Dat weet ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Het is ook een hele diverse studie met veel verschillende gebieden.(Hbo rechten telt niet) Dat is net zoiets zeggen als ,,Economie
wie doet er tegenwoordig geen economische studie"
Als dagdag serieus mod wordt in KLB mag Yvonne mijn account door de shredder halenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef Thoreau het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dagdag een kans moet krijgen als moderator. Ok, zijn sollicitaties zijn niet je-van-het. Maar jullie weten dat conventionele moderatorgeschiktheidstests niet op hem werken vanwege zijn volkomen unieke mentale status. Geef hem een kans.
Ik geef het door.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef Thoreau het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dagdag een kans moet krijgen als moderator. Ok, zijn sollicitaties zijn niet je-van-het. Maar jullie weten dat conventionele moderatorgeschiktheidstests niet op hem werken vanwege zijn volkomen unieke mentale status. Geef hem een kans.
Temptingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als dagdag serieus mod wordt in KLB mag Yvonne mijn account door de shredder halen
Ik wist dat je erop zou reagerenquote:
Gebanned tot Pasenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is die gebleven ? Gevalletje shredder ?
Onee, die is van mij.quote:
Beetje inconsequent, boswachter:quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die paupers verdienen geen 2e deel. Bovendien staat KLB vol met Hyves topics, prop het daar bij.
Natuurlijk niet, flikker maar weer op naar de SC.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ga je nog reageren op mijn bericht Adelante?
Ik wil ook best dit topic stalken totdat ik een reactie krijg hoor, prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, flikker maar weer op naar de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |