quote:
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.quote:
Het mag inderdaad, zo kunnen ze je kritiek geven ed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dit onderbouwen? Mijn teammanager zegt dat dit wel mag omdat ik alleen gesprekken voer die te maken hebben met mijn werk. Het meeluisteren dient om ge-coached te worden.
Wie heeft het over een ISP? Lees de OP eens beter makkerquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef Schokbreker het volgende:
Niemand?
TS Werkt op een callcenter!!!1111!!@1
Tarieven.quote:
Je klacht 3, die koppel ik aan een ISP... ik weet niet of je internet uit je mouw tovert?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wie heeft het over een ISP? Lees de OP eens beter makker
[..]
[..]
Tarieven.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef OA het volgende:
Volgend briefje: "Beste Krazy_Kripples. Ik heb net met een topic van jou op FOK! meegekeken op afstand."
Nee joh, het internet waar ik nu gebruik van maak is zoooo traagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je klacht 3, die koppel ik aan een ISP... ik weet niet of je internet uit je mouw tovert?
Ik deel jouw mening. Ze is ook lelijk en zwanger. Dat is zo contrastrijk.quote:
Als ik dat nog heb jaquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
hoe dom kun je zijn
99% zekerheid dat in je contract staat dat dit mag. (het afluisteren)
Als je als klant belt dien je dat als klant te horen voor het gedaan mag worden. Als je een callcenter medewerker bent heb je daarvoor getekent, en mag er een coach of meerdere gewoon meeluisteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Het moet aan het begin van het telefoongesprek gezegd worden, zodat beide personen die praten, weten dat er iemand mee luistert of kan luisteren. Bij een callcenter werkt het vaak zo dat de callcentertrut het in het contract heeft staan en dat de klant voordat hij de callcentertrut aan de foon krigt, op het bandje, te horen krijgt dat er iemand meeluistert of mee kan luisteren.
Als het niet in het contract van callcentertrut staat en zij hoort het niet aan het begin van het gesprek, dan mag het niet.
ja je denkt toch niet dat ze je van te voren gaan vertellen dat ze mee luisteren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het gaat om het feit dat ik achteraf te horen kreeg dat er iemand had meegeluisterd. Ik wil weten of dat mag volgens Neerlands wetboek.
Dank u.
Boeit alleen geen fuck. Wat boeit is dat je je targets haalt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat ze je van te voren gaan vertellen dat ze mee luisteren?dan ga je natuurlijk beter je best doen en is het niet meer realistisch
enzo.
Tjah ik weet ook niet of het boeit, punt was dat ik het grappig vind dat ts een waarschuwing verwacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Boeit alleen geen fuck. Wat boeit is dat je je targets haalt.
Of je dat netjes, met een goed verhaal of via telepathie bewerkstelligt dat maakt niemand wat uit.
Tenzij je natuurlijk in zo'n echt dumbass callcenter zit waar je mensen aanbiedingen doet e.d.
Maar dan vraag je er ook om.
Ik eigenlijk ook niet, maar wie gaat er nou margriet abbo's slijten aan de telefoon?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah ik weet ook niet of het boeit, punt was dat ik het grappig vind dat ts een waarschuwing verwacht.
mensen die bij libelle ontslagen zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar wie gaat er nou margriet abbo's slijten aan de telefoon?
Hehehe, dat zal wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
mensen die bij libelle ontslagen zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef kastanova het volgende:
Tuurlijk mag dombo... Werk je toevallig in Nijmegen?
Had je beter eerst effe kunnen checken, denk je niet?quote:
Ach ja, details, details... Hij/zij/het is inmiddels wel opvallend stil hé?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Had je beter eerst effe kunnen checken, denk je niet?
Maar laten we het vragen.
Ja. Maar de telefoon gaat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, details, details... Hij/zij/het is inmiddels wel opvallend stil hé?
Op je werk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Zeg ik krijg net een briefje van zo'n callcenter miep die hier werkt. Zegt ze dat ze net 2 gesprekken met me heeft meegeluisterd op afstand. Dit terwijl ik dat niet wist! Mag dit?
Klacht1: Callcenter
Klacht2: Callcentermiepen die al 100 jaar dit werk doen
Klacht3: Traag internet
Klacht4: Onduidelijkheid over op afstand meeluisteren
Mwah, wilde net even boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Snel vragen... Nijmegenaar, werk je toevallig bij een callcenter?
Even je contract erbij pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het gaat om het feit dat ik achteraf te horen kreeg dat er iemand had meegeluisterd. Ik wil weten of dat mag volgens Neerlands wetboek.
Dank u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |