abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:20:10 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_65072672
Hè bah Fuente. Da's óók niet fijn zeg! Sterkte met die 2 dames dan.
pi_65072840
Echt heel vervelend renz, dat ze nu dus ook niet weten wat het is. helpen paracetamolletjes iets?

hier een jochie dat gezellig meedoet aan de griep-epidemie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:25:18 #78
105888 renzell
pi_65072866
Jeetje, Max óók al?! Het houdt ook niet op hier hè... Sterkte voor hem!

En nee, paracetamolletjes werken niet tot nauwelijks.

[ Bericht 28% gewijzigd door renzell op 15-01-2009 15:32:34 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:31:59 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65073082
he maxje en saartje

Renzell wat ongeoofelijk balen dat ze armpje nog zo'n pijn doet
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_65073429
Arme kindjes met griep. Bah. Veel beterschap!
En Juul, ik zie 'm al zitten in zijn puyama. Ik hoop dat de fysio helpt Renzell!

Luuke is vandaag voor het eerst naar de BSO. Lief is stiekem bij het schoolplein gaan kijken hoe het ophalen en meegaan met de juf ging. Ze huppelde vrolijk mee zei hij. En toen moest ik natuurlijk weer janken. Ik ben zoooo opgelucht!! Wat een drempels, en wat valt het mee!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:50:03 #81
105888 renzell
pi_65073852
Wat fijn Lies! En wat heerlijk dat het meevalt allemaal!
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:52:03 #82
105888 renzell
pi_65073956
Ik heb misschien tóch weer een andere school voor Juu trouwensl. Eén waar zijn beste vriend ook naartoe gaat. Dat zal echt zó fijn voor hem zijn! Jut en Jul, die twee. En die school is maar 100 meter van mijn huis. Het zou niet DE school zijn die ik uit zou kiezen voor 8 jaar, maar voor een paar maanden lijkt me dat héél fijn voor Juul!
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 16:07:43 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_65074629
Gek Renzell, als het wél een zondagsarmpje was geweest kan dat echt nog heel lang pijn doen, omdat die banden opgerekt zijn geweest. Iig veel sterkte
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:55:29 #84
105888 renzell
pi_65076770
Dank je! En wat betreft dat zondagsarmpje; de pijn zit op de verkeerde plek. Tóch meer bij zijn pols blijkt nu, in plaats van bij die elleboog. Vandaar dat ze dat zo zeker weten denk ik.
pi_65078803
Julius
Wat een boel zieke kindjes hier zeg! Kim doet nog niet mee gleukkig!
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:46:05 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65078869
Maar is ie nu bij de kinderfysio geweest? Of gig het niet door?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 15 januari 2009 @ 19:29:53 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65082443
De griep gaat hier ook lekker rond lees ik, beterschap voor iedereen.

Renz hoe was de fysio?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65083389
Beterschap voor alle zieken...
Hier nog niks aan de hand qua ziekte (al voel ik me zelf niet zo heel erg vreselijk lekker op 't moment). Alleen erg verkouden.

Julius wat sneu Renzell... wel fijn dat 'ie zo blij was met de verrassingen, dat is wel erg fijn. Ik hoop dat snel duidelijk wordt wat het was/is ... sterkte voor jullie ook!
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:41 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65087748
He gat wat vervelend Renz, dat duurt veel te lang. En wat een onhandige planning Gelukkig vond hij de traktatie voor het kdv wel leuk!
Oe, wat veel zieke kindjes hier. Voor Max, Sara en Lotte heel veel beterschap

Hier gaat het gelukkig weer goed. Gezondheidtechnisch gezien dan...de paar dagen verwennen hebben mejuffrouw Jetske op een idee gebracht. Ze is nu vreselijk stout! De hele dag wil ze dingen die niet mogen of niet kunnen en ze wil vooral aandacht als Stijn het even nodig heeft. Krijgt ze haar zin niet wordt ze boos, heel boos. Ze gaat dan heel hard huilen. Wij sturen haar dan naar de gang. Normaal als we haar ophalen praten we even, zij zegt dan sorry en we gaan weer verder. NU weigert ze nog sorry te zeggen en als ze (na weer een gevechtje) weer terug is in de kamer begint ze gelijk weer met stout doen...aaaarchhhhhh. Herkent iemand dit na een ziekteperiode? Ik heb alle vertrouwen dat we het weer op de rails krijgen hoor, maar ik zoek herkenning en erkenning
Lekker douchen!
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:46:08 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65087897
Lishe, wat geweldig. Wat een stoere griet is ze toch! Wat een stap he.

Oja, Evenstar, consequent zijn helpt hier ook en een vast ritueel. Jetske probeert ook alles. Om tijd te rekken gat ze o.a. alles en iedereen langs om te benoemen hoeveel ze van ze houdt en te vragen of zij ook van haar houden (oma houdt van mij he mama, ik ook van oma ik hou van jou....tante ushi houdt van mij he mama, ik ook van oma ik hou van jou, cadeautjes houdt ook van mij he mama etc). Dat rondje kan al een tijd duren. En dan net als jouw dreumes begint ze soms te roepen dat ze bepaalde knuffels kwijt is. Dat is bij ons echt zoooo doorzichtig want Jetske slaapt nooit met knuffels. Toen dat begon was het voor ons ook erg duidelijk dat het tijdrekken was. Wij laten haar lekker roepen (zolang het gewoon wat roepen/zingen enz is vind ik het best). Bij erg huilen gaan we wel altijd even kijken en na een kleine knuffel gaan we dan weer weg.

[ Bericht 72% gewijzigd door sjak op 15-01-2009 21:51:32 ]
Lekker douchen!
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:13:01 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65089109
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Lishe het volgende:
Arme kindjes met griep. Bah. Veel beterschap!
En Juul, ik zie 'm al zitten in zijn puyama. Ik hoop dat de fysio helpt Renzell!

Luuke is vandaag voor het eerst naar de BSO. Lief is stiekem bij het schoolplein gaan kijken hoe het ophalen en meegaan met de juf ging. Ze huppelde vrolijk mee zei hij. En toen moest ik natuurlijk weer janken. Ik ben zoooo opgelucht!! Wat een drempels, en wat valt het mee!!!!!
*schop onder de kont geeft*
Jij mag hier niet meer posten over Luuke, jij moet naar het kleuter/pubertopic.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 22:39:02 #92
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65090342
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef sjak het volgende:
Hier gaat het gelukkig weer goed. Gezondheidtechnisch gezien dan...de paar dagen verwennen hebben mejuffrouw Jetske op een idee gebracht. Ze is nu vreselijk stout! De hele dag wil ze dingen die niet mogen of niet kunnen en ze wil vooral aandacht als Stijn het even nodig heeft. Krijgt ze haar zin niet wordt ze boos, heel boos. Ze gaat dan heel hard huilen. Wij sturen haar dan naar de gang. Normaal als we haar ophalen praten we even, zij zegt dan sorry en we gaan weer verder. NU weigert ze nog sorry te zeggen en als ze (na weer een gevechtje) weer terug is in de kamer begint ze gelijk weer met stout doen...aaaarchhhhhh. Herkent iemand dit na een ziekteperiode? Ik heb alle vertrouwen dat we het weer op de rails krijgen hoor, maar ik zoek herkenning en erkenning
Ik herken het zonder ziekteperiode. Sorry Bij Lucie schuiven we de ondeugd en het bewust stout zijn op peutergedrag. Zelfs op het KDV vinden ze haar erg ondeugend. (Lucie en Jetske schelen ook weing in leeftijd.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:57 #93
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65090557
Maar, maar, maar....ze was altijd wel stout maar ook best goed te corrigeren. En dat is nu zo moeilijk.
Enne, wij hebben hier een buurmeisje die Lucie heet en die is ook heel ondeugend. Past ook wel bij de naam
Lekker douchen!
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:00:24 #94
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65091271
Finn heeft het ook de laatste tijd. Hij was altijd al boevig en bij vlagen Oost-Indisch doof, maar nu is het af en toe zo gehaaid. Echt precies dingen gaan uitspoken als ik zit te kolven of Isis aan het voeden ben Ik gok dat het een combinatie is van z'n leeftijd en een wat vertraagde reactie op z'n niet meer zo nieuwe zusje

Beterschap voor alle grieperige kindjes.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:29:37 #95
105888 renzell
pi_65098636
Even een update; de fysio was heel fijn. Gelukkig had ze een gaatje voor ons weten te vinden en konden we er om 18.00uur terecht, direct na zijn laatste dagje kinderdagverblijf. Het was een speciale kinderfysiotherapeute, met als praktijkruimte een soort gymzaal met daarin duizend toestellen, ballen, rekken, kegels, linten en weet ik veel wat allemaal. Ze daagde Juul uit om te spelen in plaats van dat ze weer aan die arm ging zitten sjorren en dat werkte goed. Ook voor mij was het echt een opluchting vergeleken met alle ziekenhuisperikelen.
Het slechte nieuws is dat de pezen en spieren in zijn arm echt een flinke optater gehad hebben. Hij is volgens haar waarschijnlijk tóch uit de kom geweest, hoewel dat niet meer met zekerheid te zeggen is. Het zag er in ieder geval nog niet al te best uit. Ze rekent op een herstel van zo'n week of 6. De eerste 2 weken zal Juul echt nog niets kunnen met die arm. Daarna morgen we langzaam gaan trainen. En dat trainen gaat door middel van spelen. Uitdagen om eens een ballon of lichte bal te rollen of gooien, op het strand een keer een schepje in de hand geven, dat soort dingen. Stap voor stap. Juul geeft zelf heel goed aan wat ie wel en niet kan, zegt ze. Maar wij moeten vooral niet te veel inspelen op de angst die hij nu heeft. Die angst is vokomen logisch en ook terecht, maar die mag er niet voor gaan zorgen dat hij het armpje niet meer wil gebruiken. Op een slimme manier uitdagen dus. Ze zag soms al even een impuls om hem tóch te gebruiken, bijvoorbeeld met het rennen. Dat vond ze goed om te zien. Daar mogen we straks langzaam op in gaan spelen. Het wordt dus nog een slepend verhaal, maar tóch kunnen we met een enigszins gerust hart op vakantie gaan. Juul zal hier in Nederland niet beter herstellen dan daar. Lekker zwemmen etc. is juist goed voor hem. Het betekent wel dat we misschien onze reisplannen iets aan moeten passen op hem en de eerste 2 weken veel rust zullen nemen, maar dat is in deze situatie waarschijnlijk voor ons alledrie alleen maar fijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 16-01-2009 09:38:11 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2009 @ 09:37:46 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65098847
sterkte met het herstel van Juul!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 09:45:35 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_65099072
Goed zo Juul.

Hier werkte het heel goed als ze ergens mee aan het spelen waren om even een snoepje/rozijntjes aan te geven, of iets anders waar ze echt voor gingen, en dan nog 1 en dan nóg 1, op een gegeven moment werd het gewoon aangepakt met het zere armpje
pi_65099309
Hey, wat fijn die kinderfysio! geen gejutter aan zn armpie en tips waar je wat aan hebt!
Ik wilde gisteren eigenlijk al zeggen; Juul voelt vast heel goed wat hij wel en niet kan, kinderen leren heel snel dingen doen en hun armpje te ontlasten. Wel fijn dat hij een mitella omwil! aankleden zal nog wel even een ramp blijven. Altijd het zere armpje eerst he!
ik ben zo blij voor jullie Het duurt dan nog wel 6 weken (lang zeg! ) maar in iedergeval wat gerustgesteld.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:56:48 #99
105888 renzell
pi_65099433
Ja, fijn hè! Maar hij mag dus juist géén mitella meer Pinquit. Misschien nog een paar nachtjes met slapen, maar in principe moeten we het juist zonder proberen, om er niet al te veel de aandacht op te vestigen.

Enne, goede tips Moussy! Snoep doet het hier ook altijd goed als omkoopmiddel.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 10:04:50 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_65099709
Ervaring Renzell... helaas. Wees blij dat de banden en zo pijn doen, dan zijn ze iig niet slap en is de kans op herhaling kleiner. René heeft het zo vaak gehad dat dr arm bij wijze van spreken al uit de kom vloog als ze zwaaide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')