abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:42:02 #171
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65116244
Ik had het ook niet over jou
Maar ik heb een tijdje in Engeland gewoond en daar zie je echt mensen dagelijks daar binnen stappen en de meest grootste troep naar binnen stoppen zo snel mogelijk.
Maar gelukkig wel een Cola Light ernaast.

Zo nu en dan vind ik een Big Mac ook lekker hoor!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:55:24 #172
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65116653
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Daar heb je toch geen consumentenbond test voor nodig! Gewoon ff op het etiket kijken, staat er gewoon op: iets van 42kcal per 100ml.
Ik koop nooit Coca Cola regular dus heb geen etiket ter beschikking...dus dan is zo'n test juist superhandig
(er staat in de test een hele hoop 'gewone' produkten versus light produkten)

(en mijn man doet boodschappen dus hij kijkt op etiketten en ik kan dat niet ... ik zou liever zelf boodschappen doen maar ja, ik heb geen rijbewijs en de supermarkten zijn hier best ver vandaan om met de fiets heen te gaan, met drie kinderen erop )
pi_65116882
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Echt glad joh Teigan? Dan loopt he took niet echt lekker. Wel goed dat het weer zo lekker gaat!
je zag echt op sommige plekken zo'n witte ijzige laag op het wegdek...

Ik heb nog geen spierpijn, dus dat lijkt goed te gaan..

Ik ben nu helemaal hyper, het lijkt erop dat we over hooguit een half jaar hier weg zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:28:04 #174
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65117462
Een standbeeld voor Liejannuh en haar couscoussalade.
Heb vanavond een nieuwe variatie gemaakt met paprika erbij en hij is weer geweldig.

Ik heb een bak eten waar je U tegen zegt.
Ik doe er geen feta kaas door, tel alleen de couscous en een beetje olijfolie. Alle groente is gratis.
Volgende keer probeer ik een variatie met kikkererwten.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_65119128
Ik heb vanavond weer een stoommaaltijd van de AH gegeten, maar deze was écht niet lekker...

Het was deze:

Blegh!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:02:11 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65120488
Mijn lijstje van vandaag:

O: brinta
T: minneola
T: vitalinea yogh.
L: 4 boterhammen met boterhamworst (bij gebrek aan iets beters in huis)
T: appel
D: vegetarische pizza (uit het diepvriesvak, niet vers)
T: minneola
pi_65120611
Ik zal ook maar eens een lijstje doen

O: Kaiserbroodje met krab en heel heel klein beetje mayo
T: peer
L: 2 volkoren boterhammen met appelstroop
T: 2 frou frou's (60kcal)
D: lasagne
pi_65124962
Ontbijt: mueslibol met halvarine
Tussendoor: plakje ontbijtkoek
Lunch: tosti met geitenkaas en honing, appel
Diner: patat met satesaus

Kon dus echt wel beter, maar ja, het was weer een drukke rommeldag hier. Morgen weer lekker koken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:06:50 #179
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65135141
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef Sanne het volgende:
Een standbeeld voor Liejannuh en haar couscoussalade.
Heb vanavond een nieuwe variatie gemaakt met paprika erbij en hij is weer geweldig.

Ik heb een bak eten waar je U tegen zegt.
Ik doe er geen feta kaas door, tel alleen de couscous en een beetje olijfolie. Alle groente is gratis.
Volgende keer probeer ik een variatie met kikkererwten.

Mag ik dat recept misschien van jou hebben? Ben al lang op zoek naar een lekker couscousrecept!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:11:43 #180
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65135186
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:06 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Mag ik dat recept misschien van jou hebben? Ben al lang op zoek naar een lekker couscousrecept!
Asjeblieft.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.
Die paprika heb ik weer van YouTube. Ik heb wat gezocht op "couscous salad" en werd door alle filmpjes geïnspireerd met andere ingrediënten.

Sinds gisteren couscous in builtjesvorm ontdekt bij de lokale islam groenteboer. Nu is het nog makkelijker klaar te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanne op 17-01-2009 10:16:58 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')