Ik koop nooit Coca Cola regularquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen consumentenbond test voor nodig!Gewoon ff op het etiket kijken, staat er gewoon op: iets van 42kcal per 100ml.
je zag echt op sommige plekken zo'n witte ijzige laag op het wegdek...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Echt glad joh Teigan? Dan loopt he took niet echt lekker. Wel goed dat het weer zo lekker gaat!
Mag ik dat recept misschien van jou hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef Sanne het volgende:
Een standbeeld voor Liejannuh en haar couscoussalade.
Heb vanavond een nieuwe variatie gemaakt met paprika erbij en hij is weer geweldig.
Ik heb een bak eten waar je U tegen zegt.
Ik doe er geen feta kaas door, tel alleen de couscous en een beetje olijfolie. Alle groente is gratis.
Volgende keer probeer ik een variatie met kikkererwten.
Asjeblieft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:06 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Mag ik dat recept misschien van jou hebben?Ben al lang op zoek naar een lekker couscousrecept!
Die paprika heb ik weer van YouTube. Ik heb wat gezocht op "couscous salad" en werd door alle filmpjes geïnspireerd met andere ingrediënten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!![]()
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |