Adres graag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef koykarper het volgende:
He robbie weer gequit jongen dat is al wel de 4e keer dit toernooitje ,
en anderen maar de schuld geven ach ach stond je zeker weer achter????
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef koykarper het volgende:
He robbie weer gequit jongen dat is al wel de 4e keer dit toernooitje ,
en anderen maar de schuld geven ach ach stond je zeker weer achter????
[..]
dat jij iemand tof wint op het internet zegt genoeg lijkt me..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou. Jullie vinden jezelf nogal tof op internet.
Maar vervolgens toch worden afgeblaft omdat we niet 'snel' genoeg spelenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef koykarper het volgende:
we Kunnen nog altijd lief tegen elkaar doen
jij denkt echt dat je baas bent hequote:
echt niet noobiequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je baas bent hewacht maar, als ik binnenkort weer internet heb op mn xbox dan speel ik wel een potje fifa tegen jou. en dat mag je zelf manchester kiezen als je wil.
ik maak je af
Speelt er nog iemand dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef Godspeed. het volgende:
Hoe ziet nou het restant van het toernooi eruit of kappen we er nu gewoon mee?
Af en toe een wedstrijdje zodat er weer nieuw materiaal is om over te kankerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Speelt er nog iemand dan?
Ik dacht dat het alleen zeiken op elkaar was
Oh ja. Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Godspeed. het volgende:
[..]
Af en toe een wedstrijdje zodat er weer nieuw materiaal is om over te kankeren.
Nu durf ik ook maar eens te reageren. Dat de mensen die in staat zijn normaal en sportief een (komt ie hoor!) SPELLETJE te spelen de eer niet aan zichzelf houden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Wat een topics dit altijd, volg het al weken![]()
Het niveau staat altijd op standje kneuzenkermis, maar het zorgt voor prachtig leesvoer tussen het werken door.
GAME ON!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |