Die schreeuwers van Within tampon wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Welke hit heeft the Golden Earring deze eeuw gehad die iedereen kent?
Misschien dat ze een oeuvreprijs verdienen, maar ze hebben nu niet bepaald werk uitgebracht in het laatste decennium dat schreeuwt om een nominatie voor de Popprijs...
Weliswaar een remake van een oudje, maar I've Just Lost Somebody stond in 2005 nog op 13 in de Top 40 in de naked truth-versie. Sowieso zijn deel 2 en 3 van die Naked albums in deze eeuw uitgekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Grobbel het volgende:
Welke hit heeft the Golden Earring deze eeuw gehad die iedereen kent?
Dat is volgend jaar, na het winnen van het songfestivalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:25 schreef DrDentz het volgende:
ik denk De Toppers
Wat hebben die twee bands gepresteerd buiten dat de zogenaamde underground ze goed vindt ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn stem gaat dan naar Voicst of zZz. Maar die zullen nog steeds wel te 'underground' zijn. Ik gok dat Alain Clark hem wint.
Toffe originele muziek maken (met name in het geval van zZz)? Leuke liveshows neerzetten? Of moet Andre Rieu hem winnen wegens zijn succesvolle tours?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben die twee bands gepresteerd buiten dat de zogenaamde underground ze goed vindt ?
Dries Roelvink had meer air time
Wie maakt dan uit wat goede muziek is ? Ik hou ook van underground maar zou mijn smaak niet op willen drukken aan andere mensen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toffe originele muziek maken (met name in het geval van zZz)? Leuke liveshows neerzetten? Of moet Andre Rieu hem winnen wegens zijn succesvolle tours?
En met underground doelde ik juist op de weinige airtime die ze gekregen hebben. Dat lijkt me niet echt een geldig criteria voor het al dan niet winnen van een popprijs. Ik hoop tenminste dat het nog altijd om de muziek gaat bij zulke verkiezingen.
Nogmaals, met underground bedoel ik niet het circuit, maar puur het gebrek aan exposure die deze bands hebben gekregen. Ik zou het jammer vinden als dat uitmaakt. Als dus alleen de meest gedraaide bands op radio en tv zo'n prijs kunnen krijgen. Dan ontkom je dus nooit aan de Frans Bauers en Dries Roelvinks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie maakt dan uit wat goede muziek is ? Ik hou ook van underground maar zou mijn smaak niet op willen drukken aan andere mensen.
Ik vind André Rieu helemaal geen slechte gedachte. Wie ben ik om die muziek af te wijzen.
Hij staat in het wereldwijd rijtje van meest verdienende muzikanten.
Dat zegt me meer als de waan van de Nederlandse undergrounddag
Yep, je wordt oud. En als je nog één keer de woorden Golden en Earring noemt, wordt je ook een oude zeikerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik word oud. CBC is alweer 25 jaar geleden
Ik hoop op Krezip.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Yep, je wordt oud. En als je nog één keer de woorden Golden en Earring noemt, wordt je ook een oude zeikerd.
Ik denk Krezip, of Ilse de Lange.
Noem de hits eens van Krzipquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef pfaf het volgende:
Alain Clark lijkt me zeer waarschijnlijk. Krezip zou een leuke oeuvreprijs kunnen zijn. Andre Rieu is geen pop, anders zou het zonder twijfel de winnaar moeten zijn.
Alain Clark is zo'n zeiksnor met zeikmuziek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef pfaf het volgende:
Alain Clark lijkt me zeer waarschijnlijk. Krezip zou een leuke oeuvreprijs kunnen zijn. Andre Rieu is geen pop, anders zou het zonder twijfel de winnaar moeten zijn.
Uit dit jaar bedoel je denk ik?quote:
Ik vind Alain Clark ook niets, maar die man speelt zalen in de hele Wereld plat. Beetje arrogant ook om te veronderstellen dat alleen artiesten die wij goed vinden een popprijs zouden verdienen. Ik vind iedere artiest/band sinds Bettie Serveert overigens te slecht voor woorden, maar daar ben ik ook een snob voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alain Clark is zo'n zeiksnor met zeikmuziek.
Als je tegenwoordig zuiver zingt kun je al iets winnen.
Dikke Dennis moet het worden.
Ik ben ook een Snob.Maar kan wel genieten van Blufquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind Alain Clark ook niets, maar die man speelt zalen in de hele Wereld plat. Beetje arrogant ook om te veronderstellen dat alleen artiesten die wij goed vinden een popprijs zouden verdienen. Ik vind iedere artiest/band sinds Bettie Serveert overigens te slecht voor woorden, maar daar ben ik ook een snob voor.
Zonder hoofdletter Tong, ik weet dat je niet zo'n hekel hebt aan die Zeeuwse band als ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Snob.Maar kan wel genieten van Bluf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |