laturquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:13 schreef Sgele het volgende:
Ik ga trouwens meteen aan het werk, beetje te druk hier.
Meld me later denk wel weer even![]()
Zo vervelend om niet te kunnen werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:35 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme zijn m'n systemen geblokkeerd![]()
Moet ik op de IT wachten zodat ze de hele zooi kunnen resetten![]()
Vergeleken met een paar maanden geleden, toen ik dus echt hele dagen geen hol te doen had ... ik mis hetquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Zo vervelend om niet te kunnen werken
* -Madskillz28TH geeft sgele nog een bakkie pleurquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vergeleken met een paar maanden geleden, toen ik dus echt hele dagen geen hol te doen had ... ik mis het
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH geeft sgele nog een bakkie pleur![]()
ik kan wel lief zijnquote:
Godsammequote:
* -Madskillz28TH paast sgele nog een bakkie pleur en een doekie voor zijn monitorquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsammegeef eens een nieuw bakkie
Hij's fijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH paast sgele nog een bakkie pleur en een doekie voor zijn monitor
ja, maja bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:05 schreef Sgele het volgende:
Mogguh WL![]()
Mads, jij hebt een collega die Maja heet
morgen, en muhaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
ik moest meteen aan het werk was niet eens 2 minuten binnende dhcp server was dood door een stroom storing
Ik ben soms al 6 uur binnen voordat ik aan het werk gaquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
ik moest meteen aan het werk was niet eens 2 minuten binnende dhcp server was dood door een stroom storing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |