Fijn dat Thies het ook leuk had vandaag
En hier is de psz vanaf 2 jaar.. en de meesten net-2-jarigen zeggen nog niet zo veel, dus zijn ze wel wat gewend met onverstaanbare kinderen
Vanmiddag ook nog even naar het CB geweest.. Een half jaar geleden werd ik nog vreselijk doorgezaagd over Tijn z'n gewicht.. Dat ie zwaar was en dat ik maar 20+ smeerkaas ipv gewone smeerkaas moest geven en een halve soepstengel ipv een hele als koekje

..
Vandaag bleek dat meneer in het afgelopen half jaar 8,5 cm is gegroeid!

(geen wonder dat al z'n broeken te kort worden

) en in gewicht maar een kilo, dus nu was alles weer netjes zoals het hoort te zijn.. Nog steeds zwaar, maar ook lang. Verder alles prima in orde, nog even aangegeven dat ik graag een vinger aan de pols wil houden ivm het praten dat hij het liefst onverstaanbaar doet, dus daar doen we over 3 maanden nog even een telefoontje over en dan over een half jaar weer gewoon een afspraak.
Ik krijg het altijd alleen zo warm als ik Nienke mee moet nemen, Tijn iets niet wil en dus ook eigenlijk getild moet worden en Saskia dan ook nog gaat 'zeuren' (mag ik nu een koekje?).. Altijd goed voor wat ongewenst lichaamsvocht

Volgende keer weer gewoon oppas voor de twee die niet hoeven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.