Ik sta er niet inquote:
Fiets ze!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
zo, de sneeuw is hier weer weg, tijd om de wandelschoenen in te ruilen voor het stalen ros
Meer postenquote:
dan gaan de klanten stuiteren, vrees ik...quote:
Goed dat ik dat weet, moet ik zeker niet in een internetcafe inloggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Lol, en dan uitloggen, alle clients en dan blijf je ingelogd
KUTSOFTWARE!
Daar schijnt het wel erg hard te gaan. Die Olep geloof ik ook, met zijn kwaliteits posts...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, ik minder sterk.
En de hoeveelheid posts zegt niet veel meer, zeker niet met kwaliteitstopics als KLB SC
Ik laat ze altijd maken, meestal door m'n kidsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar heb het net toch maar weer eens gemaakt
De Apple weer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
bahik wil naar mijn andere computer
ik kan helemaal niets op deze
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar schijnt het wel erg hard te gaan. Die Olep geloof ik ook, met zijn kwaliteits posts...
[..]
Ik laat ze altijd maken, meestal door m'n kids. Moet ze wel helpen natuurlijk, en daarna alle troep opruimen, maar het is het waard.
Of alle clients uitloggen na gebruik. En tien keer controleren...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet, moet ik zeker niet in een internetcafe inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |