ik ook dat is het hem nou juistquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik ben soms al 6 uur binnen voordat ik aan het werk ga
sup playaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:24 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
ik zie elke dag schapen gek, als ik geen schaap zie een dag kan ik niet eens meer slapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook dat is het hem nou juist![]()
mogge runx nog een schaap gezien onderweg?
morgen 3 pakquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie elke dag schapen gek, als ik geen schaap zie een dag kan ik niet eens meer slapen
hij zei meneer tegen mijquote:
ok speciaal voor jou dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie elke dag schapen gek, als ik geen schaap zie een dag kan ik niet eens meer slapen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok speciaal voor jou dan!
Schaap vd Dag:
[ afbeelding ]
tja je bent ouder dan mij héquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
hij zei meneer tegen mij
weer veul te vroeg eigenlijk![]()
stop met fappen!!quote:
wooow bob marley sheepquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok speciaal voor jou dan!
Schaap vd Dag:
[ afbeelding ]
np, ik denk dat ik er mee doorga, en aan het eind een verkiezing hou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow bob marley sheep![]()
![]()
thank you WLyou just make my day
mag ik die dan ook nemen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
np, ik denk dat ik er mee doorga, en aan het eind een verkiezing hou.
mag jij mooi de winnaar uitkiezen
nee, want jij bent juist de hoofdprijs voor het schaapquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:35 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik die dan ook nemen ?als prijs ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, want jij bent juist de hoofdprijs voor het schaap
whehee alleen een ram kan jouw nemen toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ok laat ik het vraag anders stellen, mag dan de schaap mij nemen als prijs ?
de uiteindelijke gelukkige mag jou nemen tot sint juttemusquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ok laat ik het vraag anders stellen, mag dan de schaap mij nemen als prijs ?
er zijn genoeg speeltjes voor schapen hoarquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
whehee alleen een ram kan jouw nemen toch?of... ik weet niet of ik het wel moet vragen....
of zijn er ook standjes met schapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |