Jawel. maar dat ligt in Ede.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Wageningen heeft niet eens een treinstation.
Dan kunnen we net zo goed achter Den Haag Centraal, Delft plakken. Want dat ligt net zover van Delft als Wageningen van station Ede-Wageningen. Wat een klote-eind is dat nog met de bus.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed achter Den Haag Centraal, Delft plakken. Want dat ligt net zover van Delft als Wageningen van station Ede-Wageningen. Wat een klote-eind is dat nog met de bus.
En? Compleet onbetrouwbaar zeker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Weer terug uit Veenendaal! Lekker 2,5 uur lang met een prof. (groeten terug Montana!) over de betrouwbaarheid van het nieuwe testament gepraat, die shit is haaaaaaaard.
Nu eten halen, ff een magnetronmaaltijd scoren, jwz.
8,5 jaar klinkt niet leuk. En daarnaast ken ik iemand die ook Civiele Techniek ging studeren en het tegen vond vallen, veel meer natuurkunde dan verwacht ofzoiets. Nu doet ie iets van scheikunde daaro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook al 8,5 jaar te ploeteren.
Gewoon doen overigens, altijd beter dan al die suffe alfa-studies.
Nee, best betrouwbaar eigenlijk. Maar dat ga ik hier niet onderbouwen, moet je wat vaker in WFL komen.quote:
het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Weer terug uit Veenendaal! Lekker 2,5 uur lang met een prof. (groeten terug Montana!) over de betrouwbaarheid van het nieuwe testament gepraat, die shit is haaaaaaaard.
Nu eten halen, ff een magnetronmaaltijd scoren, jwz.
Ik vind het interessant, maar het is vooral mijn afstudeerproject (documentaire over Jezus vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief).quote:
Boek van Paul Verhoeven al gelezen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het interessant, maar het is vooral mijn afstudeerproject (documentaire over Jezus vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief).
Vandaag was nog alleen een 'voorgesprek' eigenlijk. Over twee weken doen we het gesprek nog een keer dunnetjes over met camera's erbij. Zit ik daar weer 2,5 uur.
AHquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, Albert Heijn. Here I come...
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Boek van Paul Verhoeven al gelezen?
Je moet de magnetron saté met nasi eens proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.
Wij wilden hem ook interviewen voor onze docu trouwens, maar hij heeft niet meer gereageerd.
Magnetronboerekool
Ik ben meer van de bami, de AH bami-saté heb ik regelmatig gekocht ja. Goede shit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet de magnetron saté met nasi eens proberen
die ken ik nog niet. Voor de volgende keer danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
Nee man, stoommagnetron maaltijd waar iets van varkensreepjes in zitten.
Die is goddelijk!
Die stoommaaltijden zijn ook echt goed te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
Nee man, stoommagnetron maaltijd waar iets van varkensreepjes in zitten.
Die is goddelijk!
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan versequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.
Wij wilden hem ook interviewen voor onze docu trouwens, maar hij heeft niet meer gereageerd.
Magnetronboerekool
Die nam ik wel eens mee naar mijn werk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die stoommaaltijden zijn ook echt goed te doen inderdaad.
ik weer één of andere ovenschotelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan verse
Vers voedsel is wel beter dan magnetronvoedsel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan verse
Veel meer wiskunde dan verwacht denk ik (had ik ook). Qua natuurkunde valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
8,5 jaar klinkt niet leuk. En daarnaast ken ik iemand die ook Civiele Techniek ging studeren en het tegen vond vallen, veel meer natuurkunde dan verwacht ofzoiets. Nu doet ie iets van scheikunde daaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |