Wat is het nut van de 80e keer een show doen die toch weer falers naar voren brengt.quote:
Hier gaan we het hebben over Wendyquote:
Er is een speciaal topic voor jou, blijf daar lekker: Het-grote-ik-haat-X-Factor-topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is het nut van de 80e keer een show doen die toch weer falers naar voren brengt.
En spraakles heeft genomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Natalie het volgende:
Even zien of ze deze keer:
- Wél leuke kleding draagt
- Het presenteren van dit soort shows meester is geworden
Ik denk dat ze al genoeg centen heeft en dus niet in de playboy zal komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef spinnertje het volgende:
die mag wel een keer in de playboy van mij
ook niet voor de lol?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al genoeg centen heeft en dus niet in de playboy zal komen.
Oh ja, ik wist dat ik er een vergeten wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En spraakles heeft genomen
Natalie!
Nee, idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is gelukkig niet meer zo eng dun.
Ik zou dit programma ook door iemand met meer kloten gepresenteerd zien willen worden; een Bridget of een Renate Verbaan. Maar dat gaat tegen de RTL 4-gedachte in (het moet vooral een "gezellige familieshow" zijn).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Cee het volgende:
Ik zou haar nog een laatste kans moeten geven om een bij voorbaat al stom programma niet tot een nog lager dieptepunt te brengen. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
"Meissie meissie aggossie Sjewwunnnn Witsjiiieeeeeee ach lieffiiieeeeee"
Pas als ze daarmee stopt, ga ik m'n posts aangaande mevrouw Van Dijk niet meer afsluiten met een dikke, vette, welgemeende.
En lelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als Bridget het gaat presenteren kijk ik écht niet meer. Bij Boulevard zat ze de laatste tijd ook vaak, heb de tv gewoon uitgezet
. En dan is ze nu behalve stom en onsympathiek ook nog eens vet geworden
.
Dat, dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Cee het volgende:
"Meissie meissie aggossie Sjewwunnnn Witsjiiieeeeeee ach lieffiiieeeeee"
quote:Op maandag 6 april 2009 01:01 schreef Regina7 het volgende:
Wendy is top!!! Lieve leuke mooie spontane meid!
O zo waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind die hele Wendy 100x niks (net als bijvoorbeeld Linda de Mol ofzo).
Gewoon een dom blond mokkel zonder enig talent behalve een stel zielige puppy-ogen, die zichzelf omhoog heeft gewipt in 'het wereldje'.
Vind het nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 13:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom wordt Wendy altijd zo ubertriest aangekleed?
Het is een leuke vrouw, maar er blijft zelden wat van over.
Ik heb het vanmiddag zitten kijken en heb steeds een paar minuten verder gezapt tussen de optredens. Bij een van die keren liet ik de opname verder lopen net toen ze dus zo infantiel "Luiganooooo luigianoooo" richting kijker zat te spouwen en nu is m'n tv voor reparatie bij de fabriek. Iets met een barst in het beeldscherm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
Wie heeft het opgenomen dat ze 'LLIUGIANOO LUGIANOOOOO' deed met Donald Duck stem, ik kwam niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |