abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:11:31 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65519447

Heerlijk ding is Anna, met heel ondeugende oogjes
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:31:27 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65520136
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef YPPY het volgende:

Welkom Dean. Vivi, heb je al foto's van Dean en een taart?
Bedankt voor het warme welkom .

Dean heeft nog geen taart gehad , zaterdag is zijn kinderfeestje en zondag komt de familie. Gisteren hebben we niks bijzonders gedaan behalve gezellig gegeten met zijn drietjes en een extra lekker toetje .

En hij heeft zijn nieuwe kamertje/bedje gehad, dat viel erg in de smaak!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65520239
Anna

en Dean!! wat een mooie kamer!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:39:33 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_65520411
Anna, wat ben je een mooie meid!

Dean, wat een geweldig stoer bed zeg!

Ive keek gisteren hoe we Fee in bad deden. Toen hij zijn handje in het water deed, pakte Fee zijn vinger. Dat vond Ive erg leuk, hij zei het zelf ook: Fee vinger vast gepakt!. Zo lief.
pi_65520569
Oh da's lief idd! Mooie foto zo!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:45:42 #231
190853 RockabeIIa
pi_65520603
Leuk bedje Dean Hij is zo heerlijk zichzelf op deze foto's <3

En Fee met Ive's handje, da's wel zo lief om te zien!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:49:18 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65520713
Wat een lieve foto!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:50:35 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65520758
Welkom Dean. En een gaaaaaf bed.

Fee en Ive

Anna, misschien zit je haar niet helemaal geweldig Je lach maakt letterlijk alles goed. Wat ben jij een knappe meid.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:02:20 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65521151
Nou Anna, wat ben jij een schatje zeg .

En Ive met Fee, het klinkt mooi, zo samen en het staat ook heel erg mooi .
pi_65523777
ahhhh wat een mooie foto Cattie.O+

Anna

Dean gefeliciteerd wat een mooie kamer en bed.
mama van 3 kids!
pi_65524489
Dat bed... wat keigaaf!

Die foto van Ive en Fee. *zwijmel* echt schattig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:20:32 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65526321
Finn en Brent inmiddels wat beterderderder?
En wat een lieve foto van Ive('s handje) en Fee.....
En Anna met haar guitige koppie. Echt van die pretoogjes!
En Vief! Dat bed!!!!! Tja, moederliefde he, álles voor je kind!

Pfff, ik heb vanochtend weer de nodige tranen gelaten zeg. Thies is weer naar de psz geweest. Afgelopen maandag hadden ze J al gebeld, om hem op te halen, omdat hij maar bleef huilen. En nu was het afscheid weer een drama. Zo hartverscheurend. Ik ben op de gang even blijven wachten/stiekem kijken, ik kon écht niet weg gaan terwijl mijn kind zo aan het huilen en "mama mama!" aan het roepen was. Het duurde verdorie nog ruim een half (!!) uur voor hij wat kalmeerde, en na 3 kwartier ging de knop om. Toen zag ik mijn menneke weer, al sjouwend met de stoelen. Gelukkig heeft hij het daarna erg fijn gehad en heeft hij lekker gespeeld. Pfieuw!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65526560
Rot he Moonah ik baal er ook zo van dat het zo moet. het hoort erbij enzo, en ze gaan na het huilen weer lekker spelen, maar ik wil niet dat het erbij hoort. ik heb echt een paar keer gedacht: dit hoeft zo niet voor mij. ik neem m mee en ik breng m nooit meer weg maarja aan de andere kant heb ik toch wel graag dat ie zich een beetje sociaal ontwikkelt enzo. bleh.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:33:46 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65526871
Wat een gaaf bed heeft Dean

En Anna, wat ben jij een mooierd

Fee en Ive, heerlijk stel

Moonah wat zielig dat Thies zo'n moeite had met afscheid nemen. Zo zielig is dat Maar wel fijn dat ie uiteindeljk nog lekker gespeeld heeft. Hopelijk went het snel een beetje.

Finn is vandaag weer stukken beter (koortsvrij en weer praats en energie voor 10), dus nu begint het getwijfel of ie morgen naar de creche kan weer Maandag was ie nl. ook al beter, maar toen dinsdag op de creche ineens weer hangerig en 's avonds echt ziek. Nu dus ook weer beter, maarja, wat morgen. Ik heb ook niet zoveel zin om thuis te blijven met een manneke wat zich dood verveelt binnen en eigenlijk best had gekund. Maar ik vind het ook zielig als halverwege de dag blijkt dat het eigenlijk toch niet gaat. Naja, ik twijfel dus nog even verder.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:34:59 #240
190853 RockabeIIa
pi_65526914
Ik heb Brent vandaag opzettelijk thuis gehouden. Zijn hele huid is schraal en droog en nog vol stipjes. En soms huilt hij wat. Verder is ie een bikkel en speelt de hele dag. Morgenmiddag mag hij dus weer naar het kdv voor een paar uurtjes
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:37:22 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65527001
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Moonah het volgende:
Finn en Brent inmiddels wat beterderderder?
En wat een lieve foto van Ive('s handje) en Fee.....
En Anna met haar guitige koppie. Echt van die pretoogjes!
En Vief! Dat bed!!!!! Tja, moederliefde he, álles voor je kind!

Idd, het leek me leuk om hem een kamer te geven die HIJ leuk vind en niet eentje die alleen gebaseerd is op mijn eigen voorkeur...

Hopelijk went Thies snel aan de psz..hoe vaak is ie nu geweest?
pi_65527204
Wat moeilijk Moonah, dat Thies zo lang ging huilen. Het is op zich wel normaal (hij snapt nu dat hij alleen blijft), maar dat maakt het niet minder erg. En vooral moeilijk als je er zelf bij bent en het allemaal hoort.

Heeft Dean al echt een voorkeur voor wat hij in zijn kamer wil? Anna boeit het niet zo. Binnenkort moeten we voor een nieuw bed gaan kijken, want het ledikantje wordt nu wel erg klein, maar ik vraag me af in hoeverre ze daar echt een mening over heeft. Ze gaat vast wel roepen en doen, maar een echte voorkeur, dat weet ik niet. Maar zo'n auto, dat is wel echt jongens natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:47:08 #243
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65527358
Ja, Jojo, kun je Finn niet een paar uurtjes brengen? Want een hele dag is wellicht nog wat veel als hij een paar dagen echt ziek is geweest.

Rocka, je sig!

Weet je wat ik bij het afscheid wel wat vreemd vond? Dat ze Thies best wel aan zijn lot overlieten.
Nou ja, zo voelde het voor mij iig. In het begin zat hij wel even bij de juf op schoot, maar al snel zette zij hem bij de trein en zat ze naast hem, maar hij bleef maar brullen. Dit heeft een minuut of 5 geduurd en toen is de juf een verjaardagsmuts gaan maken. Wel een meter of drie bij Thies vandaan. En hij maar brullen en "mamamama" roepen. Na een minuut of 10 ging ze hem over zijn bolletje aaien en dat hielp wel wat, maar toen ging ze weer verder met de muts. Na weer een minuut of 10 heeft ze hem even bij zich genomen. Maar daarna moest ze weer wat anders doen en zat hij weer in zijn uppie te brullen. dat snijdt door je hart hoor. Uiteindelijk is hij zélf gaan spelen. En toen ben ik dus weggesneaked.
Ik heb het er bij het ophalen wel met de juf over gehad en naar haar beweegreden gevraagd. We hebben er goed over gesproken. Zij denkt dat dit de goede manier voor hem is en dat hij hier best snel doorheen komt. Een ander kind bv lukte het helemaal niet en die moeder mag er nu de hele ochtend bij zijn, maar dat was bij Thies echt niet nodig.
Ik vertrouw haar wel, maar ik merk ook dat ik het érg lastig vind om de zorg voor Thies uit handen te geven.
Sorry voor het uitgebreide, maar ik moet er even nog over praten hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65527590
Toevallig was ik drie weken terug ook bij zo'n jochie. Had een tijd in het ziekenhuis gelegen, dus daardoor was het bij hem wel erger dan bij Thies. Je eerste reflex is zo'n kind op te pakken, dat doen wij ook meestal en dan is het snel goed. Alleen werd dit jongetje juist daarvan nog overstuurder. Hij worstelde zich helemaal los. Bij hem werkte dit niet. Dat wisselt zo per kind.
Dat die juf steeds bij hem terug komt en hem wel aandacht geeft, zie je wel dat ze er mee bezig is. Als ze hem te veel aandacht geeft, krijg je dat moeilijkheid dat hij die aandacht als beloning gaat zien voor zijn 'niet gewenste gedrag' en er daarom juist mee door kan gaan.
Het is zo moeilijk zoiets.
*OUD heilige*
pi_65527609
Ow Moonah, wat moeilijk.
Ik begin ook wel schrik te krijgen, eind april gaat Fons naar de eerste kleuterklas.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:57:04 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65527717
Moonah, dat steeds om de 10 minuten wat je vertelt doet mij denken aan die slaapmethode (bejubeld en verguist tegelijk )
Idd wel af en toe aandacht geven, laten zien dat hij niet alleen is, maar hem ook laten weten dat hij niet de hele ochtend bij de juf kan zitten zeg maar.

Maar het lijkt me wel vreselijk rot hoor...
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:01:04 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65527847
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat moeilijk Moonah, dat Thies zo lang ging huilen. Het is op zich wel normaal (hij snapt nu dat hij alleen blijft), maar dat maakt het niet minder erg. En vooral moeilijk als je er zelf bij bent en het allemaal hoort.

Heeft Dean al echt een voorkeur voor wat hij in zijn kamer wil? Anna boeit het niet zo. Binnenkort moeten we voor een nieuw bed gaan kijken, want het ledikantje wordt nu wel erg klein, maar ik vraag me af in hoeverre ze daar echt een mening over heeft. Ze gaat vast wel roepen en doen, maar een echte voorkeur, dat weet ik niet. Maar zo'n auto, dat is wel echt jongens natuurlijk.
Dean is vanaf dat ie zich verstaanbaar kon maken (en wrs al eerder ook) echt geobsedeerd door auto's. Hij moet ook onderhand chirurgisch worden gescheiden van zijn Cars DVD en speelgoedauto's, dus ik wist zeker dat ie dit helemaal fantastisch zou vinden, en het klopt ook. Hij ging spontaan een rondedansje doen met zijn handjes in de lucht toen ie zijn nieuwe kamer zag en zegt steeds "Kom esj mama, Kom esj papa, MeKwien (= Lightning McQueen, dat Cars autootje) kamer! MOOOII!! En dan moeten we mee gaan kijken alsof wij niet weten dat ie een nieuwe kamer heeft .

Ik ben van mening dat een kinderkamertje leuk moet zijn voor het kind, die moet er namelijk in spelen en slapen, en niet persé architektonisch verantwoord ofzo .
pi_65527880
Mooi is dat he, als ze ECHT blij zijn met iets wat ze gekregen hebben. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:03:44 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65527940
En Moonah, vaak als je een kind heel erg gaat overstelpen met kom maar schatje, en ach en wee, knuffeldeknuffel, geef je hem denk ik zelf het gevoel dat er écht iets ergs aan de hand is, en voedt je zijn angst ook denk ik. Terwijl je als je over gaat tot "de orde van de dag" (natuurlijk wel met aandacht tussendoor geven,wat ze ook deed) het kind snel leert dat er niks ergs is om over te huilen.

My 2 cents hoor.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:04:03 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65527955
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Jarno het volgende:
Mooi is dat he, als ze ECHT blij zijn met iets wat ze gekregen hebben. .
Heel aandoenlijk idd .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')