Dat idee heb ik dus ook wel. Het kan niet op dit moment, dus gaat het wel gebeuren. Maar ja, dat had ik gisteren ook bij Feyenoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef Art_Core het volgende:
Groningen is geen cupfighter, de sfeer in de ploeg is blijkbaar ruk waarbij onze belangrijkste speler ook nog eens een negatieve hoofdrol speelt en NAC is een angstgegner. Alle ingediënten zijn aanwezig voor een stuntje in Breda
Volledig afhankelijk van welke twee getallen er voor de zes nullen staan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zouden jullie het erg vinden als Berg in de komende 10 dagen nog weggaat?
Nee, Eindhoven heeft nog wel een licentie voor dit seizoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef Ungeheuer het volgende:
Eindhoven gaat de stekker eruit. Zou dit kunnen betekenen dat Serhat nu deze kant op komt?
Ik doelde eigenlijk op de mogelijkheid dat Eindhoven zelf bepaalt het seizoen niet af te maken. Geloof dat de voorzitter zijn mensen daar naar heeft gevraagd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven heeft nog wel een licentie voor dit seizoen.
Hij maakt dus gewoon het seizoen daar af.
Volgens mij zag de voorzitter nog wel heil in nog een beroep en afgaande op het bericht van teletekst maken ze dit seizoen nog af.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de mogelijkheid dat Eindhoven zelf bepaalt het seizoen niet af te maken. Geloof dat de voorzitter zijn mensen daar naar heeft gevraagd.
Wel bizarre situatie zo. Snap niet zo goed waarom de KNVB de degradatie niet afwacht. Dat lijkt me een veel beter proces om afscheid te nemen van je zogenaamde rotte appels.
Ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is hij dan niet transfervrij aan het einde van het seizoen/ wanneer de club er mee stopt op profniveau?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef Ungeheuer het volgende:
Eindhoven gaat de stekker eruit. Zou dit kunnen betekenen dat Serhat nu deze kant op komt?
Vandaag is belangrijker dan zondag. Zeker gezien de ploegen die er nog in zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk verlenging en dan extra vermoeide beentjes.
partij peper in de kont kunnen ze sneller lopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:32 schreef Karrs het volgende:
Dat was dan het bekervoetbal.
Goed, nu maar verder prutsen in de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |