abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64981386
De maanden dat iedereen zijn vakantie gaat boeken zijn al begonnen en vroeg me af waar de medefokkers naartoe gingen ?

Ik zoek met een aantal maten (in totaal 7) nog een leuke plek, niet al te duur maar wel zon, zee en strand We dachten aan Kroatië (Porec?)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:34:43 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64981404
Wil je met de bus of vliegtuig?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:34:55 #3
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64981409
Ik ga denk ik ook naar Kroatië. Anders richting Praag.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64981442
Vanavond vakantie overleg!
pi_64981472
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef PiRANiA het volgende:
Wil je met de bus of vliegtuig?
Nog niet besloten
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:40:12 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64981554
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:37 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Nog niet besloten
De keuze:
Bus - vaak klein, duurder=meer ruimte. Een hel als je lang bent (zoals ik).
Vliegtuig - vaak klein, duurder = ook meer ruimte. Maar gelukkig niet zo lang :p
pi_64981599
Haha ja dat hadden wij al door; hangt er puur vanaf hoeveel het scheelt
pi_64981797
met de bus op vakantie
Funkmode!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:56:26 #9
220396 Ferrr
geen bericht goed bericht
pi_64982087
Vakantie is geboekt!
het Zonnenstrand (sunny beach) Bulgarije!
pi_64982687
Wij doen dit jaar weer Lloret de Mar aan
Via Gogo een busreis (royal class) + 2 appartementen in totaal 8 personen iets van 384 euro kwijt per persoon.
Het kon goedkoper als we er nog 4 mensen bij hadden, maar dat lukte niet. Dus betalen we voor een 6 persoonskamer maar eigenlijk zitten er 2.
Anders was het iets van 300 per persoon. Maar de hele groep wou in hetzelfde appartement als vorig jaar en namen die kosten voor lief.
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_64983600
Wij gaan waarschijnlijk ook naar het Zonnenstrand in Bulgarije, iemand ervaring? Die bulgaren lijken me echt geen vriendelijke mensen
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:02:02 #12
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64984624
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef stFz het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar het Zonnenstrand in Bulgarije, iemand ervaring? Die bulgaren lijken me echt geen vriendelijke mensen
Vorig jaar geweest, nergens last van gehad.

Met de bus op vakantie =

Vliegen

Dit jaar wordt het Tenerife voor 11 dagen.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65001924
Mallorca. 8 dagen.
pi_65002912
Ik ben op dit moment bezig met een afstudeeronderzoek naar jongeren vakanties. Om een goed beeld te krijgen van wat jongeren (16-25 jaar) willen, heb ik een enquete gemaakt.

Jullie zouden me heel erg helpen door deze in te vullen.

Je vindt de enquete op onderstaande link:

http://www.thesistools.com/?qid=67528&ln=ned

Alvast heel erg bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door PetraH op 13-01-2009 20:10:03 ]
pi_65027409
Curacao 13 dagen. met 2 personen uiteraard vliegen. tussenlanding op bonaire.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:19:25 #16
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_65128906
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
pi_65136912
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
Wij willen dit jaar met een groep van ca. 10 man naar Llorret de mar. We dachten dat het dan wel tof zou zijn om een villa(tje) te huren. Kan dit als de groep <21 jaar is/is dit aan te raden? Lijkt ons namelijk veel toffer dan één of ander ranzig appartement.
zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
Funkmode!
pi_65137083
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Knuck-les het volgende:
En een villa kan niet ranzig zijn
Als je gewoon uitgebreid zoekt kan je prima appartementjes vinden. In 2003 zat ik in Lloret in appartementen Xaine Sun. Prima bevallen
Daarnaast hebben appartementen over het algemeen een betere ligging dan een villa.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65139939
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

zou ik zeker doen!! die appartementen in spanje zijn niet te vertrouwen man. je moet gewoon eerst reacties van andere mensen over de villa lezen en je kan beter meer geld uitgeven en dan wat korter gaan dan dat je er langer zit in een kut appartement/villa. wij hadden vorig jaar zo een low budget reis naar lorret geboekt. na een paar maanden kregen we te horen dat het overboekt was ofzo. werden we uiteindelijk overgeboekt naar het naast gelegen plek callela. wat een tokkies zeg daar. naja sowieso heel spanje zijn allemaal paupers. ben er nu 3x geweest en ga er nooit meer naartoe! liever een weekendje new york voor hetzelfde geld als 14 dagen spanje!
Je had de derde keer pas door dat er in Spanje allemaal paupers lopen?
Enne Lorret moet je ook niet heen gaan natuurlijk
Verder ben ik al een aantal keer in Spanje geweest, en heb ik het er altijd enorm naar mijn zit gehad. Elk jaar in mooie, goede en schone appartementen gezeten. Dit jaar Mallorca
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:27:27 #20
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_65144605
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:49 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

nog tips waar je van die villa's kan huren? internetsites e.d.
heb zelf namelijk nog niet veel kunnen vinden.
pi_65160176
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef Strooper het volgende:

[..]

En een villa kan niet ranzig zijn
Als je gewoon uitgebreid zoekt kan je prima appartementjes vinden. In 2003 zat ik in Lloret in appartementen Xaine Sun. Prima bevallen
Daarnaast hebben appartementen over het algemeen een betere ligging dan een villa.
Royal is ook dikke prima. restaurant zit eronder en 50m van strand en centrum.
pi_65160996
MALTA is de shit anders mallorca als je btje poen heb
kusje
pi_65276378
@ OP,

Porec Kroatie is erg nice, lekker strand, bakker die 24hr per dag open is en pizza verkoopt, leuke club aan t strand, grotere clubs er omheen.

Ga alleen alsjeblieft met het Vliegtuig, ik ben vrij lang (1,96) en zo'n bus is dan echt een lijdensweg, de airco zuigt je ook nog eens helemaal droog.

Wij zaten te denken om dit jaar naar Bulgarije te gaan, volgens onze reisleidster moest het daar echt een gekkenhuis zijn.
pi_65276725
Mallorca of Algarve.
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:56:38 #25
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65284463
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef CylonNL het volgende:
@ OP,

Porec Kroatie is erg nice, lekker strand, bakker die 24hr per dag open is en pizza verkoopt, leuke club aan t strand, grotere clubs er omheen.

Ga alleen alsjeblieft met het Vliegtuig, ik ben vrij lang (1,96) en zo'n bus is dan echt een lijdensweg, de airco zuigt je ook nog eens helemaal droog.

Wij zaten te denken om dit jaar naar Bulgarije te gaan, volgens onze reisleidster moest het daar echt een gekkenhuis zijn.
Bulgarije is een gekkenhuis .
Vorige zomer naar Sunny Beach geweest met een groep en prima bevallen. Het is daar puur toerisme dus als je van cultuur houdt moet je wellicht ergens anders heen. De Bulgaren zijn wel een beetje zuur volk, maar als je een beetje met ze praat zijn ze gewoon normaal.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65295707
Wat voor mensen komen er in Salou?
Welke leeftijdsklasse?
pi_65296440
Siofok (Hongarije) kan ik aanraden!
わたしはヤスパーです!
pi_65296616
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat voor mensen komen er in Salou?
Welke leeftijdsklasse?
Ik ben er twee keer geweest: als zeventienjarige vond ik het erg leuk, als 21-jarige voelde ik me te oud.

Type mensen dat er komt, komt er voor het uitgaan. Het zijn ook niet de meest cultureel ingestelde toeristen moet ik zeggen. Hoorde zelfs iemand zeggen dat ze het irritant vond dat er 'zoveel Spanjaarden rondliepen'
pi_65297161
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Ik ben er twee keer geweest: als zeventienjarige vond ik het erg leuk, als 21-jarige voelde ik me te oud.

Type mensen dat er komt, komt er voor het uitgaan. Het zijn ook niet de meest cultureel ingestelde toeristen moet ik zeggen. Hoorde zelfs iemand zeggen dat ze het irritant vond dat er 'zoveel Spanjaarden rondliepen'
Thanks voor je reactie!
pi_65297326
Wat ik me afvraag is waar al die Britse dames heen gaan die zich helemaal volgieten.. :p Chersonissos? (Spel ik dat zo goed?)
pi_65302840
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef CylonNL het volgende:
Wat ik me afvraag is waar al die Britse dames heen gaan die zich helemaal volgieten.. :p Chersonissos? (Spel ik dat zo goed?)
\

Ik kwam er heel veel tegen in Albufeira Albufeira is trouwens echt super om heen te gaan

Maar ik vraag me liever af waar alle zweedse heengaan
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_65303176
Wij zitten te twijfelen, zoeken een toffe vakantie waar je goed kunt uitgaan met zo min mogelijk tokkies, al gaat dat lastig worden ; Bulgarije, Griekenland, Kroatie of Turkije wordt het wss
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:55:29 #33
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65303311
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef stFz het volgende:

[..]

\

Ik kwam er heel veel tegen in Albufeira Albufeira is trouwens echt super om heen te gaan

Maar ik vraag me liever af waar alle zweedse heengaan
Zweedse, Noorse en Deense dames in overvloed in Sunny Beach.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65303642
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Zweedse, Noorse en Deense dames in overvloed in Sunny Beach.
Toch maar Sunny Beach er door drukken dan
pi_65310936
Nice
pi_65319697
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef rietje66 het volgende:
Curacao 13 dagen. met 2 personen uiteraard vliegen. tussenlanding op bonaire.
Omg, ik wil ook! Alleen krijg ik niemand mee.
pi_65323157
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:04 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Toch maar Sunny Beach er door drukken dan
Als je maar vast weet dat je ze niet kunt versieren.....Ja, ik weet dat jij de motherfucking player bent maar het lukt je gewoon niet. Blijft wel geil om naar te kijken
Ik ga dit jaar zelf naar Porec, Kroatië. Zal wel kleiner zijn als Zonnestrand maar moet ook zeker een leuk feestje worden. Iemand hier die er al ooit geweest is? Zoja, tot hoelaat zijn de kroegen/discotheken los?
in Bulgarije de discotheken tot 6 uur wat ik me kan herinneren en er zijn wel wat kroegen 24/7 los.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:35:21 #38
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65323898
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Als je maar vast weet dat je ze niet kunt versieren.....Ja, ik weet dat jij de motherfucking player bent maar het lukt je gewoon niet. Blijft wel geil om naar te kijken
Ik ga dit jaar zelf naar Porec, Kroatië. Zal wel kleiner zijn als Zonnestrand maar moet ook zeker een leuk feestje worden. Iemand hier die er al ooit geweest is? Zoja, tot hoelaat zijn de kroegen/discotheken los?
in Bulgarije de discotheken tot 6 uur wat ik me kan herinneren en er zijn wel wat kroegen 24/7 los.
Dat is het enige verschil tussen de Zweedse en Noorse/Deense dames. De Zweedse zijn arrogant als de pest en zolang je je bek maar houdt kan je lekker met ze schuren etc. Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent kan je oprotten .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65325154
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat is het enige verschil tussen de Zweedse en Noorse/Deense dames. De Zweedse zijn arrogant als de pest en zolang je je bek maar houdt kan je lekker met ze schuren etc. Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent kan je oprotten .
Ja precies wat je zegt. De Denen zijn een stuk gezelliger maar die versier je ook niet zomaar. En die Zweedse kerels zijn helemaal een ramp met hun verfstrepen en stukjes stof om hun arm geknoopt
De russische chicks zijn soms ook wel lekker en die zijn niet al te moeilijk te versieren maar die kunnen weer amper engels
pi_65331318
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ja precies wat je zegt. De Denen zijn een stuk gezelliger maar die versier je ook niet zomaar. En die Zweedse kerels zijn helemaal een ramp met hun verfstrepen en stukjes stof om hun arm geknoopt
De russische chicks zijn soms ook wel lekker en die zijn niet al te moeilijk te versieren maar die kunnen weer amper engels
Dilemma's!! Lekkere Duitse chicks zijn het best!
pi_65333095
Iemand beetje info over Rimini?
phuuh
pi_65338332
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Porec, Kroatië is wel nice, mooi stadje, leuke club aan t strand.
Goed eten ( 0x gekookt vorig jaar, s'ochtends, s'middags en s'avonds uit eten.)
Hoewel er niet veel v/d ochtend overbleef.

Ik zou alleen even een goede afweging maken tussen Porec en Rovinj ( weet niet of je t zo schrijft) Rovinj moet ook erg mooi zijn en is een stuk groter dan Porec, ze hebben daar een erg gaaf uitgaanscentrum.
pi_65349891
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef CylonNL het volgende:

[..]

Porec, Kroatië is wel nice, mooi stadje, leuke club aan t strand.
Goed eten ( 0x gekookt vorig jaar, s'ochtends, s'middags en s'avonds uit eten.)
Hoewel er niet veel v/d ochtend overbleef.

Ik zou alleen even een goede afweging maken tussen Porec en Rovinj ( weet niet of je t zo schrijft) Rovinj moet ook erg mooi zijn en is een stuk groter dan Porec, ze hebben daar een erg gaaf uitgaanscentrum.
tnx voor je info Ik heb juist gehoord dat Porec groter is als Rovinj. Ik heb al wat meer informatie opgezocht en volgens mij zijn er wel leuke dingen om overdag te doen. Maar met uitgaan, lopen er veel nederlanders rond? duur/goedkoop? en tot hoelaat gaat het 's nachts door ongeveer?
pi_65351437
Kga dit jaar een maandje naar Nederland. Zit het hele jaar al in het zonovergoten Benidorm tussen de Nederlanders en Engelsen, Amsterdam is ook wel weer eens leuk hé?

Het was hier vandaag trouwens 22 graden met strakblauwe lucht en een warm windje vanuit de Sahara. Is een leuke plek voor jongeren: zon, zee, strand en discotheken zijn hier letterlijk 24 uur per dag open. Als de ene sluit, gaat de ander open. Dit gaat door tot een uur of 6, wanneer de laatste discotheek open gaat en open blijft tot 12 uur in de middag.

Niet veel 16- en 17-jarigen als in Lloret of Salou trouwens, alleen als je voor april of na oktober gaat zul je hier wel wat bejaarde bingofanaten tegenkomen. Voor de rest veel twintigers. Uitgaan is ook niet echt duur ofzo, ik haal hier voor 50 euro een literfles Smirnoff Vodka met onbeperkt frisdrank.

Wellicht een ideetje.

[ Bericht 26% gewijzigd door illusions op 23-01-2009 18:25:37 ]
pi_65353126
edit

je kan mailen voor je reclamepraktijken

[ Bericht 85% gewijzigd door UIO_AMS op 28-01-2009 13:51:14 (spam weg) ]
pi_65353253
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

tnx voor je info Ik heb juist gehoord dat Porec groter is als Rovinj. Ik heb al wat meer informatie opgezocht en volgens mij zijn er wel leuke dingen om overdag te doen. Maar met uitgaan, lopen er veel nederlanders rond? duur/goedkoop? en tot hoelaat gaat het 's nachts door ongeveer?
Praktisch alleen maar Nederlanders, je hebt om Porec heen wel nog wat tenten, maar t centrum zelf vondt ik vrij klein, ik ben dan ook niet in Rovinj zelf geweest maar in het Monvi Center (uitgaans centrum daar in de buurt, maar die shit was wel meester) Ze gaan over het algemeen vrij lang door, wij gingen meestel weg als we te lazerus waren, geen idee hoe laat dat is, we leefden over het algemeen van 4pm tot 6am, Bier is daar praktisch net zo duur als hier, mixdranken daarin tegen waren wel wat goedkoper (Echt grote wodka redbull eurootje of 3?) Uit eten gaan is daar ook prima te doen, ligt eraan wat je budget is per dag.

Overdag vermaak je je er ook prima, van plan om met Beachmasters of GOGO achtig iets te gaan?
pi_65353951
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef CylonNL het volgende:

[..]
Overdag vermaak je je er ook prima, van plan om met Beachmasters of GOGO achtig iets te gaan?
Ja hebben geboekt bij gogo. Jij toen ook met een jongerenorganisatie geweest? nog dingen aan te raden die leuk zijn om te doen? Wel fijn om vast wat dingetjes te weten, bedankt
pi_65354790
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ja hebben geboekt bij gogo. Jij toen ook met een jongerenorganisatie geweest? nog dingen aan te raden die leuk zijn om te doen? Wel fijn om vast wat dingetjes te weten, bedankt
als je 10 dagen gaat (8 -2 dagen bus) probeer dan goed te plannen wat je wil gaan doen, wij zijn vorig jaar gegaan met Beach Masters, je kan dan kiezen uit legio aan activiteiten, elke dag is er iets maar ik kan me voorstellen dat je dan wel een keer een dagje wil uitbrakken.

Het multi-culti deel hebben we overgeslagen, maar een avondje naar het Monvicenter was sehr schön, de Partyboot die wij hadden was ook erg kicken, zijn nog naar een party eiland geweest maar dat was vrij ruk.

Buiten de reisorganisatie om zijn Club plava en de Byblos (heet nu mss anders, owned bij een soort Tony Montana) zijn ook wel vette clubs, net buiten porec gelegen, taxi's zijn niet al te duur. Ligt eraan waar je zit, apartementen of in één v/d resorts net buiten porec.

Al met al genoeg te doen, have fun.

Denk dat het voor ons dit jaar Sunny Beach wordt.
pi_65355139
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef CylonNL het volgende:

[..]
Denk dat het voor ons dit jaar Sunny Beach wordt.
Toevallig ben ik daar vorig jaar geweest Ik vond het echt geweldig daar alleen jammer dat er heel veel mannen waren en weinig vrouwen. Niet dat ik iemand wou versieren want ik heb al een vriendin maar je krijgt gewoon een macho toestand in de buurt van de vrouwen die er wel zijn. De ene kerel is nog maar net weggestuurd of de volgende loopt er al weer tegenop te rijden
Maar als je nog vragen hebt, misschien kan ik je helpen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:28:29 #50
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_65355430
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:54 schreef exporQ het volgende:
Iemand beetje info over Rimini?
Wat wil je weten? Ben er vorig jaar met GOGO tours geweest! Discotheken zijn hartstikke leuk en gezellig sfeer, de drank is er vaak wel wat duurder dan in Nederland (zeker Heineken wat bijna overal word geschonken) verder, goed opletten op je tasje (voor de dames ) paar keer tijdens eten meegemaakt dat er een scooter voorbijreed en weg tasje...

Verder is het bijna verplicht om een bedje te huren op het strand (allemaal kleine privestranden) maar het weer is goed, amper irritante straatverkopers (tenzij je propers meetelt )

Tja, roep maar wat je wilt weten! Owja, let ook goed op dat ze je niet bedonderen... Ze stelde de tijd dat we opgehaald werden telkens maar uit, totdat uiteindelijk om half 4 (we waren er om 7 uur!!!) bleek dat het allemaal ''overgeboekt'' was en we 2 appartementen zouden krijgen (stuk verder uit elkaar en op verschillende plaatsen) dankzij onze reisleiding is het toch nog goed gekomen, maar dit schijnen ze vaker te doen/proberen!\

Eu.
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')