Sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom heb ik je ook lang niet gezien, thnx for the attitude
net zo zwart als wesley snipesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wil jij dat controleren, ik weet namelijk niet hoe zwart ik moet zijn
Neh ik geloof je welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wil jij dat controleren, ik weet namelijk niet hoe zwart ik moet zijn
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Leanne huilt uit bij Runx hij noemde me slet![]()
vergevenquote:
* Sgele slaat Runx z'n ogen dichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Leanne huilt uit bij Runx hij noemde me slet![]()
je vergeet tongquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zo
* runx geeft leanne een dikke zoen
Ik wilde Leanne ook een kus geven, maar ik weet niet waar Runx met z'n mond heeft gezetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhh rustig maar hij bedoelde het niet zo
* runx geeft leanne een dikke zoen
oh nosequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hihi dat hielp nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele slaat Runx z'n ogen dicht
Hij ziet toch al niks..
Slet is in Brabant heul lief hoor
Die poppetjes hebben last van de vallende ziekte?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wahahahhaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde Leanne ook een kus geven, maar ik weet niet waar Runx met z'n mond heeft gezeten
Dus dan houdt het ff op
Je wilt me dood hebben he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
volgens mij gaan je ogen net zoals die van sgele staan als je daar een half uur naar kijktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Moozzie het volgende:
nee zo versiert hij dames, dat is zijn versiertrucquote:
Godver m'n waterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
Dan spoel ik um wel terug
niet doen, straks gaat sgele zijn andere oog ook nog verkeerd staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
Betraptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo versiert hij dames, dat is zijn versiertruc
Lees even terug andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet doen, straks gaat sgele zijn andere oog ook nog verkeerd staan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |