Inderdaad. Tuig !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef mustisuc het volgende:
ASO.
En op de motorkap zitten? Ik had je er heel gauw afgeschopt!
Jij was zeker de bestuurder waarvoor TS een plek vrijhieldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef Emu het volgende:
Is niets mis mee. Ik zie ook niet in waarom het asociaal is...
Kamperfamiliequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef guapo het volgende:
Zo doet mijn vader het ook altijd. Hij laat mij vast uitstappen en de plek bezet houden. Laatst nog, wilde één of ander petje in een golfje II mij ook van de sokken rijden. Komt mijn vader er aan rijden....hij hoefde alleen zijn honkbalknuppel te laten zien om dat ventje af te zien druipen
. Dat was wel ff lachen, je had die mensen voor de C1000 moeten zien kijken
.
Het is wat he, dat kamp-leven !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef guapo het volgende:
Zo doet mijn vader het ook altijd. Hij laat mij vast uitstappen en de plek bezet houden. Laatst nog, wilde één of ander petje in een golfje II mij ook van de sokken rijden. Komt mijn vader er aan rijden....hij hoefde alleen zijn honkbalknuppel te laten zien om dat ventje af te zien druipen
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef Emu het volgende:
Is niets mis mee. Ik zie ook niet in waarom het asociaal is... Als jij nu die plek eerst vind als bestuurder, of als passagier, dat blijft toch hetzelfde. Mss zijn anders posters in dit topic wel gewoon jaloers dat ze geen passagier hebben, die voor hun hetzelfde kan doen...
Ja stoer man.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef guapo het volgende:
.
ik had mijn auto vlak voor je gezet (als het goed is kan die maat van jou dan alsnog het vak niet in)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef voetballeh het volgende:
Hoi,
We gingen laatst naar het winkelcentrum en het was stervens druk.
Dus toen we de parkeerplek opdraaiden kreeg ik een idee. Ik zei tegen m'n kameraad:
"hey, ik stap effe uit en loop aan deze kant tussen de rijen door om een lege plek te zoeken...zoek jij aan de andere kant, ik bel je wel als ik een plekje vind...."
Goed, dus ik lopen en, ha, leeg plekje gevonden. Ik er dus naartoe lopen, op de plek gaan staan en m'n kameraad effe bellen dat ie naar me toe moet komen met de auto.
Komt er een vent aangereden die de parkeerplek wil indraaien waar ik sta, ik zeg "EY, is al bezet"
Hij was het er blijbaar niet mee eens en gaat de confrontatie aan door langzaam door te rijden. Waarna ik dus maar op de motorkap ga zitten..... hij even vloeken, maar koos eieren voor z'n geld en zocht een andere plek.
Maar nu even naar m'n juridishe vraag.
Mag ik een parkeerplek tijdelijk bezet houden door er naartoe te lopen en er te gaan 'staan'. Zodat m'n kameraar er met z'n auto kan gaan staan?
Alvast bedankt voor de repliek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |