De volgende keer dat je weer hatelijk moet lopen naar de trein 20 minuten denk dan eens na over je OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef Svnn het volgende:
Hatelijk lopen naar de trein.. 20 minuten..
en er rijdt geen bus naar het station en fiets staat bij het station thuis..
Anti-ov
nou? zie nergens in de OP dat de TS paupert is of krap in zn centen zit!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
3 euro per kilometer of een deel daarvan. kuch.
Fiets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef Svnn het volgende:
Hatelijk lopen naar de trein.. 20 minuten..
en er rijdt geen bus naar het station en fiets staat bij het station thuis..
Anti-ov
Dat ie een paupert is blijkt toch JUIST uit zijn OP?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef TALIN het volgende:
[..]
nou? zie nergens in de OP dat de TS paupert is of krap in zn centen zit!
over een paupert gesproken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat ie een paupert is blijkt toch JUIST uit zijn OP?
overigens is 3 euro per kilometer best te doen. Je loopt ong 5 km per uur, dus 20 minuten is ong 1,7 kilometer. 12 euro per dag![]()
ontken ik dan dat ik een paupert ben.. maar jij zegt het terwijl je er zelf ook 1 bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hey lieve GeenStijlert,
op wat voor een manier zijn krassen op een HD televisie pauper?
Oh:
Zoals de titel al zegt was ik mijn OV kaart kwijt geraakt 1,5 week geleden.
Ik ging met de trein liet mijn ov kaart zien en stopte em weer weg.
Toen ik eind van de middag naar huis wilde en de conducteur vroeg om mijn kaartje zocht ik mijn ov kaart.
Deze was ik dus kwijt:S, zat ik daar in de trein met het gevoel dat ik een boete zou krijgen omdat ik mijn ov kaart dus kwijt was. Nou de conducteur zei: 'je stapt dan maar het volgende station uit' . Gelukkig was dit het station waar ik al uit zou moeten om naar huis te gaan.
Ik dus naar het postkantoor en een nieuwe ov aangevraagd. En 30 euro betaald voor een nieuwe. Ik krijg nog te horen wanneer ik die OV op kan halen. Maar nu kwam gister een jongen op stage die vond mijn OV in zijn jas zak...
Allejezus zeg, LOOP gewoon naar dat klote station en ga daar de conducteur vervelen met prietpraat over andere topics.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:59 schreef Svnn het volgende:
[..]
ontken ik dan dat ik een paupert ben.. maar jij zegt het terwijl je er zelf ook 1 bent
en een bankafschrift is geen bewijs van garantie
Bijzondere IC, want ik maak dat nooit mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit ook altijd 1ste klas in de trein. Vet relaxed. Geen pauper sjonnies zoals TS. Bovendien zijn er geile strippers in de 1ste klas en krijg je er whiskey en bier. HA!
Hey, je weet:quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef Tijntjes het volgende:
sven waar ga je heen dan met de trein?
om wat te doen?
en waarom doe je dit?
Of je hapt nog duidelijker..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijzondere IC, want ik maak dat nooit mee.
'Gast'quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef Tijntjes het volgende:
niemand vind die pic grappig gast verneder jezelf niet zo
Ik moest een klein beetje glimlachen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef Tijntjes het volgende:
niemand vind die pic grappig gast verneder jezelf niet zo
Ik sluit het topic nog liever. Kost me minder energiequote:Op woensdag 14 januari 2009 05:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey Boswachter, kun je de OP eens terugzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |