Galgje ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
.
Maar ondertussenquote:
Raad ik je aan om niet over Roosbeef te beginnen want wat ik daar allemaal over heb gezegd en zal zeggen meen ik serieusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar ondertussen, de mensen die iets het hardste afkraken , vinden het eigenlijk best wel oke.
Spannend!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Michiel er vanavond is.. Gisteren was hij niet heel fris.
Dat Destiny Child-gejengel kwam anders maar wat vaak voorbij destijdsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:46 schreef LeonH het volgende:
nieuwe Beyonce...
Dit is echt zo'n voorbeeld van wat 3fm een paar jaar terug nooit zou hebben gedraaid....
Bug a Boo kwam vanochtend nog voorbij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat Destiny Child-gejengel kwam anders maar wat vaak voorbij destijds.
Ligt eraan wat die nieuwe collega te bieden heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:46 schreef Broekie het volgende:
Iemand nog opzoek naar een nieuwe collega toevallig?
ja? nooit echt opgevallen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat Destiny Child-gejengel kwam anders maar wat vaak voorbij destijds.
Moet ie ook nog wat kunnen dan? Flauw hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat die nieuwe collega te bieden heeft.
PRECIES!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als deze kwaliteit nou es wordt vastgehouden. Maar nee, na deze prettige plaat zal wel weer Jason Mraz gedraaid worden. Of andere crap.
Dat is het beste advies jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond.![]()
TT: minder naar 3 luisteren dus.
Geniet je een beetje Roel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
De TT is weer van toepassing.
hij miste Maricha natuurlijk!!! wat wil jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Michiel er vanavond is.. Gisteren was hij niet heel fris.
Dat lijkt me duidelijk, maar blijkbaar is blijven luisteren, je er aan ergeren, en klagen op één of andere manier leuker.quote:
quote:
Kan je beter niet luisteren maar wel klagen zoals ik doequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, maar blijkbaar is blijven luisteren, je er aan ergeren, en klagen op één of andere manier leuker.
Ze heeft 1 goed liedje, Objection Tangoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enorm lekker ding, maar dat gezang..
Whehehe.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan je beter niet luisteren maar wel klagen zoals ik doe
TopicTitelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef MxM het volgende:
[..]
Even een noob vraagje tussen door: wat betekend TT ?
ja je was jarig jah!! wij topic titel maken, wachten op de taart...helemaal niksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Het spijt me... Ik was jarig stop
dank je welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef drummerdude het volgende:
Dan krijgt iedereen nu een taartje[ afbeelding ]
(Ik ga eten)
Heeft Sander dit net gelezen of zo, met z'n opmerking van net?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Cee het volgende:
Ik post hoogstens een uurtje mee, anders gaat m'n hele avond weer naar de galemiesen. Niks ten nadele van MM hoor, maar bij een avondje lui op de bank hoort ook tv.
Heb je trouwens nog suggesties wat er mist qua statistieken? Ik ben een beetje out-of-ideas namelijk (al ben ik wel plannen aan het maken voor een Last.FM integratie).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef 3FMaster het volgende:
Zit even die stats door te lezen. Vandaag 2 keer The Cult gedraait met She sells Sanctuary. Niets mis met die plaat, geweldig zelfs, maar een oude plaat 2 keer draaien in 24 uur.
Nieuwe playlistmakers!
He's not human. He's a dancer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Veenstra ! Hij is er dus gewoon.
Nou even niet. Ik zeg wel als ik iets weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog suggesties wat er mist qua statistieken? Ik ben een beetje out-of-ideas namelijk (al ben ik wel plannen aan het maken voor een Last.FM integratie).
quote:
Het was heel kort maar volgens mij was het inderdaad Tjibbequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef MarijeH het volgende:
Zag hem volgens mij net door het beeld lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |