daarna is het bergwaarts gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
suikermeisjes. Hun eerste single. Leuke plaat nog steeds
.
Nog een paar leuke platen hebben ze nog wel gemaakt, maar het werd inderdaad snel minderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarna is het bergwaarts gegaan
de kleine vind hem geweldig , die loopt steedsquote:
Haha dat is wel leuk dat meezingenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
de kleine vind hem geweldig , die loopt steeds
Papapapapapapaparampapapapapapapap te roepen, gelukkig weet hij niet waar het nummer overgaat
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef TheVulture het volgende:
rapapapapapapapa
Leaf is helemaal niet uit elkaar
Sooooooooo adorablequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kleine vind hem geweldig , die loopt steeds
Papapapapapapaparampapapapapapapap te roepen, gelukkig weet hij niet waar het nummer overgaat
Geloof een NOB/3FM technische meneerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is dat met die grote bos haar en t rode shirt die nu binnenloopt?
Niet omdat er in de 6 posts erboven al Franz stond?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik las dit en wist meteen dat ze Ulysses draaiden.
lolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik las dit en wist meteen dat ze Ulysses draaiden.
Nee want ik klikte op 'laat laatste post zien' oid in MyAT van dit topic dus ging automatisch naar de laatste post die toevallig van Hans was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet omdat er in de 6 posts erboven al Franz stond?
Je bent gewoon goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want ik klikte op 'laat laatste post zien' oid in MyAT van dit topic dus ging automatisch naar de laatste post die toevallig van Hans was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok dat je m'n baby bedoelt ;-)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sooooooooo adorable![]()
Hoe zou t met die kleine van Michiel gaan?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik gok dat je m'n baby bedoelt ;-)
*jaloers isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, wat vervelend.. ineens geeft een man in lange regenjas me het nieuwe album vanBruce
aan
.
[..]
Vraag 'm of ie binnenkort nog iets met Verona gaat doen. Gisteren zag ik een stukje Kilo Utrecht Tango op tv en kreeg meteen last van jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, wat vervelend.. ineens geeft een man in lange regenjas me het nieuwe album vanBruce
aan
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag 'm of ie binnenkort nog iets met Verona gaat doen. Gisteren zag ik een stukje Kilo Utrecht Tango op tv en kreeg meteen last van jeugdsentiment.
Oh, je bedoelde niet die man.
Hoe is je nachtritme overstuur of begint het te wennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
En daar gaat het super mee, tnx!
[..]
En daar gaat het super mee, tnx!
Nu maak je ons nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel, ik heb een hele belangrijke mail naar je gestuurd net (naar je 3fM meel)
zou je m ajb willen lezen en misschien antwoord kunnen geven of dit mogelijk is?
quote:
ik kan het je alleen in pm vertellen helaas.... mensen die ook nieuwschierig zijn stuur mij een pm, Noor, jij krijgt er zo 1 van mequote:
Het was eigenlijk een grapje, maar oeh tofjes. Nu voel ik me speciaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan het je alleen in pm vertellen helaas.... mensen die ook nieuwschierig zijn stuur mij een pm, Noor, jij krijgt er zo 1 van me
Bij bakker Jan gehaald?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze hebben M&M's....
Ik moet zeggen dat ik mn ik-snoep-niet-meer ideaal goed volhoud!
Moest vanmiddag lang wachten op station Den Bosch, en heb een Bossche Bol gehaald... voor Alex!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bossche Bollen zijn like.. Goddelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze hebben M&M's....
Ik moet zeggen dat ik mn ik-snoep-niet-meer ideaal goed volhoud!
Moest vanmiddag lang wachten op station Den Bosch, en heb een Bossche Bol gehaald... voor Alex!
Ik denk he, dat meneertje wel andere dingen aan zn kop heeft nu dan hier komen postenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan het je alleen in pm vertellen helaas.... mensen die ook nieuwschierig zijn stuur mij een pm, Noor, jij krijgt er zo 1 van me
Tuurlijk, Jan de Groot, the one and only!quote:
Thanxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bossche Bollen zijn like.. Goddelijk!![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op je.
ssttt!! you never know hehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik denk he, dat meneertje wel andere dingen aan zn kop heeft nu dan hier komen posten
Ik heb gezondigdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Jan de Groot, the one and only!
[..]
Thanx
Ik ook best wel op mezelf
Bij mij welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
alle nieuwschierigheid de wereld uit?
Hehe maar tochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ach, jij moet ook 5x zo weinig kilo's kwijt als ik, dus och...
Bevalt t je niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
alle nieuwschierigheid de wereld uit?
Nou ik begin me nu toch ook een beetje misselijk te voelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra, beetje ziekOf staat er een mongool met een pistool tegen je hoofd om deze C-R-A-P te draaien
www.sugababes.nl / www.superdudes.nl ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
er is vast iemand die dit leuke muziek vind toch?
Ik...?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Oeh oeh oeh Janneke heeft KC in haar signature zie ik net
En ik wil dansen met je en ik wil praten met je ik dansen met je schat ik wil je zuigzoen hebbenquote:
Dan moet diegene zich eens laten nakijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
er is vast iemand die dit leuke muziek vind toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |