TopicTitelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef MxM het volgende:
[..]
Even een noob vraagje tussen door: wat betekend TT ?
ja je was jarig jah!! wij topic titel maken, wachten op de taart...helemaal niksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Het spijt me... Ik was jarig stop
dank je welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef drummerdude het volgende:
Dan krijgt iedereen nu een taartje[ afbeelding ]
(Ik ga eten)
Heeft Sander dit net gelezen of zo, met z'n opmerking van net?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Cee het volgende:
Ik post hoogstens een uurtje mee, anders gaat m'n hele avond weer naar de galemiesen. Niks ten nadele van MM hoor, maar bij een avondje lui op de bank hoort ook tv.
Heb je trouwens nog suggesties wat er mist qua statistieken? Ik ben een beetje out-of-ideas namelijk (al ben ik wel plannen aan het maken voor een Last.FM integratie).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef 3FMaster het volgende:
Zit even die stats door te lezen. Vandaag 2 keer The Cult gedraait met She sells Sanctuary. Niets mis met die plaat, geweldig zelfs, maar een oude plaat 2 keer draaien in 24 uur.
Nieuwe playlistmakers!
He's not human. He's a dancer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Veenstra ! Hij is er dus gewoon.
Nou even niet. Ik zeg wel als ik iets weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog suggesties wat er mist qua statistieken? Ik ben een beetje out-of-ideas namelijk (al ben ik wel plannen aan het maken voor een Last.FM integratie).
quote:
Het was heel kort maar volgens mij was het inderdaad Tjibbequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef MarijeH het volgende:
Zag hem volgens mij net door het beeld lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |