abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 02:48:20 #141
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64977827
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:25 schreef venomsnake het volgende:
Maar de haan kraait nog steeds [ afbeelding ].

pi_64977902
Gruwelijke beelden.. Veel fosfor midden in de stad gewoon.
Het blijft maar bommen regenen.

Ik vrees dat er veel doden gevallen zijn vannacht.

Ik hoor het morgen wel. Eerst slapen..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 03:44:00 #143
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64977940
Het gaat nog steeds aan de lopende band.

Net iets wat ik nog nooit eerder heb gezien. Tussen de fosfor granaten door een granaat (?) die langzaam naar de grond ging. Alsof ie aan een parachutje hing ofzo. Langzaam naar de grond met een opvallend rookspoor erachteraan en eenmaal neergekomen gaf het een flits, een fel licht voor een seconde of 15. Alsof ze aan de grond grote schijnwerpers aan hadden gedaan. Na die plusminus 15 sec gaat het ook even plotseling weer uit.

Inmiddels drie van gezien.

(en het zijn geen lichtkogels oid, ik weet hoe die eruit zien. het zijn duidelijk soort van bommen, je hoort ook de ontploffing)
pi_64978012
...........>>>>>>>>> damsco...Het doet me zeer aan het hart als ik zie wat Israel allemaal uitspookt... Erg hart verscheurnd... Iedereen zit opgesloten ""GETTO"" in Gaza... als ratten in de val. Ze ""joden"" lappen alle regels aan hun laars... ERG LAF... Typisch JOODS..???? Ze kunnen allses weat kromis recht praten... OOk bespeur ik veel sensuur op de Nederlandse TV zenders... soms komt er summier wat reeel s door.. maar overwegend PRO JOODS getint..... erg ERGERLIJK vind ik dat maar ik mag aannemen dat de meeste beetje verstandige mensen hier wel door heen prikken.... gelukkig maar... de meeste mensen in de wereld zien ook wel wat israel uitvreet.... samen met BUSH....Als je de gesschiedenis terug bekijkt zie je toch een rode draad........ WAAROM..???? EGYPTENAREN ""faraos"" en de ROMEINEN en de SPANJAARDEN en FRANSEN en ook de POLEN en de RUSSEN en later ook nog eens de duitsers ""vroeger"" ...Hebben de joden grootendeels verdreven / vervolgt.. en nu alweer bijna voor 100 jaar deze tragedie met de PALESTIJNEN.... wat moet ik als mens daar nou van denken. Is het joodse volk gedoemd tot ellende en verdraaiing van woorden en historie..???? hellaas heb ik geen enkele begrip voor Israel.... Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan voor de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen van alle volkeren ...... nl...het veroveren van alle pallestijnse / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden........ Het Stichten van het Joodse koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede....... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat.... zo is het in het joodse geloof.... voorbestemdt...... Dus IOsrael heeft geen belang in vrede maar ongebrijdelde excusses om te escaleren en om alles krom te praten en dat in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen.... zodat israel in aktie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren in klein houden van de regio daar............. DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD..........daarom zijn al lange tijd geleden alle indianen uitgeroeidt en alle bizons afgeschoten door de zogeheten americaanse KOLONISTEN genaamd COWBOYS........ KAN HET nog triester...?? ja kijk maar naar nu ......de geschiedenis lijkt zich te herhalen.... de joodse KOLLONISTEN VAN israel....... Ik scheer niet iedereen over een kam je hebt goeie en slechte mensen ...sorry
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 04:38:27 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64978042
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:20 schreef Meki het volgende:
Fosfor

http://cache.daylife.com/imageserve/0d6CdSK8uX214/610x.jpg
Loay Soboh, a 10-year-old Palestinian boy, waves at Shifa hospital in Gaza before his transfer to Saudi Arabia for treatment January 12, 2009. According to doctors, Soboh lost his eyes in an Israeli air strike.
dat komt echt niet van fosfor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64978088
Reuters Cameraman killed by an Isreali Tank while filming the Tank

http://www.theync.com/med(...)ile-filming-the-tank
  dinsdag 13 januari 2009 @ 05:30:02 #147
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64978097
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze zijn niet bang voor rakketen of tanks
Het enige waarvoor ze bang zijn is Allah, voor jullie god.
Ze zijn niet als Israeliers die laf en angst in hun lichamen bezitten.
en dat maakt de Palestijnen sterk

Heb je ook wat te zeggen over die tientallen duizenden doden die in Afrika vallen door moslim stammen of klim je alleen in je toetsenbord als er moslim doden vallen door joden?
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 05:47:49 #148
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64978108
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 04:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat komt echt niet van fosfor
Nee dat is eerder door scherven en ander materiaal dat is ingeslagen.

Fosfor veroorzaakt brandwonden.

Palestinian Akram Abu Roka is treated for burns at Nasser Hospital in Khan Younis in the southern Gaza Strip, Sunday, Jan. 11, 2009. The hospital's chief doctor said the injuries might have been caused by munitions containing white phosphorus. Human Rights Watch said Sunday that Israel's military has fired artillery shells packed with the incendiary agent over populated areas of Gaza, putting civilians at risk. [bron]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 05:50:25 #149
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64978112
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 05:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee dat is eerder door scherven en ander materiaal dat is ingeslagen.

Fosfor veroorzaakt brandwonden.

[ afbeelding ]

-blabla-
Pijnlijk

Tja moeten ze maar niet stemmen voor een terroristische groepering.
pi_64978121
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 05:50 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Pijnlijk

Tja moeten ze maar niet stemmen voor een terroristische groepering.
Op die manier kan je de regering van elk land wel afdoen als "terroristische groepering".

Laffe manier van redeneren.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 06:06:19 #151
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64978124
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 06:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op die manier kan je de regering van elk land wel afdoen als "terroristische groepering".

Laffe manier van redeneren.
Vertel mij maar eens waarom hamas geen terroristische groepering genoemd mag worden
pi_64978140
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 06:06 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Vertel mij maar eens waarom hamas geen terroristische groepering genoemd mag worden
Dat mag best.
Het is alleen dat stellen dat de mensen in de Gaza strip ergens wel of niet op hadden moeten stemmen nogal verwerpelijk is. Dat maken die mensen namelijk zelf wel uit, daar hebben jij, Israel en ik niets mee te maken.

De propagandamachine van de USA heeft zelfs Joe the Plumber nodig om een beetje support te kweken voor dit offensief tegen de burgers van de Gazastrook. Prutsers.

ASHKELON, Israel (AP) -- Joe the Plumber called on President-elect Barack Obama on Monday to help Israel in its campaign against Hamas.

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/M/ML_ISRAEL_JOE_THE_PLUMBER?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT
pi_64978195
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 06:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat mag best.
Het is alleen dat stellen dat de mensen in de Gaza strip ergens wel of niet op hadden moeten stemmen nogal verwerpelijk is. Dat maken die mensen namelijk zelf wel uit, daar hebben jij, Israel en ik niets mee te maken.
De bewoners van Gaza hebben een vrije keus voor Hamas gemaakt, de partij die Jihad als de enige oplossing van de Palestijnse problematiek zit. Bij de volgende verkiezingen zullen we zien of Hamas nog andere partijen toestaat of die van hoge daken afsmijt zoals Fatah leden.
pi_64978252
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 06:46 schreef CeeJee het volgende:

[..]

De bewoners van Gaza hebben een vrije keus voor Hamas gemaakt, de partij die Jihad als de enige oplossing van de Palestijnse problematiek zit. Bij de volgende verkiezingen zullen we zien of Hamas nog andere partijen toestaat of die van hoge daken afsmijt zoals Fatah leden.
Afgezien van de mate van "vrijheid" waarmee Hamas aan de macht is gekomen... jij stelt dus dat het uitmoorden van een burgerbevolking door Israel goed te praten is met de keuze van regering door de inwoners van het Gaza gebied? En dat de bewoners van het Gaza gebied geen vrijheid behoren te hebben om te kiezen voor whatever-zij willen?

Waar die mensen ook voor gekozen hebben, het is geenszins een gegronde redenering voor de mate van oppressie en criminaliteit die Israel in dat gebied tentoonspreidt.
pi_64978282
http://i43.tinypic.com/2cxxd9t.jpg

Palestinians are reflected in a puddle of blood mixed with water after an Israeli air strike in Gaza January 12, 2009.

http://www.reuters.com/ar(...)53R720090113?sp=true

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 13-01-2009 10:17:25 ]
pi_64978287
Hamas wil een jihad en nu is er een jihad. Een die tegen een veel sterkere vijand wordt uitgevochten in de eigen Palestijnse steden. Het is niet helemaal wat Hamas voorspiegelde nog in hun jubileum voor de strijd begon met een huilende Israelische soldaat die op zijn knieen om genade smeekt, maar het is wel het platform waarop de verkiezing gewonnen is.
pi_64978478
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 07:06 schreef CeeJee het volgende:
Hamas wil een jihad en nu is er een jihad. Een die tegen een veel sterkere vijand wordt uitgevochten in de eigen Palestijnse steden. Het is niet helemaal wat Hamas voorspiegelde nog in hun jubileum voor de strijd begon met een huilende Israelische soldaat die op zijn knieen om genade smeekt, maar het is wel het platform waarop de verkiezing gewonnen is.
Als dat jouw manier is om goed te praten wat het Israelische leger daar uitspookt, fine.
pi_64978519
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als dat jouw manier is om goed te praten wat het Israelische leger daar uitspookt, fine.
Oorlog in bebouwd gebied tegen een vijand die in burgerkleding vecht en overal booby traps neerlegt. Hoe vaak is dat minder erg geweest voor degenen in wiens stad er gevochten wordt ?

Het Israelische leger met al hun tanks, bommen en straaljagers doen het onvoostelbaar slecht in vergelijking met bijvoorbeeld die 12 gasten in Mumbai met een paar duizend euro aan wapens. Maar die waren er dan ook wel uit om zoveel mogelijk burgers te doden.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 07:51:35 #159
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64978528
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:44 schreef Meki het volgende:

Israelische Joden dansen op 900 doden en 4400 gewonden.
Mooi he,

Hoeveel moslims dansten ook alweer toen de twin towers instortte???
NOU?
Trotse papa van Eden
pi_64978602
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 07:51 schreef B4CO het volgende:

[..]

Mooi he,

Hoeveel moslims dansten ook alweer toen de twin towers instortte???
NOU?
Wat me nog wel bijstaat zijn die 4 of 5 joden die in NYC stonden te dansen op een busje met een videocamera.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')