Timing is everythingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
IQM DOES IT AGAIN! KRENTENBOL-STYLE!
Don't blame the artist.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
IQM achterbakse kankerkutIk had zulks een mooi onderwerp
Eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat een bagger TT, IQM. Valt me tegen van je.
Verander het even dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Scroll eens door de KLB-index en noem jij eens vijf goede SC-TT's op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Je moet je zelf niet vergelijken met de rest, blijf jezelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Scroll eens door de KLB-index en noem jij eens vijf goede SC-TT's op.
Ik was met een combo bezig maar een stel noobs verpeste datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Bagger, bagger, met z'n allen krampachtig met gebagger de lapo proberen te scoren, dat valt mij pas tegen.
Begon pas vanaf pagina 12. Vroegaah was dat bij pagina 2 alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Bagger, bagger, met z'n allen krampachtig met gebagger de lapo proberen te scoren, dat valt mij pas tegen.
Dan zit er vast bij jou een steekje losquote:
Ja, en dan ga jij het nog eens aanmoedigen met zo'n TT.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Neehoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan zit er vast bij jou een steekje los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |