Ja, Jojo, kun je Finn niet een paar uurtjes brengen? Want een hele dag is wellicht nog wat veel als hij een paar dagen echt ziek is geweest.
Rocka, je sig!

Weet je wat ik bij het afscheid wel wat vreemd vond? Dat ze Thies best wel aan zijn lot overlieten.

Nou ja, zo voelde het voor mij iig. In het begin zat hij wel even bij de juf op schoot, maar al snel zette zij hem bij de trein en zat ze naast hem, maar hij bleef maar brullen. Dit heeft een minuut of 5 geduurd en toen is de juf een verjaardagsmuts gaan maken. Wel een meter of drie bij Thies vandaan. En hij maar brullen en "mamamama" roepen. Na een minuut of 10 ging ze hem over zijn bolletje aaien en dat hielp wel wat, maar toen ging ze weer verder met de muts. Na weer een minuut of 10 heeft ze hem even bij zich genomen. Maar daarna moest ze weer wat anders doen en zat hij weer in zijn uppie te brullen. dat snijdt door je hart hoor.

Uiteindelijk is hij zélf gaan spelen. En toen ben ik dus weggesneaked.
Ik heb het er bij het ophalen wel met de juf over gehad en naar haar beweegreden gevraagd. We hebben er goed over gesproken. Zij denkt dat dit de goede manier voor hem is en dat hij hier best snel doorheen komt. Een ander kind bv lukte het helemaal niet en die moeder mag er nu de hele ochtend bij zijn, maar dat was bij Thies echt niet nodig.
Ik vertrouw haar wel, maar ik merk ook dat ik het érg lastig vind om de zorg voor Thies uit handen te geven.
Sorry voor het uitgebreide, maar ik moet er even nog over praten hoor.