abonnement Unibet Coolblue
pi_65037881
Waar begreep je dat uit dan?
That's all folks!
pi_65038047
Vorig jaar had een een of ander blad daar onderzoek naar gedaan.
Ik vond de uitslag ook al twijfelachtig. Kan me toch echt niet voorstellen dat Bridget door veel mensen aan knap wordt bestempeld. Maar goed, ik weet ook niet wat voor soort onderzoek het was. Voor 't zelfde geld wat 't multiple choice en was dit de beste optie
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:31:13 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65153842
Ze was weer iets te suf gisteren. Maar zoals gezegd, prima-passend in het lieve imago dat RTL wil uitdragen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65154801
Die kalmeringsoefening die ze met die zenuwachtige jongen ging doen
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:13:56 #30
88233 Steve
Still the best.
pi_65155199
Ik kan me er niet echt aan ergeren eigenlijk.

Dat stuk met haar in dat programma na X Factor met Peter van de Vorst vond ik tenenkrommender. Al kwam dat meer door de 'interviewers'.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_65243998
wendy is gewoon een milf en niets anders.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:33:01 #32
331 Merel
Be here now.
pi_67710167
Ze doet het echt stukken beter dan vorig jaar!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67728189
De volgende keer graag Renate Verbaan of Bridget Maasland (inderdaad). Willen ze niet, dan mogen ze wat mij betreft eventueel Wytske Kenemans in het diepe gooien - minder ervaren, maar m'n intuïtie zegt dat zij zoiets aan kan. Of Martijn Krabbé gewoon lekker in z'n eentje.

Dat scheelt vast een hoop soft gezemel. Wendy van Dijk... Ik word zo ontzettend weeïg als dat mens d'r mond open trekt. En dat in combinatie met die bestudeerde, zogenaamd lieve blik. Die wasmiddelreclame ook weer. Veel mensen hebben commentaar op Nance, die op SBS vergelijkbare dingen presenteerd, maar haar vind ik vergeleken met Wendy zowaar hemels.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Cee het volgende:
"Meissie meissie aggossie Sjewwunnnn Witsjiiieeeeeee ach lieffiiieeeeee"
Dat, dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2009 14:18:28 ]
pi_67728923
Ze doet het beter dan bij de eerste editie van X-Factor, denk dat de klik met Martijn goed voor haar is... maar heel af en toe is ze nog steeds een beetje afwezig lijkt het... dan weet ze ineens de naam van Eric van Thijn niet meer ofzo... alsof ze een black-out heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 april 2009 @ 14:43:02 #35
228503 CyCly
Enjoy Life
pi_67729193
Ik vind haar zo gemaakt over komen...
Net zo'n uberactieve cheerleader
After all, tomorrow is another day.
pi_67730028
Ze doet het leuker en ze heeft ook een betere stylist
Het lijkt of ze een beetje beter in haar rol gegroeid is nu.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_67734274
Bij vlagen nog erg irritant, maar ik probeer me zo min mogelijk aan haar te ergeren.
That's all folks!
  zondag 5 april 2009 @ 18:36:13 #38
331 Merel
Be here now.
pi_67735582
Vorig jaar vond ik dat ze af en toe zo afgunstig deed tegen Martijn, alsof ze het niet leuk vond dat hij wél lekker kon improviseren zonder autocue Dit jaar lijkt ze beter in haar vel te zitten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67747404
Wendy is top!!! Lieve leuke mooie spontane meid!
pi_67747577
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:01 schreef Regina7 het volgende:
Wendy is top!!! Lieve leuke mooie spontane meid!
so how's your evening so far?
pi_67754271
Wendy doet de afgelopen weken wel aardig. Tijdens de audities vond ik het een stout vrouwtje. Telkens op de schoot van de zogenaamde 'weekhunk' zitten'. Erg onprofessioneel en haar imago is al omstreden genoeg als het om mannen gaat.
pi_67755905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind die hele Wendy 100x niks (net als bijvoorbeeld Linda de Mol ofzo).
Gewoon een dom blond mokkel zonder enig talent behalve een stel zielige puppy-ogen, die zichzelf omhoog heeft gewipt in 'het wereldje'.
O zo waar. John de Mol vertelde toch ooit eens dat 3/4 van Hilversum's bazen (w.o. hij) het heeft gedaan met aankomende actrices,presentatrices e.d. Durf te wedden dat dit voormalig showballet-meisje zich ook heeft ontwikkelt in de loop der jaren.
75 topics = FIN
pi_68125113
Wie heeft het opgenomen dat ze 'LLIUGIANOO LUGIANOOOOO' deed met Donald Duck stem, ik kwam niet meer bij
pi_68134638
Was toch blij te zien dat ze weer kon lopen na de breuk van afgelopen week
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:51:59 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68134887
Extreem storend (maar ik zou haar wel doen).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68138350
Het gezicht van Hester sprak boekdelen toen Wendy met dat "we gaan nog niet naar huis" begon.

Ook constant die semi-grappige opmerkingen. Bij Martijn zijn die leuk, bij Wendy ab-so-luut niet.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:31:16 #47
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68138399
Waarom wordt Wendy altijd zo ubertriest aangekleed?

Het is een leuke vrouw, maar er blijft zelden wat van over.
Intelligent, but fucked up.
pi_68140861
Voor X-factor vond ik Wendy altijd wel , maar wat gedraagt ze zich infantiel tijdens deze liveshows... Gister ook met haar 'we gaan nog niet naar huis'.

Hoe ongemakkelijk wil je dat chagrijntje naast je laten voelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 18-04-2009 15:35:23 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_68142662
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 @ 13:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom wordt Wendy altijd zo ubertriest aangekleed?

Het is een leuke vrouw, maar er blijft zelden wat van over.
Vind het nog wel meevallen.
In de vorige X-factor en Idols was het nog erger. En dat zegt wat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  ESF Reporter zaterdag 18 april 2009 @ 17:45:12 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_68144250
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wie heeft het opgenomen dat ze 'LLIUGIANOO LUGIANOOOOO' deed met Donald Duck stem, ik kwam niet meer bij
Ik heb het vanmiddag zitten kijken en heb steeds een paar minuten verder gezapt tussen de optredens. Bij een van die keren liet ik de opname verder lopen net toen ze dus zo infantiel "Luiganooooo luigianoooo" richting kijker zat te spouwen en nu is m'n tv voor reparatie bij de fabriek. Iets met een barst in het beeldscherm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')