drie is 48 uur, dus hij moet wel oppassen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal notes vanwege bagger als ik je notes bekijk.
Je hebt er pas 2 de laatste week, dus valt in jouw geval wel mee toch
[..]
Er is altijd een reden. Note is gisteravond gezet geworden. Waarom ? Schaf een abbo aan![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
drie is 48 uur, dus hij moet wel oppassen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
3 is 21.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
NP.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef TwyLight het volgende:
kut t-mobile ad
sorryhad die andere topics niet gezien, kom niet zovaak in feedback en op de frontpage
Hoe vaak hebben we nou al aangegeven dat het LAPO jagen in KLB SC godsgruwelij irritant isquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan (het gedrag) Adelante die het nodig vindt doodsverwensing jegens mij te uiten. Ik kan best tegen een grapje, een enkele doodsverwensing vind ik ook niet erg maar nu begint het een beetje uit de hand te lopen mijns inziens. Zie ook de TT van de nieuwe klb sc: [KLB SC #820] Fas, fas, fas..... aan het... nou ja, dat dus.
Bovendien is het natuurlijk ontzettend hypocriet, een mod mag wel doodsverwensingen uiten maar een user wordt hiervoor meteen geband of krijgt een note.
HAHAHAHAHA. Dat zou het saai maken, aparte beargumentatie. Geef een waarschuwing, geen doodsverwensing. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we nou al aangegeven dat het LAPO jagen in KLB SC godsgruwelij irritant is
Dat ik er dan op reageer door middel van die TT van het nieuwe topic heb je volledig zelf uitgelokt. Misschien had ik verstandiger moeten zijn en het niet doen, maar dat zou het ook allemaal maar saai maken.
Hoe vaak denk je dat we gewaarschuwd hebben?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Dat zou het saai maken, aparte beargumentatie. Geef een waarschuwing, geen doodsverwensing. Hoe oud ben je eigenlijk?
Wtfquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat we gewaarschuwd hebben?
Maar ik wil de TT wel wijzigen, krijg je er een ban van 48uur voor terug?
Zeg het maar!
Prima TT, open jij de volgende?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef Thoreau het volgende:
Hamas, hamas, Fascination aan het gas.
OK?
Ik vind dit echt belachelijk. Natuurlijk zul jij het geweldig vinden dat we hier allemaal op in gaan, maar het kán naar mijn mening gewoon niet. Als user word je geacht je te gedragen, dus dan is dat als moderator zeker het geval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima TT, open jij de volgende?
Rechtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Florian_ het volgende:
Sinds ik weet dat Adelante Rechten heeft gestudeerd en mooie schoenen heeft mag ik hem gelijk meer [ afbeelding ]
Het is ook een hele diverse studie met veel verschillende gebieden.(Hbo rechten telt nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rechtenwie doet er tegenwoordig geen rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |