quote:
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.quote:
Het mag inderdaad, zo kunnen ze je kritiek geven ed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.
Wie heeft het over een ISP? Lees de OP eens beter makkerquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef Schokbreker het volgende:
Niemand?
TS Werkt op een callcenter!!!1111!!@1
Tarieven.quote:
Je klacht 3, die koppel ik aan een ISP... ik weet niet of je internet uit je mouw tovert?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wie heeft het over een ISP? Lees de OP eens beter makker
[..]
[..]
Tarieven.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef OA het volgende:
Volgend briefje: "Beste Krazy_Kripples. Ik heb net met een topic van jou op FOK! meegekeken op afstand."
Nee joh, het internet waar ik nu gebruik van maak is zoooo traagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je klacht 3, die koppel ik aan een ISP... ik weet niet of je internet uit je mouw tovert?
Ik deel jouw mening. Ze is ook lelijk en zwanger. Dat is zo contrastrijk.quote:
Als ik dat nog heb jaquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
hoe dom kun je zijn
99% zekerheid dat in je contract staat dat dit mag. (het afluisteren)
Als je als klant belt dien je dat als klant te horen voor het gedaan mag worden. Als je een callcenter medewerker bent heb je daarvoor getekent, en mag er een coach of meerdere gewoon meeluisteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het moet aan het begin van het telefoongesprek gezegd worden, zodat beide personen die praten, weten dat er iemand mee luistert of kan luisteren. Bij een callcenter werkt het vaak zo dat de callcentertrut het in het contract heeft staan en dat de klant voordat hij de callcentertrut aan de foon krigt, op het bandje, te horen krijgt dat er iemand meeluistert of mee kan luisteren.
Als het niet in het contract van callcentertrut staat en zij hoort het niet aan het begin van het gesprek, dan mag het niet.
ja je denkt toch niet dat ze je van te voren gaan vertellen dat ze mee luisteren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het gaat om het feit dat ik achteraf te horen kreeg dat er iemand had meegeluisterd. Ik wil weten of dat mag volgens Neerlands wetboek.
Dank u.
Boeit alleen geen fuck. Wat boeit is dat je je targets haalt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat ze je van te voren gaan vertellen dat ze mee luisteren?dan ga je natuurlijk beter je best doen en is het niet meer realistisch
enzo.
Tjah ik weet ook niet of het boeit, punt was dat ik het grappig vind dat ts een waarschuwing verwacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Boeit alleen geen fuck. Wat boeit is dat je je targets haalt.
Of je dat netjes, met een goed verhaal of via telepathie bewerkstelligt dat maakt niemand wat uit.
Tenzij je natuurlijk in zo'n echt dumbass callcenter zit waar je mensen aanbiedingen doet e.d.
Maar dan vraag je er ook om.
Ik eigenlijk ook niet, maar wie gaat er nou margriet abbo's slijten aan de telefoon?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah ik weet ook niet of het boeit, punt was dat ik het grappig vind dat ts een waarschuwing verwacht.
mensen die bij libelle ontslagen zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar wie gaat er nou margriet abbo's slijten aan de telefoon?
Hehehe, dat zal wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
mensen die bij libelle ontslagen zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Tuurlijk mag dombo... Werk je toevallig in Nijmegen?
Had je beter eerst effe kunnen checken, denk je niet?quote:
Ach ja, details, details... Hij/zij/het is inmiddels wel opvallend stil hé?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Had je beter eerst effe kunnen checken, denk je niet?
Maar laten we het vragen.
Ja. Maar de telefoon gaat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, details, details... Hij/zij/het is inmiddels wel opvallend stil hé?
Op je werk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeg ik krijg net een briefje van zo'n callcenter miep die hier werkt. Zegt ze dat ze net 2 gesprekken met me heeft meegeluisterd op afstand. Dit terwijl ik dat niet wist! Mag dit?
Klacht1: Callcenter
Klacht2: Callcentermiepen die al 100 jaar dit werk doen
Klacht3: Traag internet
Klacht4: Onduidelijkheid over op afstand meeluisteren
Mwah, wilde net even boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Snel vragen... Nijmegenaar, werk je toevallig bij een callcenter?
Even je contract erbij pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het gaat om het feit dat ik achteraf te horen kreeg dat er iemand had meegeluisterd. Ik wil weten of dat mag volgens Neerlands wetboek.
Dank u.
Ja, natuurlijk mag dat. Je werk wordt gewoon gecontroleerd. Werk is geen privé, en dus wordt er geen inbreuk gemaakt op jouw privacy.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het gaat om het feit dat ik achteraf te horen kreeg dat er iemand had meegeluisterd. Ik wil weten of dat mag volgens Neerlands wetboek.
Dank u.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
mensen die bij libelle ontslagen zijn?
Neen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Tuurlijk mag dombo... Werk je toevallig in Nijmegen?
Helaas speculaas, TS is niet van het vrouwelijke geslachtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Had je beter eerst effe kunnen checken, denk je niet?
Maar laten we het vragen.
Dan verdien ik helemaal te weinig voor het soort werk wat ik doequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef Koenholio het volgende:
Ze hoopte gewoon op een kinky gesprek dat ze kon opnemen en vervolgens verkopen aan SBS6, zodat de prodcerse daar het in de late uurtjes konden gebruiken in de reclame voor "lekker geil meeluisteren, sms nu TELEFOON AAN naar 6464".
Ja maar dat is niet waar het nu over gaat. Het gaat nu over TS zijn evaluatiegesprek. Met andere woorden er hoeft geen verantwoordig afgelegd te worden naar de klant toe. Er word meegeluisterd om te kijken of TS zich aan de regels houdt, geen scheldwoorden naar de klant richt en voldoende weet van het product wat hij presenteert.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het moet aan het begin van het telefoongesprek gezegd worden, zodat beide personen die praten, weten dat er iemand mee luistert of kan luisteren. Bij een callcenter werkt het vaak zo dat de callcentertrut het in het contract heeft staan en dat de klant voordat hij de callcentertrut aan de foon krigt, op het bandje, te horen krijgt dat er iemand meeluistert of mee kan luisteren.
Als het niet in het contract van callcentertrut staat en zij hoort het niet aan het begin van het gesprek, dan mag het niet.
Correct.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet waar het nu over gaat. Het gaat nu over TS zijn evaluatiegesprek. Met andere woorden er hoeft geen verantwoordig afgelegd te worden naar de klant toe. Er word meegeluisterd om te kijken of TS zich aan de regels houdt, geen scheldwoorden naar de klant richt en voldoende weet van het product wat hij presenteert.
Zonder expliciete toestemming is het verboden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk mag dat. Je werk wordt gewoon gecontroleerd. Werk is geen privé, en dus wordt er geen inbreuk gemaakt op jouw privacy.
Zelfde verhaal.quote:at betreft de andere partij, daar ben ik niet zeker van. Maar aangezien het gaat om een zakelijke relatie en de gegevens niet op straat komen te liggen denk ik ook niet dat dat problemen oplevert.
Is niet hetzelfde. Ik hoop dat je het verschil inziet?quote:Als je bij Albert Heijn de jampotjes netjes op een rijtje zet en jouw baas komt dat achteraf checken, dan doet hij ook niets verkeerd.
Weet je dat heel zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet waar het nu over gaat. Het gaat nu over TS zijn evaluatiegesprek. Met andere woorden er hoeft geen verantwoordig afgelegd te worden naar de klant toe. Er word meegeluisterd om te kijken of TS zich aan de regels houdt, geen scheldwoorden naar de klant richt en voldoende weet van het product wat hij presenteert.
Kun je dit onderbouwen? Hoe kom je aan deze info als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zonder expliciete toestemming is het verboden.
[..]
Ik heb jaren in een callcenter gewerktquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nee, want ik heb het bij het verkeerde eind.
Meeluisteren mag wel, opnemen niet.
Excuus luitjes
Zoals ik het nu begrijp is het opnemen van telefoongesprekken verboden, maar zijn er zoveel vaag omschreven mogelijkheden om het wel te doen dat het feitelijk gewoon is toegestaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb jaren in een callcenter gewerkt
De wet geeft je gelijk en mij ongelijk. Treur niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik snap het niet.
Ik ben vast te achterlijk.
Wat jou betreft jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind wel dat er een verschil is tussen gebeld worden en dan opgenomen worden of zelf naar een instantie bellen en dan opgenomen worden.
Zelf ook in een callcenter gewerkt (inbound), daar werden geprekken echt opgenomen en later teruggeluisterd. Ik moet wel zeggen dat, of het nu mag of niet, ik nooit heb gemerkt dat er laakbaar mee omgesprongen werd.
Bovendien vind ik dat als het niet blijkt te mogen dat je reinste onzin is. Als je met een instelling belt dan mag je best opgenomen worden, wat mij betreft.
ja dat mag...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.
hangt van de afspraken bij het bedrijf afquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeg ik krijg net een briefje van zo'n callcenter miep die hier werkt. Zegt ze dat ze net 2 gesprekken met me heeft meegeluisterd op afstand. Dit terwijl ik dat niet wist! Mag dit?
Klacht1: Callcenter
Klacht2: Callcentermiepen die al 100 jaar dit werk doen
Klacht3: Traag internet
Klacht4: Onduidelijkheid over op afstand meeluisteren
Dohh, anders zou ik niet zulks een topiquea openenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
hangt van de afspraken bij het bedrijf af
maarre... jij werkt dus ook in een callcenter?
Ja ik heb keihard gelogen tegen een klant! Echt vet bruut man.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef Yggie het volgende:
Dus ze luisterde mee, nou en? Waarom maak je je er zo druk over? Deed je niet aardig tegen je callcenter slachtoffers soms?
de dame in kwestie werkt er al 100 jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
TS trekt de aandacht van dames
Ik zie het probleem niet
Je teammanager heeft gelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.
Ik vroeg het me gewoon af jij pauper. Scheer u weg klein volkquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef __droogkloot__ het volgende:
TS moet niet zo zeiken, je doet dat werk en je dat is logisch dat je af en toe eens gecontroleerd wordt.
Het feit dat ik een pauper ben maak jij op uit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af jij pauper. Scheer u weg klein volk
dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:32 schreef J-heronimus het volgende:
De mensen die gesprekken afluisteren worden meestal een auditor of een kwaliteit medewerker genoemd.
Dit is alleen maar ter ondersteuning van jou hoor, ze kunnen hierdoor kijken wat je goed en wat je fout doet en zo feedback geven over jou functioneren op de belvloer.
Dus ik begrijp je klacht niet
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Dutchskill het volgende:
Tuurlijk mag dit. Dit staat zelfs in je contract dat dit gedaan zal worden (Bij beide callcenters waar ik heb gewerkt stond het in het contract, dus neem aan ook bij die van jou) Hoe kunnen zei anders zeker weten dat jij je werk goed doet? Anders kan je continu het heilige boontje uithangen als ze mee luisteren, en buiten dat gewoon wat lullen. Verder is het inderdaad ook erg handig voor de coaching en kunnen ze je dus eventueel helpen.
Ik werk zelf ook in een callcenter en ben er 100% zeker van dat dit mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |