Timing is everythingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
IQM DOES IT AGAIN! KRENTENBOL-STYLE!
Don't blame the artist.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
IQM achterbakse kankerkutIk had zulks een mooi onderwerp
Eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat een bagger TT, IQM. Valt me tegen van je.
Verander het even dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Scroll eens door de KLB-index en noem jij eens vijf goede SC-TT's op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
Je moet je zelf niet vergelijken met de rest, blijf jezelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Scroll eens door de KLB-index en noem jij eens vijf goede SC-TT's op.
Ik was met een combo bezig maar een stel noobs verpeste datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Bagger, bagger, met z'n allen krampachtig met gebagger de lapo proberen te scoren, dat valt mij pas tegen.
Begon pas vanaf pagina 12. Vroegaah was dat bij pagina 2 alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Bagger, bagger, met z'n allen krampachtig met gebagger de lapo proberen te scoren, dat valt mij pas tegen.
Dan zit er vast bij jou een steekje losquote:
Ja, en dan ga jij het nog eens aanmoedigen met zo'n TT.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Neehoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan zit er vast bij jou een steekje los
Ho ho,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Combo = baggerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was met een combo bezig maar een stel noobs verpeste dat
Ik kan niet eens wat maken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne ook, maar te lui om wat te maken
Ga naar de snoepautomaat danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens wat maken!
School
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Begon pas vanaf pagina 12. Vroegaah was dat bij pagina 2 na de OP al
Nee, flapdrol. Je snapt het niet. Ik heb het over de kunstvorm van lapo-hunten. Lapo-hunten krentenbol.-style. Lees de OP en de daarop volgende reacties eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en dan ga jij het nog eens aanmoedigen met zo'n TT.
Dat is kunst. Wat reetveter probeerde met zijn combo-smileysposts niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Het is kunst. Pure kunst.
Je gezicht niet tot nauwelijks laten zien op pagina 6 en dan *PANG* keihard toeslaan op 7. Alleen de groten der aarde kunnen het.
Baggeren omvat alle werkzaamheden die nodig zijn bij het weghalen van zand, slib en andere lagen van de waterbodem. Maar ook landaanwinning en opschonen van het oppervlaktewater.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en dan ga jij het nog eens aanmoedigen met zo'n TT.
Zal ik helpen door met mijn fallus je buikje te masseren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Mn buikje rommelt.
Wish I Could.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga naar de snoepautomaat dan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal ik helpen door met mijn fallus je buikje te masseren?
Presentatie luisteren + achter de computer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wish I Could.
Moet naar een presentatie luisteren.
Doe dan nieuwsgroepen, dat is helemaal hot!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef reetveter het volgende:
maar wat is nou een goede phootooshooooop toorreeeeheeheeent
Laptopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Presentatie luisteren + achter de computer?
Dat is te modern voor mij, doen wij niet aan op school :dquote:
daar kan ik niet mee omgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Doe dan nieuwsgroepen, dat is helemaal hot!
Vanuit de binnenkant zeker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal ik helpen door met mijn fallus je buikje te masseren?
Je kan hem gewoon bij Adobe downloaden hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef reetveter het volgende:
maar wat is nou een goede phootooshooooop toorreeeeheeheeent
ik weet niet wat mn provider isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/
Dat is zelfs voor de allerdomsten nog te snappen!
Digitale opleiding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Presentatie luisteren + achter de computer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |