Met 5 sterren teams was het een doelpunten oorlog geweest inderdaad. Nu was het nog maar de vraag of een bal wel goed aankwamquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
EA SPORTS™ – DefXtreme 0 - Mars NL 0
EA SPORTS™ – Mars NL 2 - DefXtreme 1
Goed gespeeld ( kut teams )
wie verzint dit
Je kan hem toch gewoon zelf binnen schietenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Def1987 het volgende:
Aston Villa - Roma 0-0
Roma - Aston Villa 2-1
Hij maakte wel in de tweede wedstrijd zijn eerste kansen af terwijl ik dat niet deed in de eerste wedstrijd. CPU speler van mij schoot de bal van 5 meter afstand ofzo voor een leeg doel 1 meter over. Over 2 wedstrijden gezien was hij de iets betere. Goed gespeeld jorien
Ja met grote teams tegen een kleinequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende ronde word je ass gekicked jeroen.
Dat wou ik ook, maar fifa bepaalde anders. Die speler kreeg de bal en schoot al voordat ik een knop indrukte, gebeurt meestal in zulke posities. Ik kreeg daarna ook genoeg kansen maar ze wilden er niet in, dus terecht verloren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon zelf binnen schieten
En wat een onzin, Roma en Villa zijn gewoon prima teams. Vooral villa heeft gruwelijke spitsen dus dat is echt geen smoes..
Ze spelen fucking traag manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Roma is echt geen klein team Jorien, ajb zeg
wel voor pro speler jorien, jwz!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Roma is echt geen klein team Jorien, ajb zeg
Mwah , win jij eerst eens je kwartfinale manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is wel zonder adidas live gedoe he?
Jij zit dus vals te spelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Mwah , win jij eerst eens je kwartfinale man
Komt door de scripted events zeker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook, maar fifa bepaalde anders. Die speler kreeg de bal en schoot al voordat ik een knop indrukte, gebeurt meestal in zulke posities. Ik kreeg daarna ook genoeg kansen maar ze wilden er niet in, dus terecht verloren.
In die wedstrijden zag ik maar 2 keer wat gebeuren wat niet kan, dat was dat schot en dat een verdediger weer stilstond na een rush van jorien. Voor de rest was het een normale wedstrijd.quote:
Was net online. Maar je was er niet. Kan nu niet meer. Zal morgen worden.quote:
Alsof ik de hele avond dat kreng aan heb staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was net online. Maar je was er niet. Kan nu niet meer. Zal morgen worden.
Heb nu maar iemand anders met 7-0 afgedroogd.
Prima. Overdag ben je er niet neem ik aan? Anders kan ik tussen 12 en 3 wel. Anders wordt het 22.30 ongeveer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik had de pc niet aan staan net. Kijken morgen wel ff .
Daar heb ik veel aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nope, denk niet dat mn baas het op prijs stelt als ik de Xbox meeneem. Vanaf volgende week ben ik 2 weken vrij
Over 2 weken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nope, denk niet dat mn baas het op prijs stelt als ik de Xbox meeneem. Vanaf volgende week ben ik 2 weken vrij
Dat bepaal jij niet loeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat je gewoon vandaag of morgen klaar moet zijn
Dit spreekt voor zich, AUB niet meer inschrijven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef Godspeed. het volgende:
Ah, hier is het topic. Was'em even kwijt. Ik kan vandaag de hele dag tot 6 uur, daarna zit ik niet meer thuis...
Ga Jorien zn ballen likken en houd je bek gewoon. Irritant ventje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Santello het volgende:
Dit spreekt voor zich, AUB niet meer inschrijven.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit spreekt voor zich, AUB niet meer inschrijven.
Dat is waarschijnlijk precies wat je hiermee probeert te bereiken. Had je hoger ingeschat dan dit kinderachtige gedoe moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Stop ermee dan.Mooi ik ben door.
Ik toch ook niet, ben amper online op dat ding en daarom doe ik moeite om wedstrijden in te plannen. Als je dan totaal niet reageert steeds en intussen andere dingen gaat doen dan is dat schijtirritant ja. Als je het gewoon druk hebt, helemaal prima, we moeten ons allemaal een beetje aanpassen maar elke keer weer die sneue reacties..kom op zeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja sorry dat ik geen nerdje ben dat heel de dag zit te xboxen zoals de meesten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |