als het je niet uitmaakt bezoek je dit topic nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
We zullen het wel zien.. Denk dat 90% van de eczeem die mensen tegenwoordig hebben door teveel douchen komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Niet elke dag douchen...???
Je bent gewoon een smerige linkse rat!
omdat dat niet fris isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
Je eigen zweet ruik je niet erg. Dus jij denkt dat je niet stinkt maar andere denken "wat een smerig mannetje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof zweet zo vies is. Zolang je niet stinkt is er niets aan de hand hoor.
omdat je snel weer achter de pc moet om de games te pwnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
leuk dat dit soort topics het goed doen. jammer dat het nu even stilstaat.
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Ga eens bewegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Hoe weet jij nu of je 2x zo schoon bent. Het is een feit dat je alleen al in je slaap een halve liter zweet per nacht. Jij wast je niet iedere dag volledig. Hoe kan je dan schoner zijn dan iemand die dat wel doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Nou jij blij, topic onnodig en je had kunnen gamen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Je moet ook niet elke dag onder de douche wippen. Dat is op zich wel lekker, maar je doucht dan veel langer dan als je niet wipt tijdens het douchen.quote:Moraal van het verhaal: een beetje vuil is goed voor je gezondheid. Niet overdreven vaak onder die douche wippen dus. (KTN)
En dit is een serieus topic, of miste je wat actie hier en dacht je: kom, ik gooi dit in de wereld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten eerste: dat is slecht voor je huid!
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.
4 keer per week douchen is dus ruim voldoende.
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.
Door het verwijderen van de vetlaag op je huid gaat je huid uitdrogen. Gewoonlijk is die vetlaag er om je huid te beschermen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.
Of er hersencellen kunnen sterven in jouw hoofd blijft de vraag
Blijkbaar wel, het is slecht voor je huid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:51 schreef Natalie het volgende:
Iedere dag douchen is echt niet overdreven hygiënisch, hoor
Geloof dat ze zelfs sneller afsterven bij hemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.
Of er hersencellen kunnen sterven in jouw hoofd blijft de vraag
Dat is omdat normale mensen iedere dag douchen. Ik denk dat als je een poll zou hebben dat je een uitzondering zou zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Rosbief het volgende:
Er zitten hier serieus veel mensen die dagelijks douchen_!
Dat zijn vast ook dezelfde mensen die zittend plassen.
Kan iemand een poll maken?
Poll: ben ik schoon of een viespeuk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Rosbief het volgende:
Er zitten hier serieus veel mensen die dagelijks douchen_!
Dat zijn vast ook dezelfde mensen die zittend plassen.
Kan iemand een poll maken?
Met name als je het in combinatie met douchegel, zeep etc doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, het is slecht voor je huid.
Ach, welnee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger was roken ook gezond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach, welnee.
Als het zo enorm schadelijk voor je huid was dan werd het ons wel afgeraden.
Zeep droogt wel enorm uit idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met name als je het in combinatie met douchegel, zeep etc doet.
Het is het beste om een olie te gebruiken. Douche- of badolie.
Nee, vroeger was roken stoer. Hoorde je erbij.quote:
Daar dacht de tabaksindustrie toch anders over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, vroeger was roken stoer. Hoorde je erbij.
Gezond is het nooit geweest.
Er zijn zoveel dingen die slecht voor je zijn en die doe je net zo goed. Wat een slap excuus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een tering poll is dat dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Poll: ben ik schoon of een viespeuk?douche iedere dag, plas als een echte man douche iedere dag, maar plas als een mietje ben een viespeuk, maar wel een echte man ik ben een viespeuk, en een poepstamper.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Hoe vaak douche jij per week?
1 - 2 keer per week
2 - 4 keer per week
4 - 6 keer per week
Ik douche iedere dag
Nee, maar dat interesseert me ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar dacht de tabaksindustrie toch anders over.
Weet je hoeveel accijns er wordt gevangen op schoon water?
En voldoende deo spuiten/smeren en parfum spuiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:11 schreef Lemmeb het volgende:
1x per twee weken douchen is meer dan genoeg. Wel af en toe je onderbroek binnenstebuiten keren.
Dat komt pas na de lekker warme douche.quote:
De debielisering van Nederland, moet alles voorgekauwd worden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach, welnee.
Als het zo enorm schadelijk voor je huid was dan werd het ons wel afgeraden.
Of gewoon roken als een ketter. En je kleren niet verschonen voor extra effect.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
En voldoende deo spuiten/smeren en parfum spuiten.
Net zoals ze deden in 1800
Ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar dat interesseert me ook niet
Voel je vrij om het te delen, overigens. Ik weet dat er je eenmaal iets wilt zeggen, dat je het toch wel doet. Met of zonder aanmoediging.
Hou je bek en ga douchen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Of gewoon roken als een ketter. En je kleren niet verschonen voor extra effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |