderd worden, geen misverstand wat dat betreft.
[..]

Mee eens. De religie hoeft ook niet aangepast te worden, rariteiten horen daarbij.
[..]

Ongetwijfeld. Beschuldigingen van verraad etc. zullen niet van de lucht zijn.
[..]

Maar: dat zijn tamelijk onschuldige formuleringen.
[..]

Mee eens, met dien verstande dat Hamas er m.i. goed aan doet achterhaalde en voor de tegenpartij onverteerbare religieuze opvattingen niet tot officiele partijstandpunten te verheffen. Oftewel: van die oproep tot jodenvernietiging moet toch echt afstand genomen worden.
We zijn het zo ongeveer eens op het laatste punt na. Die oproep tot jodenvernietigíng is een citaat uit de Koran; je kunt mensen wel vragen daar afstand van te nemen, maar dat zal niet lukken. Je kunt de joden ook vragen of ze alle teksten in de talmoed aan willen passen maar dat gaan ze ook niet doen.

De oplossing is dat statuut van Hamas niet als een partijstandpunt of programma te zien, maar als een vrij lege beginselverklaring. Vergelijkbaar aan de retoriek die vroeger in PVDA programma's stond en zeker in de SP beginselen. Afachaffing vande monarchie als beginsel belette De Uyl en Kok niet van een heel vruchtbare samenwerking met het koningshuis.

Pragmatiek is in internationaal verband vrijwel altijd zinniger. Ik weet niet wat er hedentendage in de grondwet van China staat, maar dikke kans dat daar nog gesproken wordt over de overwinning op het kapitalisme etc. Moeten we China dwingen die tekst te wijzigen voor we zaken met ze doen?
Het westen heeft zijn standpunt allang duidelijk gemaakt: handel is handel en zolang als het lege letters blijven mag iedereen in zijn beginselverklaring zetten wat hij wil.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:55:06 #68
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65002650
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef moussie het volgende:

[..]

precies .. en als je dan dingen ook nog eens uit hun directe verband rukt en in een ander verband plaatst, omdat een paar woorden overeenkomen, is het eind helemaal zoek
Nogmaals, kom dan met argumenten WAAROM het uit zijn verband is gerukt. Het simpele argument "dat het maar uit zijn verband is gerukt" is immers anders een inhoudloze kreet. Ook voor jou geldt: onderbouw je mening met feiten of zwijg.
pi_65003401
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef damsco het volgende:

[..]

Nogmaals, kom dan met argumenten WAAROM het uit zijn verband is gerukt. Het simpele argument "dat het maar uit zijn verband is gerukt" is immers anders een inhoudloze kreet. Ook voor jou geldt: onderbouw je mening met feiten of zwijg.
die dingen staan in een context .. als je de context weghaalt en de nu los staande uitspraak voorziet van je eigen commentaar krijg je een totaal ander verhaal .. en zoiets noemen wij 'dingen uit hun verband rukken'
pleased to meet you
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:18:59 #70
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65003651
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef moussie het volgende:

[..]

die dingen staan in een context .. als je de context weghaalt en de nu los staande uitspraak voorziet van je eigen commentaar krijg je een totaal ander verhaal .. en zoiets noemen wij 'dingen uit hun verband rukken'
Neen, het zijn soera's. Geen verhalen zoals in de bijbel. Maar jij kunt mij vast wel even vertellen in welke context je deze verzen moet neerzetten he?

Ik ben trouwens naar de sportschool even sporten. Succes, ik zie je onderbouwde mening tegemoet!
pi_65003887
ter herinnering .. uit het vorige topic
Israël - Hamas deel 39 - Zware gevechten in Gaza
quote:
Among the claims refuted by the ADL report are:

* The claim that Judaism views non-Jews as "non-human;"
* The claim that Judaism encourages child molestation;
* The claim that Jews should not be trusted because they recite the Kol Nidre prayer that authorizes them to lie to non-Jews;
* The claim that Judaism demands that non-Jews who study Jewish law be put to death;
* The claim that the Talmud employs the name Bala'am as a derogatory code name for Jesus.
op zich niet zo gek dus, dat je iets soortgelijks krijgt over de koran, die is immers toch alleen maar jatwerk .. toch ?
pleased to meet you
pi_65003892
Het gaat weer goed los daar

Werkende stream met geluid, wel een lagere resolutie, maar beter dan niets.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65004208
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Mr_Memory het volgende:
Het gaat weer goed los daar

Werkende stream met geluid, wel een lagere resolutie, maar beter dan niets.
Het fikt flink ja.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_65004246
  • 21:26 Israel denies Syrian claim it left uranium traces at nuke site bombed by IAF (Reuters)
  • 21:12 Settler shoots, seriously wounds Palestinian in West Bank (Haaretz)
  • 20:49 UN Chief Ban: Both Gaza and Israel must stop their fighting now (Reuters)
  • 20:46 IDF Chief: IAF has carried out more than 2,300 strikes since start of Gaza op (Reuters)
  • 20:37 Turkish PM: Criticism of Gaza offensive doesn`t make me anti-Semite (News Agencies)
  • 20:03 U.S.: Olmert never told Rice to abstain from UN vote on Gaza truce (Haaretz)
  • 19:43 Egypt, Saudi Arabia to attend Kuwait summit to discuss Gaza cease-fire (Reuters)

Nu in Gaza stad.
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65004338
    CNN is ook weer in de lucht met geluid
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:39:13 #76
    21153 RAVW
    Alleen maar feiten
    pi_65004541
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Mr_Memory het volgende:
    CNN is ook weer in de lucht met geluid
    Oeps laat maar heb hem al
    pi_65004672
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

Oeps laat maar heb hem al
    Hier
    pi_65004745
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef damsco het volgende:

[..]

Neen, het zijn soera's. Geen verhalen zoals in de bijbel. Maar jij kunt mij vast wel even vertellen in welke context je deze verzen moet neerzetten he?

Ik ben trouwens naar de sportschool even sporten. Succes, ik zie je onderbouwde mening tegemoet!
    godsamme zeg .. een soera is een hoofdstuk met een reeks van verzen .. zo heeft soera 3 200 verzen en soera 16 er 128 .. en zo'n vers is te lezen in de context van dat hoofdstuk oftewel soera

voor deze verhalen gaat precies hetzelfde op als voor de uitspraken over de talmoed of de bijbel .. je moet die dingen in hun (historische) context zien
    pleased to meet you
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:44:08 #79
    21153 RAVW
    Alleen maar feiten
    pi_65004751
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Hier
    die is beters
    pi_65004920
    tvp...
    pi_65005528
    ghehe, de haan kraait nog steeds ..

maar hoe langer ik naar dat beest luister vraag ik me af of dat wel een haan is ..
    pleased to meet you
      dinsdag 13 januari 2009 @ 21:05:19 #82
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65005567
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef moussie het volgende:
    ghehe, de haan kraait nog steeds ..

maar hoe langer ik naar dat beest luister vraag ik me af of dat wel een haan is ..
    Jawel joh, dat is een haan, maar ik denk dat er meerdere zijn (goed he)
    Waiting for This is it!
    pi_65005637

Flink vuurtje, is al een flink poosje aan het fikken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65005824
    op de cnn live stream heb ik geen beeld meer, alleen maar geluid .. en dat klinkt best eng, inslagen in de verte ..

en nu is die helemaal weg
    pleased to meet you
    pi_65005998
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef moussie het volgende:
    op de cnn live stream heb ik geen beeld meer, alleen maar geluid .. en dat klinkt best eng, inslagen in de verte ..

en nu is die helemaal weg
    http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-room

of

http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65006205
    quote:
    Die laatste link wil bij mij maar niet werken
    pi_65006273
    In WMP 11 openen, werkt prima hier.
    pi_65006335
    quote:
    thnx
    pleased to meet you
    pi_65006480
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 18:13 schreef B4CO het volgende:

[..]

Israel wil zonder t
    http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php
    pi_65006574
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
    In WMP 11 openen, werkt prima hier.
    Thanks, werkt nu wel wel, maar het zelfde beeldkwaliteit als de eerste link
    pi_65006654
    Zijn ze al klaar?
    pi_65007166
    Daar is de haan weer
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_65007368
    Woeeeeeee vuurwerk!
    pi_65007483
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Specularium het volgende:
    Zijn ze al klaar?
    Nee, ze zitten in de verlenging.
    De stand is 950 v 13, maar Hamas stond erop om een verlenging te spelen.

dinsdag 13 januari 2009 @ 21:58:15 #95
    207371 Verluste
    Definitely Maybe
    pi_65007859
    tvp
    Dasvidanja
    pi_65008223
    Vraagje, en waarschijnlijk een hele domme, maar ik stel 'm toch maar.

Ik zit via WM-player naar zo'n stream van Ramattan te kijken. En dan zie ik steeds een zorg langzaam-omlaag-vallende lichtgevende bollen. Het lijkt alsof ze ook een klein wit "rookspoor" achterlaten in de lucht. Maar ze vallen niet echt, maar zweven meer langzaam naar beneden...

En mijn vraag is nu: wat zijn dit voor dingen?
    pi_65008260
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef sunmoonstar het volgende:
    Vraagje, en waarschijnlijk een hele domme, maar ik stel 'm toch maar.

Ik zit via WM-player naar zo'n stream van Ramattan te kijken. En dan zie ik steeds een zorg langzaam-omlaag-vallende lichtgevende bollen. Het lijkt alsof ze ook een klein wit "rookspoor" achterlaten in de lucht. Maar ze vallen niet echt, maar zweven meer langzaam naar beneden...

En mijn vraag is nu: wat zijn dit voor dingen?
    Flares, om het gebied te verlichten.
    pi_65008301
    pi_65008310
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Flares, om het gebied te verlichten.
    Dankje.
    Maar lossen die uiteindelijk gewoon op in de lucht zeg maar? Of vallen die echt neer?
    pi_65008355
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Dankje.
    Maar lossen die uiteindelijk gewoon op in de lucht zeg maar? Of vallen die echt neer?
    De bedoeling is dat ze op zijn voor ze de grond raken, maar ik betwijfel of dat zo is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')