Jansquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef TvhN het volgende:
Volgens RTV Noord speelt Matthijs in de plaats van Femi. Daar snap ik dan weer helemaal niets van.
Ik wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef TvhN het volgende:
Volgens RTV Noord speelt Matthijs in de plaats van Femi. Daar snap ik dan weer helemaal niets van.
Ik wou dat posten, maar dan serieus.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef TvhN het volgende:
Als Jans Matthijs opstelt, wil hij niet winnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Ungeheuer het volgende:
Hmm misschien met terugwerkende kracht dan wel serieus bedoeld. Net het filmpje gezien om de reden te achterhalen waarom Mathijs de voorkeur zou krijgen boven Femi. Niet geslaagd in die poging. Wel opgevangen dat Jans voortaan behoudender wil spelen.
edit:
Nu valt het kwartje. Met Mathijs spelen we inderdaad behoudender dan wanneer Femi in het veld staat. Mathijs loopt steeds of tussen Sankoh en Granqvist in of net drie meter ervoor. Ruim baan voor het middenveld van de tegenpartij. Hulde Jans, tactisch wonderkind.
En dat voor zo'n toptrainer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef TvhN het volgende:
Ben je het hier nog steeds mee eens? Jans is gewoon een lafbek. De enige reden dat we punten halen is juist door de kwalitiet van de selectie. Spelen we tegen gelijkwaardigen, dan komt de tekortkoming van Jans boven drijven. Spelen we tegen mindere ploegen, dan winnen we. Heeft niets met Jans te maken, maar met de kwaliteit van de selectie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef TvhN het volgende:
[..]
Om Ron Jans een laffe trainer te noemen vind ik veel te makkelijk. Groningen heeft bijna in elke wedstrijd de intentie om aan te vallen, om de bovenliggende partij te zijn. Dit geeft Jans zelf ook aan. Dat dit niet altijd lukt ligt voornamelijk aan het gebrek aan kwaliteit in de huidige selectie.
Tactiek speelt geen rol. Zoals Jan Mulder altijd zegt, als je elf Cruijffs hebt stel je er elf op, zo geldt als je elf Mathijsjes hebt zet je ze alle elf op de bank.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
Femi is toch niet veel offensiever dan Mathijs?
En volgens mij verdedigend ook een stuk sterker.
2 februariquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef Ungeheuer het volgende:
1 Februari sluit het raampje zich.
Ik dacht 3 februariquote:
Maar het goede antwoord komt van venomsnakequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef achterop23 het volgende:
Leuke reacties onderelkaar gezet op mijn vraag wanneer de transferwindows sluit:
![]()
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |