Nog niet beslotenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef PiRANiA het volgende:
Wil je met de bus of vliegtuig?
De keuze:quote:
Vorig jaar geweest, nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef stFz het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar het Zonnenstrand in Bulgarije, iemand ervaring? Die bulgaren lijken me echt geen vriendelijke mensen
zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
En een villa kan niet ranzig zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
Je had de derde keer pas door dat er in Spanje allemaal paupers lopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
nog tips waar je van die villa's kan huren? internetsites e.d.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
Royal is ook dikke prima. restaurant zit eronder en 50m van strand en centrum.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef Strooper het volgende:
[..]
En een villa kan niet ranzig zijn![]()
Als je gewoon uitgebreid zoekt kan je prima appartementjes vinden. In 2003 zat ik in Lloret in appartementen Xaine Sun. Prima bevallen
Daarnaast hebben appartementen over het algemeen een betere ligging dan een villa.
Bulgarije is een gekkenhuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef CylonNL het volgende:
@ OP,
Porec Kroatie is erg nice, lekker strand, bakker die 24hr per dag open is en pizza verkoopt, leuke club aan t strand, grotere clubs er omheen.
Ga alleen alsjeblieft met het Vliegtuig, ik ben vrij lang (1,96) en zo'n bus is dan echt een lijdensweg, de airco zuigt je ook nog eens helemaal droog.
Wij zaten te denken om dit jaar naar Bulgarije te gaan, volgens onze reisleidster moest het daar echt een gekkenhuis zijn.
Ik ben er twee keer geweest: als zeventienjarige vond ik het erg leuk, als 21-jarige voelde ik me te oud.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat voor mensen komen er in Salou?
Welke leeftijdsklasse?
Thanks voor je reactie!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest: als zeventienjarige vond ik het erg leuk, als 21-jarige voelde ik me te oud.
Type mensen dat er komt, komt er voor het uitgaan. Het zijn ook niet de meest cultureel ingestelde toeristen moet ik zeggen. Hoorde zelfs iemand zeggen dat ze het irritant vond dat er 'zoveel Spanjaarden rondliepen'
\quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef CylonNL het volgende:
Wat ik me afvraag is waar al die Britse dames heen gaan die zich helemaal volgieten.. :p Chersonissos? (Spel ik dat zo goed?)
Zweedse, Noorse en Deense dames in overvloed in Sunny Beach.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef stFz het volgende:
[..]
\
Ik kwam er heel veel tegen in AlbufeiraAlbufeira is trouwens echt super om heen te gaan
![]()
Maar ik vraag me liever af waar alle zweedse heengaan
Toch maar Sunny Beach er door drukken danquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zweedse, Noorse en Deense dames in overvloed in Sunny Beach.
Omg, ik wil ook! Alleen krijg ik niemand mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef rietje66 het volgende:
Curacao 13 dagen. met 2 personen uiteraard vliegen. tussenlanding op bonaire.
Als je maar vast weet dat je ze niet kunt versieren.....Ja, ik weet dat jij de motherfucking player bent maar het lukt je gewoon niet. Blijft wel geil om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Toch maar Sunny Beach er door drukken dan
Dat is het enige verschil tussen de Zweedse en Noorse/Deense dames. De Zweedse zijn arrogant als de pest en zolang je je bek maar houdt kan je lekker met ze schuren etc. Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent kan je oprottenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je maar vast weet dat je ze niet kunt versieren.....Ja, ik weet dat jij de motherfucking player bent maar het lukt je gewoon niet. Blijft wel geil om naar te kijken
Ik ga dit jaar zelf naar Porec, Kroatië. Zal wel kleiner zijn als Zonnestrand maar moet ook zeker een leuk feestje worden. Iemand hier die er al ooit geweest is? Zoja, tot hoelaat zijn de kroegen/discotheken los?
in Bulgarije de discotheken tot 6 uur wat ik me kan herinneren en er zijn wel wat kroegen 24/7 los.
Ja precies wat je zegt. De Denen zijn een stuk gezelliger maar die versier je ook niet zomaar. En die Zweedse kerels zijn helemaal een ramp met hun verfstrepen en stukjes stof om hun arm geknooptquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is het enige verschil tussen de Zweedse en Noorse/Deense dames. De Zweedse zijn arrogant als de pest en zolang je je bek maar houdt kan je lekker met ze schuren etc. Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent kan je oprotten.
Dilemma's!! Lekkere Duitse chicks zijn het best!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies wat je zegt. De Denen zijn een stuk gezelliger maar die versier je ook niet zomaar. En die Zweedse kerels zijn helemaal een ramp met hun verfstrepen en stukjes stof om hun arm geknoopt![]()
De russische chicks zijn soms ook wel lekker en die zijn niet al te moeilijk te versieren maar die kunnen weer amper engels
Porec, Kroatië is wel nice, mooi stadje, leuke club aan t strand.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je maar vast weet dat je ze niet kunt versieren.....Ja, ik weet dat jij de motherfucking player bent maar het lukt je gewoon niet. Blijft wel geil om naar te kijken
Ik ga dit jaar zelf naar Porec, Kroatië. Zal wel kleiner zijn als Zonnestrand maar moet ook zeker een leuk feestje worden. Iemand hier die er al ooit geweest is? Zoja, tot hoelaat zijn de kroegen/discotheken los?
in Bulgarije de discotheken tot 6 uur wat ik me kan herinneren en er zijn wel wat kroegen 24/7 los.
tnx voor je infoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Porec, Kroatië is wel nice, mooi stadje, leuke club aan t strand.
Goed eten ( 0x gekookt vorig jaar, s'ochtends, s'middags en s'avonds uit eten.)
Hoewel er niet veel v/d ochtend overbleef.![]()
Ik zou alleen even een goede afweging maken tussen Porec en Rovinj ( weet niet of je t zo schrijft) Rovinj moet ook erg mooi zijn en is een stuk groter dan Porec, ze hebben daar een erg gaaf uitgaanscentrum.
Praktisch alleen maar Nederlanders, je hebt om Porec heen wel nog wat tenten, maar t centrum zelf vondt ik vrij klein, ik ben dan ook niet in Rovinj zelf geweest maar in het Monvi Center (uitgaans centrum daar in de buurt, maar die shit was wel meester) Ze gaan over het algemeen vrij lang door, wij gingen meestel weg als we te lazerus waren, geen idee hoe laat dat is, we leefden over het algemeen van 4pm tot 6am, Bier is daar praktisch net zo duur als hier, mixdranken daarin tegen waren wel wat goedkoper (Echt grote wodka redbull eurootje of 3?) Uit eten gaan is daar ook prima te doen, ligt eraan wat je budget is per dag.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tnx voor je infoIk heb juist gehoord dat Porec groter is als Rovinj. Ik heb al wat meer informatie opgezocht en volgens mij zijn er wel leuke dingen om overdag te doen. Maar met uitgaan, lopen er veel nederlanders rond? duur/goedkoop? en tot hoelaat gaat het 's nachts door ongeveer?
Ja hebben geboekt bij gogo. Jij toen ook met een jongerenorganisatie geweest? nog dingen aan te raden die leuk zijn om te doen? Wel fijn om vast wat dingetjes te weten, bedanktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Overdag vermaak je je er ook prima, van plan om met Beachmasters of GOGO achtig iets te gaan?
als je 10 dagen gaat (8 -2 dagen bus) probeer dan goed te plannen wat je wil gaan doen, wij zijn vorig jaar gegaan met Beach Masters, je kan dan kiezen uit legio aan activiteiten, elke dag is er iets maar ik kan me voorstellen dat je dan wel een keer een dagje wil uitbrakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hebben geboekt bij gogo. Jij toen ook met een jongerenorganisatie geweest? nog dingen aan te raden die leuk zijn om te doen? Wel fijn om vast wat dingetjes te weten, bedankt
Toevallig ben ik daar vorig jaar geweestquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Denk dat het voor ons dit jaar Sunny Beach wordt.
Wat wil je weten? Ben er vorig jaar met GOGO tours geweest! Discotheken zijn hartstikke leuk en gezellig sfeer, de drank is er vaak wel wat duurder dan in Nederland (zeker Heineken wat bijna overal word geschonken) verder, goed opletten op je tasje (voor de damesquote:
Ja, ik ben het met je eens dat de 'natives' soms niet de vriendelijkste zijn.. 1m 50 lange wankertjes, maargoed die heb je er in Spanje ook bij zitten..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Maurice0 het volgende:
Vorig jaar in Porec geweest. Dat was zeer vet
Het stappen begint alleen erg vroeg meestal rond half 9 al vertrekken. Bier enz is vrij goedkoop.
Ik kon alleen geen keuze maken wat nou leuker was porec/rovinj/medulin. Zit te kijken om misschien dit jaar weer te gaan.
Trouwens wel een heel lief meisje gesproken daar bij het uitgaan die uit slovenië kwam alleen toen haar vriend kwam werd ik zowat op mijn bek geslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |