Ik kan in mijn dromen altijd goed hardlopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef YPPY het volgende:
Wel een goede droom Levi als het hardlopen zo goed ging.
Eraf is eraf en dat is goed Suzanna.
Niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat hier mensen leven op rijstwafels en worteltjes
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Mannen zijn vervelende lijnersJe moet ook nooit tegelijk met je vriend willen afvallen, is alleen maar frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een gezonde vrouw Klonk? dan ben ik dat kennelijk niet![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jamaarja niets aan te doen
Alleen maar goed voor zemischien had ik beter gemiddeld in plaats van gezond kunnen gebruiken, sollieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een gezonde vrouw Klonk? dan ben ik dat kennelijk niet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Hier wordt altijd best lacherig over gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik het juist heel verstandig. Dat je niet denkt 'ik eet nu toch al ongezond en dan kan ik de rest van alle goede voornemens ook wel direct in de prullenbak gooien', maar dat je maar 1 ongezond/calorierijk iets neemt en daarnaast niet nņg meer calorieėn neemt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Blinker het volgende:
Ik heb een BigMac gehad![]()
![]()
Met een Cola Light
Ik vind het eigenlijk wel frustrerend allemaal, want wanneer eet je genoeg, en wanneer te weinig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef appelsap het volgende:
LovelyLady, volgens mij kom je met dat lijstje net aan 1000 Kcal. Het ziet er in ieder geval uit als erg weinig.
Let je wel op dat je genoeg eet, zeker als je gaat sporten?
Te weinig eten levert je op langer termijn ook niets op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel frustrerend allemaal, want wanneer eet je genoeg, en wanneer te weinig.
En moet je op zo'n dag als vandaag meer eten omdat je gaat sporten? Zo val ik toch nooit af?![]()
Vrijdag iig afspraak bij de dokter voor verwijzing diėtiste.
dat dus, maar de dokter en dietiste is al een heel goed idee, zo heb ik het ook gedaan, niet schrikken trouwens, ik moest van sommige dingen juist meer gaan etenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Te weinig eten levert je op langer termijn ook niets op.Je moet een manier vinden die je langdurig (heel lang!) vol kunt houden. Veel gezonder en op de lange termijn de enige echte optie.
Dat is alleen maar goed :pquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef Klonk het volgende:
dat dus, maar de dokter en dietiste is al een heel goed idee, zo heb ik het ook gedaan, niet schrikken trouwens, ik moest van sommige dingen juist meer gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb module B dus wordt dan niet vergoed![]()
Je bent terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben begonnen met een slim healthy cursus van mijn sportschool, ben benieuwd of ik ook iets leerZie het vooral als een stok achter de deur
Het duurt 10 weken en begint officieel morgen, maar ik heb vandaag het trainingsschema al gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |