Sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom heb ik je ook lang niet gezien, thnx for the attitude
net zo zwart als wesley snipesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wil jij dat controleren, ik weet namelijk niet hoe zwart ik moet zijn
Neh ik geloof je welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wil jij dat controleren, ik weet namelijk niet hoe zwart ik moet zijn
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Leanne huilt uit bij Runx hij noemde me slet![]()
vergevenquote:
* Sgele slaat Runx z'n ogen dichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Leanne huilt uit bij Runx hij noemde me slet![]()
je vergeet tongquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zo
* runx geeft leanne een dikke zoen
Ik wilde Leanne ook een kus geven, maar ik weet niet waar Runx met z'n mond heeft gezetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zo
* runx geeft leanne een dikke zoen
oh nosequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hihi dat hielp nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele slaat Runx z'n ogen dicht
Hij ziet toch al niks..
Slet is in Brabant heul lief hoor
Die poppetjes hebben last van de vallende ziekte?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wahahahhaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde Leanne ook een kus geven, maar ik weet niet waar Runx met z'n mond heeft gezeten
Dus dan houdt het ff op
Je wilt me dood hebben he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
volgens mij gaan je ogen net zoals die van sgele staan als je daar een half uur naar kijktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
nee zo versiert hij dames, dat is zijn versiertrucquote:
Godver m'n waterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
Dan spoel ik um wel terug
niet doen, straks gaat sgele zijn andere oog ook nog verkeerd staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
Betraptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo versiert hij dames, dat is zijn versiertruc
Lees even terug andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet doen, straks gaat sgele zijn andere oog ook nog verkeerd staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
die is leukerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
idd, als je daar te lang naar kijkt raak je in zijn machtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo versiert hij dames, dat is zijn versiertruc
* Sgele schrikt zich even de tyfusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Leanne het volgende:
nu weet ik niet meer op wie ik verliefd moet zijn![]()
![]()
![]()
* Leanne schrijft brief aan Robbert ten Brink
ja of het heeft de zelfde werking als GHBquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, als je daar te lang naar kijkt raak je in zijn macht
en plotseling gaat zijn oog weer recht staanquote:
Mijn dank, grenst aan hondsdolheidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast sgele een nieuw glaasje water
Kies sgelequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Leanne het volgende:
nu weet ik niet meer op wie ik verliefd moet zijn![]()
![]()
![]()
* Leanne schrijft brief aan Robbert ten Brink
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, als je daar te lang naar kijkt raak je in zijn macht
Anders ga je even het zaad van Chuck Norris uit je mond spelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en plotseling gaat zijn oog weer recht staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders ga je even het zaad van Chuck Norris uit je mond spelen
Ik meende het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wahahahahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders ga je even het zaad van Chuck Norris uit je mond spelen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik meende het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe es liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Doe eens voorquote:
* -Madskillz28TH paast Sgele een biertjequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH paast Sgele een biertje
Da's meer gay...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |