het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Weer terug uit Veenendaal! Lekker 2,5 uur lang met een prof. (groeten terug Montana!) over de betrouwbaarheid van het nieuwe testament gepraat, die shit is haaaaaaaard.
Nu eten halen, ff een magnetronmaaltijd scoren, jwz.
Ik vind het interessant, maar het is vooral mijn afstudeerproject (documentaire over Jezus vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief).quote:
Boek van Paul Verhoeven al gelezen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het interessant, maar het is vooral mijn afstudeerproject (documentaire over Jezus vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief).
Vandaag was nog alleen een 'voorgesprek' eigenlijk. Over twee weken doen we het gesprek nog een keer dunnetjes over met camera's erbij. Zit ik daar weer 2,5 uur.
AHquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, Albert Heijn. Here I come...
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Boek van Paul Verhoeven al gelezen?
Je moet de magnetron saté met nasi eens proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.
Wij wilden hem ook interviewen voor onze docu trouwens, maar hij heeft niet meer gereageerd.
Magnetronboerekool
Ik ben meer van de bami, de AH bami-saté heb ik regelmatig gekocht ja. Goede shit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet de magnetron saté met nasi eens proberen
die ken ik nog niet. Voor de volgende keer danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
Nee man, stoommagnetron maaltijd waar iets van varkensreepjes in zitten.
Die is goddelijk!
Die stoommaaltijden zijn ook echt goed te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
Nee man, stoommagnetron maaltijd waar iets van varkensreepjes in zitten.
Die is goddelijk!
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan versequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er stukken van gelezen. Studiegenoot waarmee ik die docu maak heeft hem wel al gekocht en gelezen. Wel een aardig boek op zich, Verhoeven heeft zijn huiswerk gedaan. Maar het blijft meer het werk van een filmmaker dan een wetenschapper imho.
Wij wilden hem ook interviewen voor onze docu trouwens, maar hij heeft niet meer gereageerd.
Magnetronboerekool
Die nam ik wel eens mee naar mijn werk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die stoommaaltijden zijn ook echt goed te doen inderdaad.
ik weer één of andere ovenschotelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan verse
Vers voedsel is wel beter dan magnetronvoedsel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij hadden ook boerenkool, alleen dan verse
Veel meer wiskunde dan verwacht denk ik (had ik ook). Qua natuurkunde valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
8,5 jaar klinkt niet leuk. En daarnaast ken ik iemand die ook Civiele Techniek ging studeren en het tegen vond vallen, veel meer natuurkunde dan verwacht ofzoiets. Nu doet ie iets van scheikunde daaro.
Luchtkastelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Suijk het volgende:
En ga je dan bruggen bouwen, Zjroentje?
Zoiets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Suijk het volgende:
En ga je dan bruggen bouwen, Zjroentje?
dat is klote.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
Bah bah, ziek! 3 weken geleerd voor tentamens en dan nu dit
morgen iig niet, en ik moet voorzichtig zijn omdat het geen goeie combo is met mijn spierziektrquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef Grulez het volgende:
beterschapkan je helemaal geen tentamens doen?
-Edit: Bagger site-quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie niks
dan post ik mn tekening hier ook maar even
[ afbeelding ]
[..]
ik zie niks
[ afbeelding ]
[..]
ik zie niks
[ afbeelding ]
Wat staat er nu aan het begin van dat plaatje? Breach Rocks?quote:
Ik denk dat ik er te dom voor benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Veel meer wiskunde dan verwacht denk ik (had ik ook). Qua natuurkunde valt het reuze mee.
Mooie borstenquote:
Zo'n chick zie ik nou nooit op het strand.quote:
Zo heerlijk politiek incorrectquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Persoonlijk vind ik deze geweldig van Jeroom.![]()
[ afbeelding ]
Jij moet zelf iets gaan doen met je tekeningen. Dat meen ik echt. Er zijn echt wel bladen/sites die hierin geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Geweldige humor
Ben zelf een grote fan van Gummbah.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is één van z'n beste
[ afbeelding ]
ik vind die met die multiple choice vraag heel vet. Maar die kan ik niet vinden.
quote:
Vandaag ook maar ff een paar extra kaarten voor zuid halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zes extra kaarten voor Ajax-Fiorentina zijn binnen!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:51 schreef Breach het volgende:
Kut kut kut. Twee maatjes krijgen geen vrij voor Fiorentina - Ajax. Dag tripje
zeg maar dat ik mee ga ipv één van hunquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:51 schreef Breach het volgende:
Kut kut kut. Twee maatjes krijgen geen vrij voor Fiorentina - Ajax. Dag tripje
preciesquote:
Spaans nog steeds.quote:
ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehe.
Ik zag hem wel hoor, Montana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |